Nothing beats het ochtend journaal met die chickquote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef haggardmerle het volgende:
Geen last van ik kijk nooit tv en luister geen radio. op internet sla ik berichten over ramses over.
Maar maikuuul had tenminste goede muziek.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Biogarde het volgende:
Dat is altijd met artiesten. Onlangs nog met Maikuuul Jackson.
ja dat komttttttttttttttt........................................quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Monstarr het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom zijn dood zo enorm veel media aandacht krijgt?
Elke dag hoor ik t wel minstens op 4 verschillende manieren....
Ik ken ook genoeg niet helden die verdomd veel aandacht hebben gekregen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Omdat Ramses een held is, en als helden doodgaan krijgen zij verdiend aandacht.
een koopje.quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Adelante het volgende:
Lekker twee uur in de rij staan om z'n lijk te zien
Over de rest gaat de klacht niet. Er wordt geklaagd over Ramses Shaffy, en daar valt niet over te klagen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg niet helden die verdomd veel aandacht hebben gekregen.
lekker, zou haar best wel eens van achter willen nemenquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Monstarr het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje bij het praatje![]()
Ze was pretty good, I like her!quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Monstarr het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje bij het praatje![]()
ze moet wel tietvergroting doen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |