Je wordt gestalkt. Geeft niet. Gebeurt de beste.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef Suusje-V het volgende:
WTF is dat?
Pake en Mr. Visser zijn al gebanned, maar dat terzijde.
Dat heeft ook niets met mijn klacht te maken.
Zoals menig FOK!ker wil ik graag actief zijn op hyves zonder daarbij m'n eigen hyve te gebruiken.
Vandaar dat ik een half uurtje geleden 1 van de honderden nepaccounts maakte op hyves, onder de naam Paulien Cornelisse.
Ik heb daarmee helemaal niets te maken gehad met Lijst Visser die als fascistisch/racistisch/discriminerend wordt gezien (de reden waarom die 2 accounts gebanned waren).
En toch is er op mijn hyve op 'dit is niet OK' gedrukt door iemand?
Waarom?
Klacht: kuthyvers die op random nepaccounts op 'niet OK' klikken zonder dat ik wat fout heb gedaan (behalve andermans naam gebruiken)
Ghehe, jij hebt wat gemistquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef thingamajig het volgende:
wut![]()
waar gaat dit over...
mensen die nephyves maken
wat ga je eten?quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe, jij hebt wat gemist
Maar even etenZo terug
Broeders, ik heel graag de hyves, is het zeer goedquote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef Suusje-V het volgende:
WTF is dat?
Pake en Mr. Visser zijn al gebanned, maar dat terzijde.
Dat heeft ook niets met mijn klacht te maken.
Zoals menig FOK!ker wil ik graag actief zijn op hyves zonder daarbij m'n eigen hyve te gebruiken.
Vandaar dat ik een half uurtje geleden 1 van de honderden nepaccounts maakte op hyves, onder de naam Paulien Cornelisse.
Ik heb daarmee helemaal niets te maken gehad met Lijst Visser die als fascistisch/racistisch/discriminerend wordt gezien (de reden waarom die 2 accounts gebanned waren).
En toch is er op mijn hyve op 'dit is niet OK' gedrukt door iemand?
Waarom?
Klacht: kuthyvers die op random nepaccounts op 'niet OK' klikken zonder dat ik wat fout heb gedaan (behalve andermans naam gebruiken)
Noop, ik was Pakequote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef tho_Omas het volgende:
Was jij Pake?
Mijn Duitser-account is maanden geleden al verwijderd.
Insgelijks (Friedrich-Werner?quote:
Friedrich Albert verdammt noch mal. Friedrich-Werner was Niels961.quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Insgelijks (Friedrich-Werner?)
Ah de voorloper van Barry dusquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Friedrich Albert verdammt noch mal. Friedrich-Werner was Niels961.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |