dat dus, en als je ruzie wilt met de buurman moet je vooral hem de schuld gaan geven van je eigen gestuntel.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
Voor zover ik nog een beetje kan herrineren van m'n autotheorie mag je niet voor een uitrit parkeren, ook niet je eigen uitrit, dus die buurman is (denk ik) fout met parkeren.
Maar jij bent gewoon een enorme lutser dat je de fout bij hem wilt leggen, leer rijden ofzo
zou goed kunnen, alleen is Duitsland niet Nederlandquote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef Hugo__Boss het volgende:
volgens mij had mn vader ook zoiets gehad.. was in duitsland, daar woont ie ook en heeft ook duitse auto + verzekering... auto stond ook geparkeerd aan de zijde van de straat waar een parkeerverbod actief was. je mag daar maar aan een kant van de weg parkeren. volgens mij is daardoor de schade door twee gedeeld, op beide verzekeringen dus...
dan heb je nog geluk als het zo opgelost kan worden, maar degene die er (achteruit) tegenaan rijdt, is natuurlijk verantwoordelijk voor de schade...
Dat.quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef viccie het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon fatsoenlijk leren rijden ipv je eigen onkunde afschuiven op de geparkeerde, stilstaande auto van de buurman.
JIJ reed achteruit en JIJ keek niet uit. Wie zal er dan schuldig zijn bij deze speciale verrichting?quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef Zuiveldrink het volgende:
Laatst reed ik achteruit mijn oprit af en raakte hierbij de auto van de buren
[ afbeelding ]
okee, bedankt voor het meldenquote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef jongegast het volgende:
het is inderdaad heel irritant als mensen hun auto parkeren op straat in niet in hun garage of oprit.
ik weet niet hoevaak maar je moet ware kunsten vertonen om je auto uit een uitrit zonder schade, met maar 1 weghelft op straat te krijgen loodracht op de oprit. die weghelft is maar 2 meter breed ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |