Dan moet ik dat zaterdag doen want door de weeks kookt moeder, dat is de regel hier in huisquote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Dan ga je het nu toch maken? Is het toch nog soort van goed.
Misschien, ik zag het wel voor me ja netjes gedecoreerd.quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dat moet echt enorm goed eten zijn, als je het in je droom hebt gezien. Als een soort visioen over de heilige graal van het voedsel.
Zalmquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
Als je die zalm weglaat is het wel te doen
Pffquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan moet ik dat zaterdag doen want door de weeks kookt moeder, dat is de regel hier in huis
En vervolgens de hele avond met een knorrende maag zitten omdat het niet te vreten wasquote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
PffZe wil niet eens een keer een avondje vrij zodat jij je recept kunt uitproberen?
De heilige graal is nog steeds een frikandel speciaalquote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dat moet echt enorm goed eten zijn, als je het in je droom hebt gezien. Als een soort visioen over de heilige graal van het voedsel.
Ik heb moeite me dit voor te stellen. Gaat het hier om een aantal stukjes stokbrood die in een cirkel zijn gelegd of is er een nieuwe techniek om stokbrood te snijden?quote:...in een cirkel gesneden stokbrood..
Nee, ze kookt heel graagquote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef Fha het volgende:
[..]
PffZe wil niet eens een keer een avondje vrij zodat jij je recept kunt uitproberen?
Het gaat om een aantal stukje stokbrood die in een cirkel zijn gelegdquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb moeite me dit voor te stellen. Gaat het hier om een aantal stukjes stokbrood die in een cirkel zijn gelegd of is er een nieuwe techniek om stokbrood te snijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |