abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100573487
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef DJMO het volgende:
http://www.reprint.nl/difrax-tutpopje-soft.html kan dit 'm zijn Mrien? Ik kan alleen niet ontdekken of deze kleur ook daadwerkelijk geleverd word (er staat een vergelijkbaar knuffeltje bij hen op de site, in een andere kleurstelling, die ook te bestellen is)
*O*
Ik heb er 3 besteld, nu hopen dat het inderdaad die kleur is
pi_100680758
wij zoeken een extra exemplaar van 'woeffie'. Woeffie is een hondje van Happy Horse, grijs en met een halsband om de nek waar REX op staat. Hij is nu verkrijgbaar onder andere namen in wit, wit met stippen, bruin en blond, maar nergens meer in grijs. Het gaat om het kleinste, liggende beestje, maar dan dus in het GRIJS (Driekus is ziek, dus Woeffie even afgeven is er niet bij...)

* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100684913
Wat een schattig hondje Mefke! Ik zal eens rondkijken, volgens mij hebben ze die ook bij de V&D of niet?

En helaas waren de knuffels van het linkje van DJMO het niet, althans..niet degene die ze me opgestuurd hadden, want dat waren namelijk totaal andere knuffels :( die kunnen dus weer terug en hun hebben mail
pi_100685952
Mefke, Hier hebben ze wel rex zn neefje sam (tenminste ik denk dat het deze is?)
Er staat nl in de advertentie dat deze ook een neefje rex heeft. Mischien dat ze wel via deze webshop nog aan het rex model kunnen komen?

http://www.knuffelwereld.(...)9bd38eceb4e335fe7d5f
pi_100686258
Bla, thanks, ik heb ze gemaild! En al antwoord terug, geen rex meer te krijgen. Dus...wie helpt me aan rex?!

[ Bericht 61% gewijzigd door mefke79 op 14-08-2011 14:08:35 ]
pi_100769889
ik heb het voorlopig op dreumesmanier opgelost: zelfde hondje in andere kleur gekocht en hij lijkt het gewoon te accepteren. Maar, als iemand nog een grijze vindt, graag!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:26:42 #132
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100789092
Mef, ze hebben er bij ons kinderdagverblijf een paar van, maar geen idee of er ook een rex tussen zit. In geval van nood kan ik wel vragen of ze die tegen een ander model willen ruilen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_100887626
verkeerde topic
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101903300
Hoiiiiii,

Ik zoek :

Robijntje van ongeveer 20 cm!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_101905522
Hoi :)
Is er hier iemand die een tijdje terig kleertjes heeft gekocht bij ikenmijnkind.nl en ook deze beer er gratis bij heeft gekregen?
Dit is nl Dana's favoriet en hi jwordt echt overal mee naar toe gesleept.
Hij is al gerepareerd dus ik moet toch maar op zoek naar een resrve exemplaar :)
Ik zag dat hij ook te koop is in dezelfde winkel, maar ik dacht, als iemand van hier hem heeft liggen en er niks mee doet :)
pi_103851055
Dank Lijnloos voor het juiste topic.

Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt :'( . Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.

Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus :') . Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.

Bij deze nog een plaatje:
pi_103866051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Kursor het volgende:
Dank Lijnloos voor het juiste topic.

Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt :'( . Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.

Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus :') . Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.

Bij deze nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Nu begin ik te twijfelen of het de zelfde is.. Maar hier bij het kruidvat zag ik zo iets liggen en toen dacht ik "hee, die zocht iemand" Maar daar stond bambino op dus weet ik niet of het wel de zelfde is. Hier bij het kruidvat in ieder geval nog te verkrijgen voor 4 euro. dus mocht het de zelfde zijn en bij jou in de buurt niet te verkrijgen dan wil ik hem wel voor je halen en opsturen..

Edit: nou ik er op google zie ik dat het waarschijnlijk een konijn/haas is, dus zonder verrukkelijke neus, helaas dus..

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 02-11-2011 10:12:55 ]
pi_103911612
Lief Hilliebillie dat je aan m´n oproepje hebt gedacht! Als ik zo je edit lees is de kans erg klein dat het echt om dezelfde gaat.
pi_104279376
hullo, oproep namens selene en ravi!!!!!

selene heeft haar mimi (ook wel bekend als professor papjes van bambix :P ). die heeft ze al dubbel, een voor boven en een voor beneden. helaas hebben we sinds kort een fanatieke mimi-jager in huis (die heet ravi) wat dus een snifje een dagelijks terugkerend conflict geeft. selene en ik hebben nu bedacht dat we dan maar meer mimi's in huis moeten hebben zodat iedereen mimi kan knuffelen :+ O+

dussss. wie oh wie heeft extra mimi's voor ons?

zo ziet mimi eruit:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105607995
kick!

niemand met een extra professor papjes voor ons?
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 december 2011 @ 10:23:44 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105608453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef mefke79 het volgende:
wij zoeken een extra exemplaar van 'woeffie'. Woeffie is een hondje van Happy Horse, grijs en met een halsband om de nek waar REX op staat. Hij is nu verkrijgbaar onder andere namen in wit, wit met stippen, bruin en blond, maar nergens meer in grijs. Het gaat om het kleinste, liggende beestje, maar dan dus in het GRIJS (Driekus is ziek, dus Woeffie even afgeven is er niet bij...)

[ afbeelding ]
Heb je al een vervanging gevonden? Ik kwam deze tegen op MP:

linkje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105609136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
kick!

niemand met een extra professor papjes voor ons?
lamaar :P

my, die bambixservice is snel :o
5 minuten nadat ik het vragenformulier ingevuld had hing er iemand van klantenservice aan de lijn met de mededeling dat er nu geen acties zijn en dat ze dus wel eentje opsturen :Y ben geen bambixfan, maar dit is dan wel weer tof :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:19:54 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114118620
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een reserve knuffel...
http://knuffelland.iland.nl/default.asp
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:56:34 #144
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114355096
Voor het dochtertje van een vriendin ben ik op zoek naar onderstaande knuffel. Het betreft een ijsbeertje van de Hema, van ongeveer 26 cm. Heeft iemand die toevallig liggen en wordt er niks mee gedaan?! Dan hoor ik het graag! :)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116015217

Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.

We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....

HELP
!!
pi_116015561
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]

Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.

We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....

HELP
!!
http://www.ebay.de/itm/Ha(...)&hash=item19d41412a6

Edit: dit is de liggende versie staat erbij... kan op de foto nu niet zo goed zien of het 2 verschillende zijn of dat de knuffel zowel kan liggen als zitten?
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:48:04 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116017397
Handig topic!

Ik zoek een reserve tijger. Vorig jaar juni gekocht bij de AH en nu dus niet meer te krijgen.

Deze dus:
pi_116018002
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]

HELP
!!
Ik zoek me ook rot naar het grote Sue konijn dus mocht je weten waar ze te krijgen zijn dan hoor ik het graag!
Daniqie is er gek mee en haar huidige konijn begint een beetje uit elkaar te vallen!
pi_116019106
Ik heb zelfs happy horse zelf gemaild... (ik zoek dus het kleine konijn..)
pi_116019534
quote:

HELP
!!
hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')