quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef DJMO het volgende:
http://www.reprint.nl/difrax-tutpopje-soft.html kan dit 'm zijn Mrien? Ik kan alleen niet ontdekken of deze kleur ook daadwerkelijk geleverd word (er staat een vergelijkbaar knuffeltje bij hen op de site, in een andere kleurstelling, die ook te bestellen is)
Nu begin ik te twijfelen of het de zelfde is.. Maar hier bij het kruidvat zag ik zo iets liggen en toen dacht ik "hee, die zocht iemand" Maar daar stond bambino op dus weet ik niet of het wel de zelfde is. Hier bij het kruidvat in ieder geval nog te verkrijgen voor 4 euro. dus mocht het de zelfde zijn en bij jou in de buurt niet te verkrijgen dan wil ik hem wel voor je halen en opsturen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Kursor het volgende:
Dank Lijnloos voor het juiste topic.
Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt. Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.
Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus. Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.
Bij deze nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Heb je al een vervanging gevonden? Ik kwam deze tegen op MP:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef mefke79 het volgende:
wij zoeken een extra exemplaar van 'woeffie'. Woeffie is een hondje van Happy Horse, grijs en met een halsband om de nek waar REX op staat. Hij is nu verkrijgbaar onder andere namen in wit, wit met stippen, bruin en blond, maar nergens meer in grijs. Het gaat om het kleinste, liggende beestje, maar dan dus in het GRIJS (Driekus is ziek, dus Woeffie even afgeven is er niet bij...)
[ afbeelding ]
lamaarquote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
kick!
niemand met een extra professor papjes voor ons?
http://www.ebay.de/itm/Ha(...)&hash=item19d41412a6quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.
We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....
HELP
!!
Ik zoek me ook rot naar het grote Sue konijn dus mocht je weten waar ze te krijgen zijn dan hoor ik het graag!quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.
We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....
HELP
!!
hier?quote:We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....
HELP
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |