Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?quote:
Schaap is vrouwelijk dus dan krijg je een A. Bij mannelijke woorden heb je een O. Tot zover mijn kennis mbt de Spaanse taalquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?
Nou, ik heb te vroeg gejuichtquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef DarkElf het volgende:
mooi dat je kies gemaakt is isa en wat fijn dat je geen koorts hebt sunny
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Duderella het volgende:
Och Isa toch!
En pijnstillers en advocaat, magdat wel?
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef golfer het volgende:
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.
balen dat je zover weg woontquote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?
(alcohol is overigens een uitstekende pijnstiller die je arts je nooit zal aanraden)
Nou ja, hij wordt natuurlijk al zoeter dan normaal door de 7-up, da's spuitwater met suikerquote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef MissHobje het volgende:
balen dat je zover weg woontdas kei lekker
zou hem niet te zoet doen (denk ik dan weer)
Ik ben een keer heel relaxed gaan slapen met een gebroken spaakbeen, 2 kapotte handwortelbeentjes en een ontwrichtte duim. "s morgens bij het wakker worden mijn duim weer in de kom gedruktquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een keer dronken geweest nadat ik door mijn rug was gegaan, had helemaal geen last van mijn rug meer!
Ja, daar heeft iedereen hartelijk om moeten lachenquote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
Dokter: was er alcohol in het spel?
Ik: pas ná het vallen
Hij:
Zeker in combi met pilletjes.quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja, alcohol is een prima pijnstiller
Mja, inclusief jijquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar heeft iedereen hartelijk om moeten lachen![]()
Maar ja, alcohol is een prima pijnstiller
En vooral dat je daarna behoorlijk zat was en zei dat je sober van een trapje was gevallenquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef freecell het volgende:
Mja, inclusief jij
En niemand geloofde me'Hoezo nuchter in een café van de trap flikkeren' ?
Nouja, het was donker en ik ben onhandig
Duhhhhhhhhhh...........quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, inclusief jij
En niemand geloofde me'Hoezo nuchter in een café van de trap flikkeren' ?
Nouja, het was donker en ik ben onhandig
Ben je gestopt met drinken?quote:Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, sowieso, alcohol![]()
Zei ze weemoedig.Met kerst weer een glas.
ik was wel zat, maar normaal had ik die hoeveelheid alcohol nooit kunnen drinken en dan nog teruglopenquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vooral dat je daarna behoorlijk zat was en zei dat je sober van een trapje was gevallen
Woeiquote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef DarkElf het volgende:
met kerst?tis de 7de!
Ik mag vrijdagavond weer een glas wijn van mezelf
Ik doe even een good-carb-sessie van een paar weken. Dus tja, dan ook even geen alcohol.quote:
aha.quote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik doe even een good-carb-sessie van een paar weken. Dus tja, dan ook even geen alcohol.
Bluezz, hopelijk geen last van de prik deze keer nee! Geniet van je vrije daagjes.quote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, isaop de zere kies.
Thuis na een druk dagje, met heel veel mensen die gewoon niet luisteren en al doorlopen voor je je mond open doet en dan uren verkeerd zitten en het raar vinden dat de dokter ze niet binnenroept. Blijven ze ook nog eens een keer anderhalf uur zitten in de verkeerde wachtkamer voor ze een keer komen vragen of de dokter soms uitloopt? ze vergeet? is het wel goed?![]()
Maar nu weer 2 dagen vrij en maar hopen dat de hoge kooorts van na de vorige prik uitblijft.
Tof van je huis FC en Ronja, de paramol dempt de koorts wel iets maar je krijgt er ook uitschieters van
Oh en ik drink dus vrouwelijke wijn wat je uit een zwart schaap melkt
En haaaai Ole
En rella : carb your enthousiasm
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aha.en wat eet je allemaal dan op een dag als ik vragen mag?
Nee, ik steek een beetje mijn kop in het zand, maar we moeten er wel allemaal aan hè?quote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen langs bij de NS, mijn OV chip gaat nu dan toch ook echt in gebruik genomen worden.
Hebben jullie er al ervaringen mee?
Ik vind gekookte en gebakken aardappels niezo, heb ook eigenlijk wel genoeg aan vlees met veel groentenquote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Duderella het volgende:
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.
Ik ben zo bang dat het fors duurder uitvalt én dat ik wel eens vergeet uit te checkenquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik steek een beetje mijn kop in het zand, maar we moeten er wel allemaal aan hè?
oh dat is prima te doen idd.quote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |