betalen doe je altijd vooruit..quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Grimmjoww het volgende:
In termijnen betalen? Of heb ik het fout?
Even doorsparen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef Grimmjoww het volgende:
Weet iemand een website waar ik een ps3 kan bestellen en in termijnen kan betalen?Bol.com hebben ze geen termijn betalen.
Gast, ga werken voor je PS3.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef Grimmjoww het volgende:
Weet iemand een website waar ik een ps3 kan bestellen en in termijnen kan betalen?Bol.com hebben ze geen termijn betalen.
Idd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef ChickenMan het volgende:
Wehkamp heeft dat volgens mij, maar ik zou toch even gaan sparen.
Ben je meestal wel duurder uit (uiteindelijk)quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef Grimmjoww het volgende:
quote:
daarom laat je het ook iemand anders betalen sukkelquote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
je gaat toch geen spelcomputer kopen als je het niet kunt betalen..?
Dat heet een aanbetaling.quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Lano het volgende:
Nee hoor vooruitbetalen moet je bijvoorbeeld doen als een winkel iets voor je moet bestellen zodat ze er zeker van zijn dat je het op komt halen. Je betaald dan dus een deel vooraf.
Ja zoals mijn oudersquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom laat je het ook iemand anders betalen sukkel
Dan kunnen je ouders het toch gewoon in één keer betalen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja zoals mijn oudersWerken ga ik toch wel en dan betaal ik het terug.
Mijn vader zegt dat ik zo voorzichtig met dingen om leer gaanquote:Op maandag 7 december 2009 19:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan kunnen je ouders het toch gewoon in één keer betalen?
Echt, buiten KLB en ONZ doen ze dat af en toequote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef Grimmjoww het volgende:
Sinds wanneer geven Fok!kers zo om elkaar dat ze iets adviseren?
Een scholier (wat TS is) wordt alleen niet zomaar in iedere winkel geaccepteerd. En inderdaad je betaalt al snel behoorlijk wat rente en administratiekosten.quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef Simplicity het volgende:
er zijn tientallen winkels waar je in termijnen kan betalen voor n playstation.
houd er wel rekening mee dat je ongeveer 19% meer betaald als je in termijnen betaald.
Probeer ook een zo kort mogelijke termijn te pakken... elke maand 15 euro betalen, 3 jaar lang schiet ook niet op...
Maar wat de rest al zegt, ben slim en spaar er voor...
Pak n baantje?
Werk wat extra?
Leen eventueel een deel bij je ouders?
Ook roodstaan bij de bank is nog altijd goedkoper dan in termijnen te betalen...
das het enige verstandige besluit van je PAquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat ik zo voorzichtig met dingen om leer gaan(Dus dat ik voorzichtig moet zijn met de ps3 zodat als ik het kapotmaak of beschadig ik me rot voel over dat we nog steeds moeten betalen)
Dan heeft ie waarschijnlijk niet in de gaten dat je bijna 20 procent duurder uit bent als je op jou manier wilt gaan betalen...quote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat ik zo voorzichtig met dingen om leer gaan(Dus dat ik voorzichtig moet zijn met de ps3 zodat als ik het kapotmaak of beschadig ik me rot voel over dat we nog steeds moeten betalen)
We proberen het in zo weinig mogelijk termijnen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Dan heeft ie waarschijnlijk niet in de gaten dat je bijna 20 procent duurder uit bent als je op jou manier wilt gaan betalen...
Je betaald dan 360 euro voor een playstation van 300 euro![]()
Hoe stom kan je zijn...
Beter regel je met je pa dat je hem per maand terug betaald, scheelt je 60 euro :p
Probeer het gewoon in 1 termijn.quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
We proberen het in zo weinig mogelijk termijnen.
Van mijn vader kan ik ook wachten tot na Oud en Nieuw dan koopt hij hem gelijk. Hij zegt dat ik dan leer geduldig te zijnquote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Probeer het gewoon in 1 termijn.
Krijg je hem van je pa of moet je hem zelf kopen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Van mijn vader kan ik ook wachten tot na Oud en Nieuw dan koopt hij hem gelijk. Hij zegt dat ik dan leer geduldig te zijn
Zeer verstandige pa heb jequote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Van mijn vader kan ik ook wachten tot na Oud en Nieuw dan koopt hij hem gelijk. Hij zegt dat ik dan leer geduldig te zijn
Van me vader, en ja voor je het vraagt ik stel het zeer op prijs dat hij hem voor me koopt en ik kan wel geduldig zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Krijg je hem van je pa of moet je hem zelf kopen?
Nou dat wou ik niet zeggen, wil alleen zeggen dat nogal onverstandig is om dat ding in termijnen te kopen, zo geven je ouders alles behalve een goed voorbeeld.quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Van me vader, en ja voor je het vraagt ik stel het zeer op prijs dat hij hem voor me koopt en ik kan wel geduldig zijn.
Op dit moment misschien niet en later wel. Dus waarom niet als je NU moet gamen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
je gaat toch geen spelcomputer kopen als je het niet kunt betalen..?
Neequote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef PP. het volgende:
Ga je je spellen dan ook op afbetaling kopen?
Nee, z'n vader...quote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef PP. het volgende:
Ga je je spellen dan ook op afbetaling kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |