Ja zo voelde ik me toen ook zeg.quote:
ja, 950.quote:
gij komt nie oit Hellimondquote:
Ik voel een rel opkomen.quote:
quote:
zeikerd, dan kom je toch niet?quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voel een rel opkomen.![]()
Maar goed plan. Bierdrinken en blowen. Veel meer valt er van Helmond (waarom denk je dat dat dorp zo heet?) toch niet te maken.
je moet geen tickets boeken en blowen tegelijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, 950.damn. maar goed, eigenlijk had ik nu dus liever voor 150 extra een rechtstreekse vlucht gehad. maarja nu achteraf met mijn stomme actie is dat makkelijk gezegd.
Noh dat valt best mee hoor!!quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed plan. Bierdrinken en blowen. Veel meer valt er van Helmond (waarom denk je dat dat dorp zo heet?) toch niet te maken.
Ik wil die troosteloze bende wel es aanschouwen.quote:
Om te huilen? Graagquote:
Ik mag heul nog wel in het goede deel komen, bij dawgquote:
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overtuig me van het tegendeel en ik ben je man.quote:
dus ik woon niet in het goede gedeelte?quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om te huilen? Graag![]()
[..]
Ik mag heul nog wel in het goede deel komen, bij dawg
Ojee, hebben ze die daar ook al?quote:
Daarom woon ik ook op een berg. En ik scheur tegenwoordig door Dld direct naar Venlo om die misere te ontlopen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, de poort naar het laaggelegen moerasgebied (de Peel)
Ja...Venlo...dat is een metropoolquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook op een berg. En ik scheur tegenwoordig door Dld direct naar Venlo om die misere te ontlopen.
Als ik daar niet meer mag komen zonder visum dan nietquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil die troosteloze bende wel es aanschouwen.
Tsjernobyl staat ook nog op het lijstje.
en ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef dawg het volgende:
wacht maar, met de klimaatverandering in zicht loopt de randstad over een paar jaar helemaal onder water en lach ik jullie allemaal hard uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |