ik moet morgen naar zuidplein, kan hier wel bij C&A kijken of ze hem hebben ? kom er toch langs dan ..
 ik moet morgen naar zuidplein, kan hier wel bij C&A kijken of ze hem hebben ? kom er toch langs dan ..

Da's lief, maar niet nodig, heb 'm al besteld.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef DJMO het volgende:
als dat inclusief verzenden (pakketpost a 6,75) is, denk ik niet dat je heel veel goedkoper uit zult zijn Ssserpenteik moet morgen naar zuidplein, kan hier wel bij C&A kijken of ze hem hebben ? kom er toch langs dan ..

Ja! Bedankt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:43 schreef Keshet het volgende:
Misschien staat 'ie hier tussen Ymme? http://www.knuffie.com/knuffels/soorten/Knuffel-Olifant/

Jet is gelukkig behoorlijk relaxed met haar knuffie. Dit zou bij Stijn niet mogen gebeuren, dan was het drama geworden!
 Jet is gelukkig behoorlijk relaxed met haar knuffie. Dit zou bij Stijn niet mogen gebeuren, dan was het drama geworden!

Ja joehoe! Hier! En Thies vindt het goed! PM even je adres, heb ik niet (meer?).quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef sjak het volgende:
Help!
Jetske is afgelopen week haar knuffie kwijtgeraakt. Ze pikt het gelukkig wel goed op door zelf bedacht te hebben dat ie tijdelijk aan het logeren is. Maar, ik heb al heel Zandvoort afgebeld en het arme poppeke is nergens te vinden.
Misschien kan hier iemand me aan een dubbelganger helpen. Het gaat om zo'n HEMA knuffel, de groene. De rechtse op onderstaand plaatje. Wie o wie heeft er een ergens in een hoekje liggen die graag Jet's nieuwe knuffie zou willen worden?
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |