is het niet die hippo grey?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:23 schreef DJMO het volgende:
Ik kan die camelkleurige / bruine die ik bedoel er niet vinden KJ ?? Ik zal waarschijnlijk weer eens met m'n neus zoeken
Zoeken op 'doek dumbo' in Google levert dan helaas niet het gewenste knuffeltje op, we komen er echter wel wat bekenden tegenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef As1981 het volgende:
Ik ben voor een vriendin op zoek naar dit knuffeltje. Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden of dat iemand hem toevallig heeft liggen en er niets mee doet?
[ afbeelding ]
Niet helemaal dezelfde maar mischien ook okquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef As1981 het volgende:
Ik ben voor een vriendin op zoek naar dit knuffeltje. Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden of dat iemand hem toevallig heeft liggen en er niets mee doet?
[ afbeelding ]
haha en meeeeequote:
mag hopen dat het kwam door het eerste zoekwoordquote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Of dat nou iets is om trots op te zijn als er gezocht wordt op dumbo...![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Of dat nou iets is om trots op te zijn als er gezocht wordt op dumbo...![]()
mm moet ik geloof ik morgen even kijken met knuffel in m'n handen..lijkt er wat anders uit te zien geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef DJMO het volgende:
staat ie hier niet tussen mrien: http://www.knuffelcentrale.nl/difrax.html (even naar beneden scrollen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |