Ik heb ze gevonden bij een Duitse eBay shop!!! Maar weet niet of ze ook de grote hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Frups het volgende:
[..]
Ik zoek me ook rot naar het grote Sue konijn dus mocht je weten waar ze te krijgen zijn dan hoor ik het graag!
Daniqie is er gek mee en haar huidige konijn begint een beetje uit elkaar te vallen!
 (en muppet moet ze nog niet echt want ze zijn nog te nieuw
 (en muppet moet ze nog niet echt want ze zijn nog te nieuw  )
)

Ik zou er graag wat meer hebben, want wanneer gewassen heeft hij geen tijd om te drogen, moet gelijk weer mee naar bed
 Ik zou er graag wat meer hebben, want wanneer gewassen heeft hij geen tijd om te drogen, moet gelijk weer mee naar bed 

Laatst had ze hem mee naar het cb, en je raad het al, onderweg had ze hem laten vallen! Ik in de stress, snel teruggelopen en gelukkig lag dat arme beest ergens onderweg nog op de stoep.... Mijn hart ging te keer!
 Laatst had ze hem mee naar het cb, en je raad het al, onderweg had ze hem laten vallen! Ik in de stress, snel teruggelopen en gelukkig lag dat arme beest ergens onderweg nog op de stoep.... Mijn hart ging te keer!  

Ze hadden hem afgelopen winter nog, maar met wat langere poten en nek dacht ik...stom dat ik die toen toch niet meegenomen heb.quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef twentemeisje het volgende:
Shit Susie, ik dacht 'm te hebben maar het is een net wat andere versie...

Ik heb 'm even op je FB gegooid, dat ging sneller dan de foto eerst naar een website uploadenquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Ze hadden hem afgelopen winter nog, maar met wat langere poten en nek dacht ik...stom dat ik die toen toch niet meegenomen heb.
 .
.

quote:Op zondag 11 november 2012 16:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op je FB gegooid, dat ging sneller dan de foto eerst naar een website uploaden.
 Ja die dus! Is toch bijna hetzelfde? Zou hem graag ontvangen!
 Ja die dus! Is toch bijna hetzelfde? Zou hem graag ontvangen!

ik heb hier ook een hema giraf maar die ziet er wel iets anders uit. geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Ze hadden hem afgelopen winter nog, maar met wat langere poten en nek dacht ik...stom dat ik die toen toch niet meegenomen heb.

Maar deze is al wat verwassen natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 17:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb hier ook een hema giraf maar die ziet er wel iets anders uit. geloof ik.

ja, maar ook op je fb ziet ie er anders uit. Mijnes heeft geen hoorntjes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Maar deze is al wat verwassen natuurlijk

Wat een rare giraf dan!quote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, maar ook op je fb ziet ie er anders uit. Mijnes heeft geen hoorntjes bijvoorbeeld.
 En juist die hoorntjes, die zijn het interessants! Hoe klein die ook zijn, daaraan moet je dat ding vastpakken natuurlijk
 En juist die hoorntjes, die zijn het interessants! Hoe klein die ook zijn, daaraan moet je dat ding vastpakken natuurlijk  

Staat ie hier tussen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef kahlie het volgende:
Ik zoek voor een vriendin die kindercoach is een IKEA Struisvogel Handpop, zwart met wit en roze.
Ik kan het kreng alleen nergens vinden en ze hebben een aantal jaren daarna ook een struisvogel met rammelaar gemaakt (dus die zie ik overal).
Wie o wie weet waar ik verder nog kan zoeken? Hij is namelijk een dankbaar voorwerp voor kinderen die wat verlegen zijn.
 )
 )

Ja! Het is idd de 2de of de 3de. Bijna $50 zit denk ik wel buiten het budget, die van $25 is misschien wel te doen, je kan ook "Best Offer" doen. In ieder geval weet ik nu ook hoe hij heet! (was al van de label af). Dank je wel!quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat ie hier tussen?
http://www.ebay.com/sch/i(...)=ostrich+hand+puppet
(niet heel goedkoop hoor)

Graag gedaan, succes!quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja! Het is idd de 2de of de 3de. Bijna $50 zit denk ik wel buiten het budget, die van $25 is misschien wel te doen, je kan ook "Best Offer" doen. In ieder geval weet ik nu ook hoe hij heet! (was al van de label af). Dank je wel!

Dank je wel! Heb er al eentje in duitsland gevonden voor ¤8 (vanaf bieden). Dus dat wordt hem dan misschien wel. Superquote:

Ik heb hem,geloof ik!quote:Op zondag 11 november 2012 11:45 schreef Susie het volgende:
Heeft er iemand toevallig dit girafje (belabberde foto, maar is ongeveer 10 cm hoog ofzo) in huis of nog gezien bij een Hema in de buurt? Hier helemaal uitverkocht en online bij Hema ook niet te vinden. Ik heb er dus maar 1 en het is echt Anouk haar "knuffie" om mee te slapenIk zou er graag wat meer hebben, want wanneer gewassen heeft hij geen tijd om te drogen, moet gelijk weer mee naar bed
[ afbeelding ]

Ik krijg er al 1 van Twentemeisje, maar nog 1 is zeker welkom! Tof en thanks!quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik heb hem,geloof ik!
Nog interesse? Als ik goed zoek,zou ik ook nog een 2e moeten hebben.
 Ik zal je mijn adres pm-en!
 Ik zal je mijn adres pm-en!

Echt de rode? Ik heb wel de bumba.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek voor iemand een Bumbalu knuffeldoekje!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |