Thanks! Die kreeg ik net toegestuurd idd.. die had ik nog niet gevonden, er staat 1 andere maar die vraagt er belachelijk veel voor.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik zie er toevallig 1 op mp! Niet mijn advertentie, was zelf iets anders aan het zoeken 😉
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios

O dat is dan wel weer jammer als ze er heel veel voor vragen. Geen idee wat het normaliter kost. De labels zitten er nog aan in ieder geval. Maar gewoon Marktplaats in de gaten blijven houden dan denk ik 😊 deed je vast al!quote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thanks! Die kreeg ik net toegestuurd idd.. die had ik nog niet gevonden, er staat 1 andere maar die vraagt er belachelijk veel voor.

die vraagt idd drie keer de nieuwprijs en toen ik haar op de nieuwprijs wees mailde ze terug : 'dan niet, als je denkt dat je het goedkoper kunt vinden succes'. Serieus, na een mail waarin ik noemde dat ik zo blij was dat ik eindelijk de verloren knuffel van mn verdrietige zoon had gevonden en gewoon de nieuwprijs + verzendkosten noemde
 die vraagt idd drie keer de nieuwprijs en toen ik haar op de nieuwprijs wees mailde ze terug : 'dan niet, als je denkt dat je het goedkoper kunt vinden succes'. Serieus, na een mail waarin ik noemde dat ik zo blij was dat ik eindelijk de verloren knuffel van mn verdrietige zoon had gevonden en gewoon de nieuwprijs + verzendkosten noemde  

Om de mate van slijtage gelijk te houden is het wel handig om ze af en toe te wisselen, anders valt het zo opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee dat is toch debiel...
Nu denkt man sowieso niet dat we "mauw" (volgens saar is het geen konijn maar een poes) kunnen vervangen maar als ik er dan ook nog een flink bedrag voor neer moet leggen zijn we geen vriendjes gok ik.
Maar ik geloof dat ik er 1 gevonden heb

Ik zag 'm hier ook nog staanquote:Op maandag 27 maart 2017 20:34 schreef nectarientje het volgende:
Naast de spuuglapjes van de Hema die erg lekker knuffelen aldus uk is ze ook groot fan van het knuffellapje van Oenny, de koe/geit/ezel/aap? van Unicef. De knuffel kan ik overal zo ongeveer wel kopen maar het knuffellapje kom ik negens tegen. Unicef heb ik al gemaild maar nog geen reactie. Heeft iemand 'm liggen en mag ik 'm overnemen?

Thnx!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:38 schreef GotC het volgende:
Ik zag 'm hier ook nog staan
http://www.knuffelcentrale.nl/u---merken-met-een-u.html

Ik heb 'm niet voor je, maar vond een plaatje wel handig.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:23 schreef nectarientje het volgende:
Boink!
Inmiddels heeft uk een nieuwe favoriet: Saapje. Saapje is een witte handpop van een, jaja echt waar, schaap. Merk Toi Toys. Werd 2 1/2 jaar geleden bij de action verkocht.
Heeft iemand m liggen zonder grootse functie en mag ik m overnemen?

Dank! Ja, dat is Saapje.quote:Op donderdag 25 april 2019 05:40 schreef Savvy het volgende:
Ik heb 'm niet voor je, maar vond een plaatje wel handig.
Is het deze?
[ afbeelding ]

Ik heb ‘m niet, maar zou je de klantenservice van Ikea niet kunnen bellen? Misschien hebben ze nog een geheim voorraadje in een magazijn ergens?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:20 schreef Amsel het volgende:
Heeft iemand ergens nog een wolkenkussen van Ikea rondslingeren? Peuter en kleuter hebben dagelijks ruzie over wie ermee mag slapen, maar het ding is uit de collectie en op Marktplaats niet te vinden..
[ afbeelding ]

Wij hadden hetzelfde probleem, peuter vond dit alternatief prima: https://m2.hm.com/m/nl_be/productpage.0540525003.htmlquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:20 schreef Amsel het volgende:
Heeft iemand ergens nog een wolkenkussen van Ikea rondslingeren? Peuter en kleuter hebben dagelijks ruzie over wie ermee mag slapen, maar het ding is uit de collectie en op Marktplaats niet te vinden..
[ afbeelding ]

Hmmm daarmee kan ik kleuter wellicht overhalen om dan de Ikea-versie aan peuter te doneren... Ik ga nog even Ikea proberen te bellen, maar anders is dit een goed alternatief!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde probleem, peuter vond dit alternatief prima: https://m2.hm.com/m/nl_be/productpage.0540525003.html
(Is wel iets kleiner dan die van IKEA, maar deze heeft glitterstippen).

Ik zou er dan wel 2 bestellen want geheid dat ze beiden dan alleen nog maar deze willenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:00 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hmmm daarmee kan ik kleuter wellicht overhalen om dan de Ikea-versie aan peuter te doneren... Ik ga nog even Ikea proberen te bellen, maar anders is dit een goed alternatief!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |