Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?quote:
Schaap is vrouwelijk dus dan krijg je een A. Bij mannelijke woorden heb je een O. Tot zover mijn kennis mbt de Spaanse taalquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' haar lievelingswijntje is momenteel een Chileense. Die heet Oveja Negra. (zwart schaap) dat negra heeft dan zeker met een vervoeging te maken?
Nou, ik heb te vroeg gejuichtquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef DarkElf het volgende:
mooi dat je kies gemaakt is isa en wat fijn dat je geen koorts hebt sunny
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Duderella het volgende:
Och Isa toch!
En pijnstillers en advocaat, magdat wel?
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef golfer het volgende:
Prima combinatie. Whisky of cognac erbij doet nog meer wonderen.
balen dat je zover weg woontquote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb rum, 7-up, munt en limoen? Wat denk je, een extra zoete Mojito?
(alcohol is overigens een uitstekende pijnstiller die je arts je nooit zal aanraden)
Nou ja, hij wordt natuurlijk al zoeter dan normaal door de 7-up, da's spuitwater met suikerquote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef MissHobje het volgende:
balen dat je zover weg woontdas kei lekker
zou hem niet te zoet doen (denk ik dan weer)
Ik ben een keer heel relaxed gaan slapen met een gebroken spaakbeen, 2 kapotte handwortelbeentjes en een ontwrichtte duim. "s morgens bij het wakker worden mijn duim weer in de kom gedruktquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een keer dronken geweest nadat ik door mijn rug was gegaan, had helemaal geen last van mijn rug meer!
Ja, daar heeft iedereen hartelijk om moeten lachenquote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
Dokter: was er alcohol in het spel?
Ik: pas ná het vallen
Hij:
Zeker in combi met pilletjes.quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja, alcohol is een prima pijnstiller
Mja, inclusief jijquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar heeft iedereen hartelijk om moeten lachen![]()
Maar ja, alcohol is een prima pijnstiller
En vooral dat je daarna behoorlijk zat was en zei dat je sober van een trapje was gevallenquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef freecell het volgende:
Mja, inclusief jij
En niemand geloofde me'Hoezo nuchter in een café van de trap flikkeren' ?
Nouja, het was donker en ik ben onhandig
Duhhhhhhhhhh...........quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, inclusief jij
En niemand geloofde me'Hoezo nuchter in een café van de trap flikkeren' ?
Nouja, het was donker en ik ben onhandig
Ben je gestopt met drinken?quote:Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, sowieso, alcohol![]()
Zei ze weemoedig.Met kerst weer een glas.
ik was wel zat, maar normaal had ik die hoeveelheid alcohol nooit kunnen drinken en dan nog teruglopenquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vooral dat je daarna behoorlijk zat was en zei dat je sober van een trapje was gevallen
Woeiquote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef DarkElf het volgende:
met kerst?tis de 7de!
Ik mag vrijdagavond weer een glas wijn van mezelf
Ik doe even een good-carb-sessie van een paar weken. Dus tja, dan ook even geen alcohol.quote:
aha.quote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik doe even een good-carb-sessie van een paar weken. Dus tja, dan ook even geen alcohol.
Bluezz, hopelijk geen last van de prik deze keer nee! Geniet van je vrije daagjes.quote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, isaop de zere kies.
Thuis na een druk dagje, met heel veel mensen die gewoon niet luisteren en al doorlopen voor je je mond open doet en dan uren verkeerd zitten en het raar vinden dat de dokter ze niet binnenroept. Blijven ze ook nog eens een keer anderhalf uur zitten in de verkeerde wachtkamer voor ze een keer komen vragen of de dokter soms uitloopt? ze vergeet? is het wel goed?![]()
Maar nu weer 2 dagen vrij en maar hopen dat de hoge kooorts van na de vorige prik uitblijft.
Tof van je huis FC en Ronja, de paramol dempt de koorts wel iets maar je krijgt er ook uitschieters van
Oh en ik drink dus vrouwelijke wijn wat je uit een zwart schaap melkt
En haaaai Ole
En rella : carb your enthousiasm
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aha.en wat eet je allemaal dan op een dag als ik vragen mag?
Nee, ik steek een beetje mijn kop in het zand, maar we moeten er wel allemaal aan hè?quote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen langs bij de NS, mijn OV chip gaat nu dan toch ook echt in gebruik genomen worden.
Hebben jullie er al ervaringen mee?
Ik vind gekookte en gebakken aardappels niezo, heb ook eigenlijk wel genoeg aan vlees met veel groentenquote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Duderella het volgende:
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.
Ik ben zo bang dat het fors duurder uitvalt én dat ik wel eens vergeet uit te checkenquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik steek een beetje mijn kop in het zand, maar we moeten er wel allemaal aan hè?
oh dat is prima te doen idd.quote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alles behalve suiker, witbrood, witte pasta en witte rijst. En met de volkorenvarianten matig ik enigszins. En verder geen wijn en volle zuivel. Helemaal geen ramp, voor mij althans. Ik ben geen zoetekauw en met een lekker stuk vlees en een paar soorten groenten is mijn avondmaal eigenlijk al prima. Aardappels mis ik niet echt eigenlijk.
Ja, in de metroquote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen langs bij de NS, mijn OV chip gaat nu dan toch ook echt in gebruik genomen worden.
Hebben jullie er al ervaringen mee?
Conductrice wist me te melden dat ik mijn kortingskaart van de ns (die tevens ov chipkaart kan zijn) eerst online moest aanmelden, nog niet gedaan dusquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik steek een beetje mijn kop in het zand, maar we moeten er wel allemaal aan hè?
Ja vis wel!quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind gekookte en gebakken aardappels niezo, heb ook eigenlijk wel genoeg aan vlees met veel groentenOf een lekkere goeie vegamaaltijd is ook aan mij besteed.
Mag/wil je wel vis?
Ik heb dagkaarten van mijn baas. Vraag me af hoe lang die nog in roulatie blijven dan.quote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Conductrice wist me te melden dat ik mijn kortingskaart van de ns (die tevens ov chipkaart kan zijn) eerst online moest aanmelden, nog niet gedaan dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 07-12-2009 19:12:26 ]
Dank jequote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
je bent de tags vergeten FC. hopelijk is het niet iets ernstigs. Fijn dat tara zoveel vrije dagen nog heeft straks.
spannend dan ja.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
mja, het zo nog niet zo heel alarmerend zijn, ware het niet dat er nogal een erfelijke vorm van darmkanker voorkomt in mijn familie
En mijn zus is wel aardig wat ouder dan ik.
nee, het valt nog mee met m'n doemscenario's, maar het is wel raar natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar probeer niet gelijk in doemscenario's te denken. wanneer krijgt ze de uitslag?
Oehquote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ff een leuk berichtje dan? mijn kleine zusje had vandaag haar eerste echo, ze is gewoon zwanger van één hummeltje en die was al druk aant spartelen enzo
Jeuj voor de vaas!quote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk zeg sol
Hopen dat er snel een (goeie) uitslag is fc
En , in navolging van de kleingeldspaarders hier, heb ik een vaas in t leven geroepen voor kleingeld onder de 2 euro:P Aangezien we maar 1 of 2 x in de week boodschappen doen zal het niet hard gaan maar alles wat erin komt is mooi meegenomen.
(kan je je kleingeld nog inde automaten doen bij banken of is dat wel heel erg jaren tachtig denken van mij?)
Oh wat lief van DE dat we dan allemaal meemogen hequote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeuj voor de vaas!![]()
De banken vragen er tegenwoordig geld voor, om te wisselen. De winkeliers betalen op hun beurt geld om kleingeld op te kunnen halen. Ergo: ze willen graag ruilen! Scheelt beide partijen een mini-bom duiten.![]()
Gewoon een paar jaar niet aan denken DE en dan gaan we met z'n allen lekker uit eten met jullie.
Ik wil niet mee, ik ben bangquote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat lief van DE dat we dan allemaal meemogen he![]()
![]()
Ja ik ben weer wakkerrrrrr
oh dat zal vast zo zijnquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooshy, wat een mooi woord en sol, ik moest ook een traantje wegpinken bij de eerste echo vh kleinkind, dus voor een nichtje/neefje is dat gevoel vast heel erg hetzelfde
Lijkt mij een goed merk. Waar kan je die kopen?quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
De verwarming in de kaasmobiel is stuk, em blaast alleen nog maar koude luchtén de radio valt steeds uit, én als het hard geregend heeft ligt er een klein plasje bij de pedalen
oja en hij lekt olie, kutwagen
quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef golfer het volgende:
Sterker nog: ik zag het a.s. kleinkind zelf een traantje wegpinken bij die echo.
Pff ja, aan die verwarming moet ook wel iets gebeuren, want de ruit blaast anders niet droog zo, als ´t straks vriezen gaat ben ik de sigaarquote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef MissHobje het volgende:
FC![]()
en Kaas dat wordt al een aardig gevaarlijk bakkie!
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijdquote:Op maandag 7 december 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed merk. Waar kan je die kopen?
Jarenlang probleemloos mijn merk geweest.quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Ja, bij mij ook alleen de laatste tijd niet meer zo. Hij is ook al bijna 13 met 212.000 km op de tellertquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jarenlang probleemloos mijn merk geweest.
tijd voor een nieuwe?quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
De verwarming in de kaasmobiel is stuk, em blaast alleen nog maar koude luchtén de radio valt steeds uit, én als het hard geregend heeft ligt er een klein plasje bij de pedalen
oja en hij lekt olie, kutwagen
tja.. je kan het 'moedig' noemen.. maar ik vind het eigenlijk gewoon heel natuurlijk en goedquote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
net zusje gesproken ze gaan die testen niet doen. ze willen niet voor die keuze staan.
ik hoop het voor jequote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga slapen (als het eindelijk een keer lukt) lieve mensen![]()
Hopelijk morgen weer aanwezig met wat minder graadjes onder de leden
Doet ie óókquote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef SeaOfLove het volgende:
kan me kaas eigenlijk alleen op een fiets met een muts op zijn hoofd voorstellen
Ik krijg ook de kriebels als ik aan mn duim denk heurquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
oh lein ik krijg helemaal de kriebels als ik aan je duim denk... brrr. taaie tante ben je
ik begrijp het ook wel aan de ene kant, aan de andere kant dus niet. Dit zijn behoorlijke levensvragen. wat had ik gedaan als ik haar was? zou ik die testen hebben ondergaan? en met welke gedachte? ik heb natuurlijk ontzettend geluk gehad met milou maar als ik bijv naar haar vriendje van school kijk, hij is met 9 jaar nieteens zindelijk en draagt nog luiers. het is allemaal nog wat.quote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat praat je leuk over je broer(tje) Ronda
@ sol, ik vind het heel moedig van je zusje, maar ik begrijp het wel
je was nog wakkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg ook de kriebels als ik aan mn duim denk heurEn als ik m (voor de zoveelste keer) stoot vervloek ik dat ellendige kloteding
Ik las je eikel stootquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
je was nog wakkerwat debiel dat je op deze manier pas merkt hoe vaak je je eik stoot
Ja nou ik ben zo handig als een ehhh... weet ik veel dus ik stoot allerlei onderdelen de hele dag lang. Maar dat is niet zo erg, allen die duimquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
je was nog wakkerwat debiel dat je op deze manier pas merkt hoe vaak je je eik stoot
ik dus ook niet, zeker in een tijd als deze waar alle testen je aangeboden worden. ik denk ook even terug aan een vriendje van milou waar de mama 36+ was en zij daardoor minachtend werd aangekeken omdat zij geen testen had gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Het is ook bijna niet te doen, dit soort keuzes. Dan is mss geen keuze maken het beste.
Of zo. Eigenlijk weet ik het ook gewoon niet.
Als je besloten hebt geen test te doen dan zou ik dus juist wel een test doen. Even uitleggen: je hebt blijkbaar al besloten dat je je baby hoe dan ook graag wilt houden. Bij verhoogde kans op afwijkingen zou ik dan alsnog een test laten doen omdat je mocht er iets aan de hand zijn je dan goed kan voorbereiden en je goed kan laten voorlichten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
ik dus ook niet, zeker in een tijd als deze waar alle testen je aangeboden worden. ik denk ook even terug aan een vriendje van milou waar de mama 36+ was en zij daardoor minachtend werd aangekeken omdat zij geen testen had gedaan
Het is nog niet geboren en het gunt je nu al geen nachtrust. gaat nog wat worden FCquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:43 schreef freecell het volgende:
Bleh Isa
Anders vanmiddag nog even wat tukken?
Volgens mij heeft het zusje van Sol geen hogere kans op afwijkingen bij de baby trouwens?Voor zover ik weet is Down nog steeds niet erfelijk toch?
Ik heb stom geslapen vannachtraar gedroomd over bevallen ed. Volgens TARA ging mijn buik ook als een gek tekeer vannacht, dat zou het eea verklaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DarkElf op 08-12-2009 09:59:25 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Duderella het volgende:
Mogge allemaal!
Bluezz, wat leuk, je zanghyves!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:39 schreef Duderella het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de spoilers voor hen die zich eraan mochten storen trouwens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de spoilers voor hen die zich eraan mochten storen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gespoiler!We lijken OUD wel, waar ze dan over de nieuwste soorten buggie praten en in spoilers ook nog even kond doen van de kots van hun nakomeling die langzaam via hun lekkende borsten richting totaal ruptuur druipt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ik ga juist voor de spoilers in OUD! Dan gebeurt er tenminste nog wat!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef DarkElf het volgende:
gatver dude, lees jij dat soort dingen?![]()
ik negeer dat gewoon en mocht ik er ergens iets over opvangen ben ik zooooo blij dat ik geen kind eruit hoef te gaan werken ooit
Over anticonceptie én bloederige knippen gesproken:quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef DarkElf het volgende:
zo om t over eten te hebben: brinta
wat eten de cullers vanavond allemaal? Ik ga spicey beanburgers maken van Ainsley. Voor t eerst dus geen idee of het binnen te houden is
Het is stil hè, aan het front!quote:
Ik was al wat teleurgesteld want ik had die Leontiensoap al verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is stil hè, aan het front!
Ik hoop eigenlijk op een nieuwe soap. Liefst in de categorie Leontien Borsato. Gewoon, lekker ordinair met veel zonnebank.
Jeps, erg sterkquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ow jakkes FreecellDa's toch echt zo'n heel sterke lucht, bijna pleeverfrisser-achtig? Succes ermee
DE, 't is rot dat je nu even een terugvalletje hebtDikke
voor jou!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Schaaaater, wat zijn studenten toch grappigIk kijk nu de tweede toets na. Heeft iemand bij een uitgebreide berekening geschreven 'voor een voorbeeld van de correcte uitwerking van een integraal als deze, zie mijn vorige toets'.
Werkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat 'ie in tijdnood zat. Wat een druifquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
Haha CF, die kon er niet meer op komen?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Wie is mickje?
En DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.micky hoogendijk,de sloerie van adam currySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik las er toevallig vandaag iets over in het volkskrant magazine, lijkt me erg leuk idd!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
Ik heb Reis naar de Sterren al gekregen.
Wat een prachtig boek.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef MissHobje het volgende:
Oh en goed nieuwsik ben geslaagd hihi
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef MissHobje het volgende:
Oh en goed nieuwsik ben geslaagd hihi
beveiliging boca opleidingquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
waar ben je in geslaagd?
O leuk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
Ik heb Reis naar de Sterren al gekregen.
Wat een prachtig boek.
Stukken avocado, beetje citroensap erover. Gepelde garnalen/gamba's roerbakken met olie en knof. Af laten koelen. Stukken zongedroogde tomaat of paprika snijden. Peper en zout, likje mayonaise en verse koriander. Alles husselen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik las er toevallig vandaag iets over in het volkskrant magazine, lijkt me erg leuk idd!
@ Dude: hoe maak je die salade met avocado en garnalen precies? Lijkt me wel lekker nl. maar wat zit er allemaal bij??
krijgt hij toch wel punten voor neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Schaaaater, wat zijn studenten toch grappigIk kijk nu de tweede toets na. Heeft iemand bij een uitgebreide berekening geschreven 'voor een voorbeeld van de correcte uitwerking van een integraal als deze, zie mijn vorige toets'.
Dat klinkt erg lekker!! Thanx. Ga ik proberen (als ik weer beter ben)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Stukken avocado, beetje citroensap erover. Gepelde garnalen/gamba's roerbakken met olie en knof. Af laten koelen. Stukken zongedroogde tomaat of paprika snijden. Peper en zout, likje mayonaise en verse koriander. Alles husselen.
Ik maak altijd voor twee dagen (lunch). Heerlijk!
Met krab is hij ook smakelijk trouwens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker!! Thanx. Ga ik proberen (als ik weer beter ben)![]()
Hobsel:
Nee, lag er om 22.45 in. Mijn wekker stond op 5.30 maar toch erg moequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, gisteren te lang doorgehaald? Slaap lekker!
Is echt de moeite waard. Leuke beschrijvingen en foto's. En leuke gerechtjes ook die hij na elk bezoek aan een restaurant, geïnspireerd door dat bezoek, zelf maakt. (met recept erbij).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
O leuk!
Ik geef 'm Arty voor zijn afstuderen over een paar weken. (Ook een beetje een cadeautje voor mezelf![]()
)
Het lijkt me ook zo leuk om dan uit te zoeken naar welk restaurant je ooit écht nog eens wilt gaan in het buitenland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Is echt de moeite waard. Leuke beschrijvingen en foto's. En leuke gerechtjes ook die hij na elk bezoek aan een restaurant, geïnspireerd door dat bezoek, zelf maakt. (met recept erbij).
Nee, zover ben ik nog niet, hoewel natuurlijk El Bulli en The fat duck wel al een tijdje bovenaan het verlanglijstje staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zo leuk om dan uit te zoeken naar welk restaurant je ooit écht nog eens wilt gaan in het buitenland.
Heb jij er al eentje uitgezocht?
Ja doeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
krijgt hij toch wel punten voor neem ik aan?
Ah, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zow hey.. net weer ongeveer een zwembad uitgezweet. Wel met goed resultaat!! Meette net 36.8Het is de hele dag rond de 38 geweest. Duidelijk verbetering dus
![]()
Morgen maar eens rustig aan een beetje in beweging komen (Thijs moet dan weer werken dus ik zal ook wel moeten) en kijken of ik wat meer energie kan gaan opbouwen
beetje humor hebben als docent. Studiegenoot van me kreeg er wel punten voor. Docent stelde eigenlijk twee keer dezelfde vraag tijdens een tentamen. Hij verwees de tweede keer gewoon naar zijn eerste antwoordquote:
Op zich heb je wel een punt, maar ik vind "vorige toets" een beetje vaag omschreven. Als hij nou antwoord "vraag 14, toets 18 nov jl. " tja, en als 't dan een goed antwoord was, dán wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
beetje humor hebben als docent. Studiegenoot van me kreeg er wel punten voor. Docent stelde eigenlijk twee keer dezelfde vraag tijdens een tentamen. Hij verwees de tweede keer gewoon naar zijn eerste antwoord
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah, dat is goed nieuwsgoed eten en vroeg naar je bed
Hahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
zo weer bijgelezen! eenvoor DE. Een hoera voor hobje en dude wat maak jij lekkere lunches
@ FC, downsyndroom kan erfelijk zijn hoor. Heeft verder niks met mijn zusje van doen aangezien milou geen erfelijke vorm heeft en mijn zusje geen bloedverwant is van mij
is dat een foto-topic? dat is nl geen doen met internet via pokkie. korte uitleg over zusje, zij is de dochter van de vrouw van mijn vader, haar vader is overleden toen ze nog een baby was, toen ze anderhalf was trokken zij en haar moeder in bij mijn vader. maar ik ken mijn zusje al vanaf dat zij geboren is, mijn vader was nl met haar ouders bevriend, mijn stiefmoeder ken ik al vanaf mijn 6de ofzo. hoe is t met jouw zus gegaan vandaag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
HahaDank je voor de info.
Ik zat wel evente doen.
Mocht je je nog vervelen: dit zijn best lollige topics: Ja ik ben dus model... 3
Ik vind het bijna hinderlijk worden dat ik bij elke stad waar ik heenga wel een restaurant-wishlist kan opstellenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zo leuk om dan uit te zoeken naar welk restaurant je ooit écht nog eens wilt gaan in het buitenland.
Heb jij er al eentje uitgezocht?
jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
foon gaat niet zo snel maar je hebt verwijderd mirjam.
Ik heb er in NY niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het bijna hinderlijk worden dat ik bij elke stad waar ik heenga wel een restaurant-wishlist kan opstellen
Voor NY had ik echt een waslijst! Uiteindelijk bij Jean-Georges gegeten, en je gaat niet echt in een toch al dure vakantie twee of drie sterrententen aandoen, er zijn toch echt grenzen aan het budgetUiteindelijk ook nog geweldig gegeten bij Spice Market (JG), Les Halles (Anthony Bourdain) en Dawat (Madhur Jaffrey). Maar dat was allemaal veel goedkoper
Nog niet, maar ik ga zo ook!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Duderella het volgende:
Sun, weet niet of je al op een oor ligt, maar een rustige, heilzame nacht gewenst.
![]()
Ik snapquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is dat een foto-topic? dat is nl geen doen met internet via pokkie. korte uitleg over zusje, zij is de dochter van de vrouw van mijn vader, haar vader is overleden toen ze nog een baby was, toen ze anderhalf was trokken zij en haar moeder in bij mijn vader. maar ik ken mijn zusje al vanaf dat zij geboren is, mijn vader was nl met haar ouders bevriend, mijn stiefmoeder ken ik al vanaf mijn 6de ofzo. hoe is t met jouw zus gegaan vandaag?
Nou en ik had nog wel zó op goed nieuws gehooptquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef freecell het volgende:
Ik snap
Mijn zus ging goed, is weer thuis. Zijn wat poliepen weggehaald, maar dat was niet de oorzaak,ze zoeken verder. Maandag hoort ze meer.
een nieuwe PM-gatequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Duderella het volgende:
Mag ij ook een PM, nu het allemaal zo geheimzinnig wordt?
nou ja die kan je beter kwijt zijn natuurlijk maar beter hadden ze niets gevonden... blijft spannend dus ..quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap
Mijn zus ging goed, is weer thuis. Zijn wat poliepen weggehaald, maar dat was niet de oorzaak,ze zoeken verder. Maandag hoort ze meer.
poliepen weghalen zijn we wel gewend hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja die kan je beter kwijt zijn natuurlijk maar beter hadden ze niets gevonden... blijft spannend dus ..
Mijn humeur is -9. Werkt thermokleding daartegenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:45 schreef Den_Haag het volgende:
zondag in Val Thorens -9C overdag
mijn thermo-spullen nog eens nakijken
Wellicht, een open haardvuur en een kopje thee anders?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn humeur is -9. Werkt thermokleding daartegen
Wél als je humeur wordt veroorzaakt door een kapotte CV, anders meestal nietquote:Op woensdag 9 december 2009 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn humeur is -9. Werkt thermokleding daartegen
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef kaasplankje het volgende:
Wellicht, een open haardvuur en een kopje thee anders?
Hmpf. De CV werkt prima. Bijna helaasquote:Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef freecell het volgende:
Wél als je humeur wordt veroorzaakt door een kapotte CV, anders meestal niet
klinkt goed, daar gaat ieders humeur met sprongen mee omhoogquote:Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wellicht, een open haardvuur en een kopje thee anders?
24 dec. poesjes gaan lekker naar t pension toe en die halen we de 28ste weer op.quote:
ja hoor, ze hebben het er erg goed en ze zijn samen dus das ook prima. Lieve vrouw ook dus laat ze gerust achter. Wat wel funny is; die zwarte van ons die leert daar echt nieuwe dingen, vorige keer had hij ineens andere geluidjes toen hij daar geweest was. Dat ging er wel weer af maar het was erg grappig om te horen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef Bluezz het volgende:
LekkerPoesjes overleven het wel weer
Hiernaast is er een loodgieterbedrijf bezig, dus Xena is weer me & my shadow. Kan geen stap verzetten of ze zit bang bovenop me, tot aan de wc en net haarverfen in de badkamer aan toe
Bekendquote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft veel verschillende poses in dat ding jaHet leukst vind ik als ze met haar rug echt naar ons toe gaat liggen, dat ziet er zo komisch uit, alsof ze niks met ons te maken wil hebben
Haren uitspoelen
spoel zequote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft veel verschillende poses in dat ding jaHet leukst vind ik als ze met haar rug echt naar ons toe gaat liggen, dat ziet er zo komisch uit, alsof ze niks met ons te maken wil hebben
Haren uitspoelen
Spekjes vervangen voor zalm. ookquote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
Of spekjes bakken, beetje diepvriesspinazie erdoor en kookroom erdoor.
* freecell gaat maar eens een studentenkookboek schrijven
Nja tomaat of tomatensaus op zich is niet erg, maar in combinatie met tortellini vind ik het niet lekkerquote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef freecell het volgende:
Zonder heel veel vet en zonder tomaatLastig
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
PLan:
Laat hoe dan ook de mannen het werk doen!
PLan:
PLan:
PLan:
Je moet hem er niet bij laten zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
PLan:
Pizza!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef freecell het volgende:
Hij maakt er nu trouwens weer een chaos van, maar goed
Wij eten vanavond pizza
Op je knieen kan je er beter bij toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet hem er niet bij laten zittenGewoon afmatten die hap
jum! en simpel!quote:
En dan hoor je niet meer hier ?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk hoor ik hier niet meer
Ik eet momenteel veel te vaak simpel. Ik krijg het gewoon niet klaar om ook nog te koken. Als ik energie heb gebruik ik dat nu liever voor andere dingen. Zoals dozen inpakken ed. En aan het einde van de dag doet alles dan net een beetje te veel pijn om nog te gaan koken...
Ja, inderdaad! Wij koken hier alleen maar 4-gangen diners elke avond en jij maakt er een potje van, Ophoepelen! Hup! Wat die je hier nog!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef freecell het volgende:
Ik eet momenteel veel te vaak simpel. Ik krijg het gewoon niet klaar om ook nog te koken. Als ik energie heb gebruik ik dat nu liever voor andere dingen. Zoals dozen inpakken ed. En aan het einde van de dag doet alles dan net een beetje te veel pijn om nog te gaan koken...
Als het CUL-bloed door je aderen stroomt komt dat vast wel weer goed, ik ben ook vaak pas om 20:00 thuis op doordeweekse dagen, je kan niet iedere dag een prinsenmaal op tafel zetten als je een druk leven hebt babequote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef freecell het volgende:
Dat klinkt alsof je medicijnspiegel redelijk prima is, maar de pijn nog niet veel minder. En dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Wij koken hier alleen maar 4-gangen diners elke avond en jij maakt er een potje van, Ophoepelen! Hup! Wat die je hier nog!
Geweldig filmpje![]()
En ik wilde dat ik je zus kon knuffelen, dat is zo'n mooie en sterke vrouw, maar ook zij zal zich wel bezorgd voelenMaar goed, eerst al die uitslagen eens afwachten.
Lein een knuffel tegen het rot-voelenEn voor de open haard gaan zitten, niet er in.
Hier rozemarijnaardappeltjes in de oven en witlof met kaas en straks nog een stukje vlees braden en dat was dan weer mijn avondeten. Dan weer werkenIk zit nog steeds zwaar onder de pijnstillers en heb geen flauw idee of de pijn al minder is of dat mijn medicijnspiegel keurig is. Nou ja, zo om de 7 uur vlamt de pijn weer op en dan grijp ik weer naar paracetamol en naproxen
Ik heb helemaal geen druk leven. Ik de juist geen flikkerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het CUL-bloed door je aderen stroomt komt dat vast wel weer goed, ik ben ook vaak pas om 20:00 thuis op doordeweekse dagen, je kan niet iedere dag een prinsenmaal op tafel zetten als je een druk leven hebt babe
Nee...maar dan is het fijn dat je een kleiner zusje hebt dat goed kan luisteren en regelmatig wijze dingen zegt en je toch goed kent en weet hoe je je voelt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
Mijn zus belde me juist omdát ze zich ongerust maakte en even wat geruststelling van mij wilde. Past niet echt bij der hè?
Zocht ze gewoon niet een lief, luisterend oor en vriendelijkheid? Als ik dat nodig had, zou ik jou ook willen bellen!!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
Mijn zus belde me juist omdát ze zich ongerust maakte en even wat geruststelling van mij wilde. Past niet echt bij der hè?
Muh, ik hoop vanaf januari weer wat meer tijd te hebben, maar hier zitten Meneer en ik elke dag te bedenken hoe we zo snel mogelijk onze vitamientjes naar binnen kunnen hakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef freecell het volgende:
Je hebt een kind, maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen druk leven. Ik doe juist geen flikker
Het probleem is dat ik ook niet meer kán doen en dat mijn hoofd wel vanalles wil
Dat is nou juist het probleem he, je hoofd zegt wat en dat zegt het heel hard.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt een kind, maak dat de kat wijs
Ok, ik zorg voor de hummel, dat dan nog wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt een kind, maak dat de kat wijs
Goed gedaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, ik zorg voor de hummel, dat dan nog wel.
Maar dat was het wel zo'n beetje.
Al heb ik vandaag nog wel ff twee dozen ingepakt
Wanneer kom je bij ons koken?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben even bezig met een ovenschotel met ham, spek, broccoli, piepers, bosui, rode paprika, beetje rode peper, 2 soorten kaas en een roomsaus met een scheut witte wijn
En dat alles in mn nieuwe coulance-schaal![]()
spaans loopt/liep niet zo handig meer, eerst was t 's middags toen werd t 's avonds, eerst met xzijn vijven , toen 4, toen 3 en toen bestond de groep uit 2 personen dus ik ga een tijdje zelf frobelen... misschien volgend jaar ergens anders verder ofzo. jammer want het was/is echt heel leukquote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben de boel al op en nu ga ik zingenEn foto's maken van de rep
![]()
DE ben jij eigenlijk klaar met spaans?
Je hoeft niet helemaal in Limburg te starten, heus.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is zo ver fietsen, kom jij maar hier eten
Jij kan beter fietsen dan ikquote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is zo ver fietsen, kom jij maar hier eten
Heb je teveel gegeten?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft niet helemaal in Limburg te starten, heus.
* Isabeau gaat nog even weer op bed liggen, heb nu maagpijn
Teveel pijnstillers ingenomen?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat nog even weer op bed liggen, heb nu maagpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |