Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?quote:
Schaap is vrouwelijk dus dan krijg je een A. Bij mannelijke woorden heb je een O. Tot zover mijn kennis mbt de Spaanse taalquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?
Nou, ik heb te vroeg gejuichtquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef DarkElf het volgende:
mooi dat je kies gemaakt is isa en wat fijn dat je geen koorts hebt sunny
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Duderella het volgende:
Och Isa toch!
En pijnstillers en advocaat, magdat wel?
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef golfer het volgende:
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.
balen dat je zover weg woontquote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?
(alcohol is overigens een uitstekende pijnstiller die je arts je nooit zal aanraden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |