Huh? draai jij nu een van de mooiste singles van Meatloaf?quote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heaven can't wait
^^^brengt me op een idee. Damn, die plaat draai ik zo vaak. Prachtig liedje, echt heel mooiquote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? draai jij nu een van de mooiste singles van Meatloaf?
Yes! okay danquote:Op maandag 7 december 2009 23:21 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, dus ik ben er weer. SR09 komt eraan, dus ik ben van de party
Dat denk ik niet, geen hakkuhmix enzoquote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yes! okay dan. Gaat weer een volle bak worden
. Hoop dat het dit jaar toch heel leuk zal worden
Dat laatste is niet waarquote:Op maandag 7 december 2009 23:25 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, geen hakkuhmix enzoGiel
En niet zo'n goeie stad hè
Oja, en Giel inderdaad. Jammer!!quote:Op maandag 7 december 2009 23:25 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, geen hakkuhmix enzoGiel
En niet zo'n goeie stad hè
Weet ik tochquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar![]()
![]()
!! als het geen succes wordt dan komt het in elk geval niet door de stad! Helaas geen hakkuhmix.. Grunnegers houden van happy hardcore/hardcore dus die waren helemaal los gegaan voor het GH
.
hahaquote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Weet ik tochMaar 't-is zover weg!
Zou denkik toch niet gaan, ook toen ze in DH waren ben ik niet geweest :$ Maar heb wel Coen zien vliegen in de heli vanaf hierquote:Op maandag 7 december 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha. Net even gekeken waar jij woont, maar dan is het inderdaad een best eind reizen
.
Coen zien vliegen? was dat tijdens bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zou denkik toch niet gaan, ook toen ze in DH waren ben ik niet geweest :$ Maar heb wel Coen zien vliegen in de heli vanaf hier
Nee Coen met z'n emmertje water, weet je dat niet meer?quote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Coen zien vliegen? was dat tijdens bevrijdingsfestival?
Of dat jaar ervoor, dat hij via een ander huis (geen idee welke meer) een bak met water moest brengen. De auto van Paultje Pils ging kapot, dus mocht hij de laatste km's met de heli doen. Hallo en tevensch trustenquote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Coen zien vliegen? was dat tijdens bevrijdingsfestival?
Oja, dat weet ik nog wel. FF geheugen opfrissenquote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nee Coen met z'n emmertje water, weet je dat niet meer?
Wat een bak was dat inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of dat jaar ervoor, dat hij via een ander huis (geen idee welke meer) een bak met water moest brengen. De auto van Paultje Pils ging kapot, dus mocht hij de laatste km's met de heli doen. Hallo en tevensch trusten![]()
Gaaf !!!quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Bayswater het volgende:
Lekker een hotelletje geboekt in Groningen 18 t/m 20 december vlakbij de Grote Markt. 'k wil er nu wel eens bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |