Hehe, ik bedoel maar.quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens tóch teruggelezen en ik was het in alles met Skylark eens eigenlijk.
O DAT BEDOELDE IKquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
Need hij is uit The Good, The Bad & The Ugly gek
Charles Bronson, Henry Fonda, Claudia Cardinale en Jason Robards zijn uit Once Upon A Time In The West
Ik had niet de Lapo, mutsie!quote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou een note moeten krijgen vanwege het verzuimen van het openen van een nieuw topic.
Heb ik ooit gezien, leuk voor een Western, maar hij duurt 4,5 uur ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wallach. Ga eens heel snel The Good, The Bad & The Ugly kijken
2.5 maar hoorquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezien, leuk voor een Western, maar hij duurt 4,5 uur ofzo
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
Wtf Adelante wat heb jij mijn lapo verwijdert
Toen ik 10 ofzo was heb ik geloof ik een keer Winnetou gelezenquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit de boeken van Karl May gelezen? Ik noem een Old Shatterhand, Winnetou.
Niet in KLB.quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een lapo verwijdert en jouw post is daardoor #301 dan heb je toch gewoon de lapo?
Ik heb een Wit-Rus van 205 cm. Maar dat is een regen dus daar heb je niet zoveel aan. Is Jonathan Bottinelli niet lang?quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Otiez heb je een lange speler als aanrader. Ik mis lengte in mijn team. Ik wil een grūtte kopper als VM of als VC.
Budget?quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Otiez heb je een lange speler als aanrader. Ik mis lengte in mijn team. Ik wil een grūtte kopper als VM of als VC.
Mwa 10 mi ofzo.quote:
Zal zo kijken hihih.quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een Wit-Rus van 205 cm. Maar dat is een regen dus daar heb je niet zoveel aan. Is Jonathan Bottinelli niet lang?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om de hele wereld in chocolade te dippen.
En Adelante houdt van toetjes.
Hijs slecht in mijn gamequote:
Die had ik bij mijn Ajax game maar ik vind hem niet SUPAH.quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Sergiy Kryvtsov. Helaas te duur voor mij.
Als je een lange verdediger wil hebben moet je hem halen. Die jongen haalt alles weg, schoffelt iedereen onderuit en breekt iedere spits. Alleen je moet hem niet aan de bal laten want een pass over 3 meter is te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die had ik bij mijn Ajax game maar ik vind hem niet SUPAH.
Hmmm, verdacht. Kom je uit Arnhem toevallig?quote:
Nee, alles behalve.quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hmmm, verdacht. Kom je uit Arnhem toevallig?
quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef griekjeee het volgende:
Wie van de dames is hier weleens een aandachtshoer genoemd op het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |