quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde TS slaan maar ik ga toch geen mongul stompen jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En TS draagt n'n bril.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Laten we hem samen op zijn muil slaan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.quote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Kabouter Welsey was tof, tot de mainstream nerdjes hem gingen kennen
NKOTB was altijd al een vertieft Brabants kut programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren ren ren ren ren ren ren ren ren fiets!
Een faler dus. Dat je daar 2 regels voor nodig had.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.
Dat soort mensenquote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oja, jij bent er zo een, je kende hem als eerste maar toen iedereen hem leuk ging vinden en iedereen hem kende vond je hem niet leuk meer en moest je dit vertellen door overal te melden dat je hem als eerste kende. Bravo.
En jij bent er zo een die het weer aan degene die hem als eerste zag en daarna niet meer leuk vond moet zeggen dat hij het als eerste zag en bravo...quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Volgens mij is het "Gij blijft godverdomme van mijn bier af, vuile kuthoer!"quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Renfiets het volgende:
JE MOET VAN ME BIER AFBLIJVEN KUTHOER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |