Ik heb er zo een, maar de nijn is blauw. Weet niet of dat wat uitmaakt? Als je wil kan ik een foto maken. Er is nooit mee gespeeld zelfs, dus hij kan zo jouw kant op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even hier ook maar vragen. Heeft iemand deze Nijntje liggen die weg mag? Het is Elise dr favoriete knuffel en ik had een reserve, maar waar die gebleven is? Beetje onhandig dus (vorige week vergeten bij mn schoonouders na het oppassen en toen kon papa heen en weer s avonds).
[ afbeelding ]
misschien kom je binnenkort op de vrijmarkt hamsters tegen! (kringloop al geprobeerd? )quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef DJMO het volgende:
ik ben voor een vriendin op zoek naar een hamster van de albert heijn. Heeft iemand hier er toevallig nog een die weg mag?
de kringloop is op zaterdagavond niet openquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien kom je binnenkort op de vrijmarkt hamsters tegen! (kringloop al geprobeerd? )
dan heeft hier vragen ook weinig zin, want mocht er al een zijn, dan istie toch niet vandaag binnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kringloop is op zaterdagavond niet open![]()
t ventje is vanmiddag zijn knuffel kwijtgeraakt in het lokale speeltuintje maar het ding is nergens meer te vinden. en 't is z'n slaapknuffel, dus vandaar dat ik meteen mee ben gaan zoeken naar een vervanger.
nee, maar ik heb vrij reizen in het weekend. en zou hem dus morgen op kunnen halen waar ook in nederland.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan heeft hier vragen ook weinig zin, want mocht er al een zijn, dan istie toch niet vandaag binnen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Soempie het volgende:
Oeps, zie nu dat ik op een post uit 2013 reageer.
Ah, kan ik er toch iemand blij mee maken. Dm je je gegevens? Dan stuur ik hem volgende week op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef aapieannie het volgende:
Dat vind ik wel fijn want mijn meisje heeft de blauwe maar die wil ook weleens gewassen worden!
http://www.knuffelwebshop(...)1655&category_id=179quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:59 schreef Mamallapuram het volgende:
Deze lurker upt dit topic even.
Bijna een jaar geleden hebben wij het knuffeldoekje van Pippa Penguin (van Happy Horse) voor onze jongste aangeschaft. Hij kluift het ding af bij het leven, en we zijn al een tijd op zoek naar een reserve-exemplaar. Nergens meer te koop dat ding!
Wie o wie heeft er toevallig nog 1 liggen? We zoeken echt het knuffeldoekje, en niet de (gevulde) knuffels.
Het gaat dus om deze; [ afbeelding ]
Foto, zonder kan ik toch niet speuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohhh dat dit topic bestaat! Ik maak er gelijk gebruik van. Mijn zoon heeft ooit besloten dat een soort lichtblauwe lap met een olifantenhoofd er aan en satijnige voering zijn lievelingsknuffel is. Hij is van Primark.
Toen ik in 2012 net wist dat het een jongetje werd en ik echt niks leuks voor jongens kon vinden heb ik die uit ermoei gekocht. Maar hij heeft van al zijn knuffels toch besloten dat dit The One werd. Hij is al flink gerafeld en hij sleept hem overal naartoe dus ik vrees de dag dat we hem kwijtraken. Heeft iemand een reserve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |