Wat vind jij nu zo erg aan die uitspraak ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Giel: Het gaat om de muziekBij boulevard nu.
Als Giel nou eens een keer zijn ego aan de kant zet, kan het wel iets worden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Eigenlijk niet zo heel veel.quote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wat vind jij nu zo erg aan die uitspraak ?
Zolang het geen blij nummer a la Jordy van Loon is, vind ik het primaquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef cheese. het volgende:
En wie gokt de nummer 1 ?
Ik zeg Fireflies, of misschien One Song, in deze gekte.
Vooral dat Giel dat moet zeggen maakt het een beetjequote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wat vind jij nu zo erg aan die uitspraak ?
Mevrouw Curry is ook al geweest, dus het is dan echt kersttijdquote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Chris Rea
Niet die Fireflies zeg. Wat een saaie plaat is dat.quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef cheese. het volgende:
En wie gokt de nummer 1 ?
Ik zeg Fireflies, of misschien One Song, in deze gekte.
Ik ga een verzekering afsluiten voor kioskleed. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze 112 moeten bellen omdat ik in de AKO in de rekken vlieg.quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Mevrouw Curry is ook al geweest, dus het is dan echt kersttijd.
Hopelijk vindt hij Groningen niet. Wie gaat Jordy ontvoeren?quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zolang het geen blij nummer a la Jordy van Loon is, vind ik het prima
OMGquote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
ik heb ook een hekel aan Giel maar hem dodelijke ziektes en hem de dood wensen vind ik te ver gaanquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
OMG![]()
Hopelijk krijgt hij zelf malaria en kan Michiel alsnog in het GH
Dat is wel de mooiste plek idd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef themauster het volgende:
was net boven tv aan het testen op tv noord en ik zag dat het glazen huis recht voor het stadhuis komt te staan zoals het hoort
Gebeurt hier te vaak, als iemand ze niet aanstaat. Gaat ie maar dood.quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan Giel maar hem dodelijke ziektes en hem de dood wensen vind ik te ver gaan
Enkeltje Afganistan danquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan Giel maar hem dodelijke ziektes en hem de dood wensen vind ik te ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |