Ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vroegah als kind kroop ik al dichterbij de tv als die reclames op tv waren
Dan kan hij die beter naar mij sturen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Eric moet in het vervolg niet 20 liter koffie drinken voordat hij aan zijn show begint
Ik wacht wel even tot mijn zoon wat ouder is, dan samen gaan, hij begint al muziekliefhebber te worden.quote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens serieus overwegen om naar Pinkpop te gaan denk ik
Of direct het riool in, koffiequote:Op maandag 7 december 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan hij die beter naar mij sturen.
Mwoah, ik zit in midden-Brabant maar die kilometers maak ik graag voor een goede douche en een lekker bed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, dat dus
Maar vanuit Zeeland beetje lastig
Hotelletje in de buurt nemenquote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar naar Pinkpop ga dan ga ik (liever) iedere dag op en neer naar huis dan dat ik in zo'n teringtentje ga liggen tussen de jatkezen en vomerende zweetkerels.
Kamperen![]()
Luxe![]()
Pinkpop & Luxe![]()
En toch kan 't me niks schelen.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar
Alleen dat kamperen hè
Elke dag op en neer vanuit Tilburgquote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar naar Pinkpop ga dan ga ik (liever) iedere dag op en neer naar huis dan dat ik in zo'n teringtentje ga liggen tussen de jatkezen en vomerende zweetkerels.
Kamperen![]()
Luxe![]()
Pinkpop & Luxe![]()
En toch kan 't me niks schelen.
Jaren geleden gedaan tijdens Dynamo '96, had geen zin om te kamperen tussen 10duizenden Duitsers dus een hotelletje vlakbij Eindhoven genomen.quote:
Met liefdequote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]Uiteraard
![]()
[..]
Elke dag op en neer vanuit Tilburg![]()
![]()
Ja lach maar, jij rolt als eerste m'n portemonnee, nozem.quote:Kamperen op Pinkpop![]()
Luxe willen tijdens een festival![]()
![]()
![]()
Waar hoor jij Maria Mena? Ik hoor toch echt Mokequote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Eerste 20 seconden van Maria Mena klinkt wel leuk. Daarna had ze gewoon moeten stoppen..
In het 3FM Meeeeeeeeeeeeeee-ga-hit promo spotjequote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar hoor jij Maria Mena? Ik hoor toch echt Moke
Het is het meest stomme en irritante deel van 3 voor 12.quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef TheZapster het volgende:
Stelling gelulIk weet weer waarom ik geen 3voor12 meer luister.
Ik nu nog steeds.quote:Op maandag 7 december 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vroegah als kind kroop ik al dichterbij de tv als die reclames op tv waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |