Die is inderdaad goed, ik vind vooral de tweede cd erg goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef nipeng het volgende:
Klopt.
Over iets anders dan Stoner gesproken...
Nadja - Under the jaguar sun is weer een uitstekende drone/metal/ambient release. Disc 1 is echt erg goed. Een van de beste Nadja releases tot nu toe.
Ik hoop stiekem wel dat Jarboe weer mee gaat doen. Swans was het toch wel het mooiste toen zij er nog meedeed. (bv white light from the mouth of infinity:quote:Op maandag 11 januari 2010 08:48 schreef bartrid het volgende:
Erg tof ja, ik ben erg benieuwd wat dat gaat worden. Hopelijk komt er ook een tour achteraan, dan kan ik Swans van mijn lijstje `legendarische bands die ik nooit live gezien heb' strepen.
Netjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef nipeng het volgende:
De zanger van Weedeater heeft een teen erafgeschoten... tijdens het schoonmaken van zijn shotgun.
Ik had die plaat toevallig net (voor het lezen van dit bericht) nog opstaan, en bij Give Me Back My Bullets ook nog eens het volume opgeschroefd .quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef OMG het volgende:
Je zou toch denken dat je dat ding ontlaadt voordat je met schoonmaken begint. Nou ja, ter ere van z'n teen knal ik God Luck and Good Speed eens in de playlist.
Ja dat zag ik ja, net de parkeergarage uit en jullie draaiden meteen omquote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef nipeng het volgende:
Ik dacht dat dit de laatste keer Baroness voor ons zou worden, ze worden wel heel toegankelijk (Blue Record) en populair namelijk.
We kwamen om 20:30 aan, zagen de rij en zijn meteen omgedraaid.
Was het net zo erg als toen op graspop in 2008 bij de drink tickets?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ja, net de parkeergarage uit en jullie draaiden meteen om
Uiteindelijk was het wel gaaf. Op zich was het binnen niet zo heel erg druk, maar wij hebben boven gestaan en daar was het goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |