Idd! Het geluid in de kleine zaal is voor OM een stuk beter dan in de grote zaal. Het was nu in ieder geval niet zo'n galmbak als 2 jaar geleden.quote:
Thrones ook dusquote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef bartrid het volgende:
Nadja komt naar Nederland:
Thrones/Nadja/OvO Euro-tour April/May 2010
31 Mar @ Paradox, Tilburg, NL
01 Apr @ DB’s, Utrecht, NL
waarom niet??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef nipeng het volgende:
Ik weet het niet met OM, ik ga vanavond in ieder geval niet kijken.
Een heel leuk label trouwens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef trebremmit het volgende:
Goeie Stoner/Doom uit Zweden.
http://www.transubstans.com/?module=albums&id=66
[ afbeelding ]
Heb Nadja al een paar keer live gezien. Live komt het niet in de buurt van de beleving op de albums. Ik ga wel kijken denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef bartrid het volgende:
Nadja komt naar Nederland:
Thrones/Nadja/OvO Euro-tour April/May 2010
31 Mar @ Paradox, Tilburg, NL
01 Apr @ DB’s, Utrecht, NL
Vind ze beiden erg leuk. Paradox is een erg leuke tent in het certrum van Tilburg, hier komt ook bijv Jazz acts voorbij. Ik heb me daar al meerdere malen tijdens ZXZW prima vermaakt tijdens live acts met Belgische bieren.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil sowieso wel naar Nadja, zit alleen te twijfelen welke dag. Ik ben in beide zalen nog nooit geweest, welke is 'beter'?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben gisteren naar dewolf geweest viel niet tegen ze moeten nog even de clichés van zich afgooien maar toch wel erg grappig voor zo'n jong bandje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |