quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde TS slaan maar ik ga toch geen mongul stompen jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En TS draagt n'n bril.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Laten we hem samen op zijn muil slaan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Kabouter Welsey was tof, tot de mainstream nerdjes hem gingen kennen
NKOTB was altijd al een vertieft Brabants kut programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren ren ren ren ren ren ren ren ren fiets!
Een faler dus. Dat je daar 2 regels voor nodig had.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.
Dat soort mensenquote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.
En jij bent er zo een die het weer aan degene die hem als eerste zag en daarna niet meer leuk vond moet zeggen dat hij het als eerste zag en bravo...quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Volgens mij is het "Gij blijft godverdomme van mijn bier af, vuile kuthoer!"quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Renfiets het volgende:
JE MOET VAN ME BIER AFBLIJVEN KUTHOER
quote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
En jij bent er zo een die het weer aan degene die hem als eerste zag en daarna niet meer leuk vond moet zeggen dat hij het als eerste zag en bravo...
quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Renfiets het volgende:
Kijk, dit bedoel ik dus
Iedereen behalve ik die "TS" in zijn post heeft staan is homo en doet het met al zijn negerzussen.
Zo zie ze edittenJij bent jaloers dat jij het niet met mijn negerzussen doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Negerzussen. Daar ging mn eten.quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat jij het niet met mijn negerzussen doet.
Lekker dikke negerinnenbillen.quote:
QFT. Voor de duidelijkheid ook.quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef deepart het volgende:
Van dat kabouter ben ik het mee eens maar die van new kids niet verrekte mongol
Hij bedoelt van die konten van negroïde vrouwen.quote:
Laten we het compleet negeren, en wegzappen als het op tv is! Dan blijft de lol bestaanquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef MrManiak het volgende:
Terechte klacht, zowel in topics als in de bus/trein/op straat gaan mensen die dingen nadoen, dan is de lol er snel van af
Oh ohh wacht dan heb ik iets waar je om kan lachen... Let op!!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef stievun1234 het volgende:
New kids is saai, maar Kabouter Wesley
quote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Oh ohh wacht dan heb ik iets waar je om kan lachen... Let op!!!!!
VUILE NAZIBLOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ghehehehehe lache man
Dat zeg ik ook weer niet...quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Laten we het compleet negeren, en wegzappen als het op tv is! Dan blijft de lol bestaan
Doe eens een topic hierover dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef LePoo het volgende:
Als jij dan ook opflikkert met topic 132423874 over dit gezeik
Wees dan ook duidelijk man, je kwelt mijn met mijn zwart-wit denkenquote:
Dat dus!quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef stievun1234 het volgende:
New kids is saai, maar Kabouter Wesley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |