ga dan niet telefoneren in de bus als je privacy wil.quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
Waarom zit je mensen hun privegesprekken af te luisteren tjap? Beetje respect voor iemands privacy graag![]()
.
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
Waarom zit je mensen hun privegesprekken af te luisteren tjap? Beetje respect voor iemands privacy graag![]()
.
En keihard LA-LA-LA-LA-LA!quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?
Ik open er in ieder geval geen topic overquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?
Iig iets om te doen tijdens de saaie busreis.quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik open er in ieder geval geen topic over![]()
.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef BereNDD het volgende:
sma? is dat een afkorting voor smegma?
Welkom in 2009quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef BereNDD het volgende:
sma? is dat een afkorting voor smegma?
Ik schat een jaar of 18/19.quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
Hoe oud was het meisje in kwestie?
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik open er in ieder geval geen topic over![]()
.
Ik voorzie een klacht in een klachttopic in een nieuw topic door een klager over een klager.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..
Het heet niet voor niets KLAAGBAAK. Je hoeft niet te lezen hier. Mensen openen een topic omdat het hun dwars zit. Ga lekker je moeder vervelen ofzo, rottig ventje
Contactgestoorde debiel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zonder MP3 speler is het OV leven idd zwaar kutje
KLB betekent toch niet dat je zomaar even een kankertopic kan makenquote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..
Het heet niet voor niets KLAAGBAAK. Je hoeft niet te lezen hier. Mensen openen een topic omdat het hun dwars zit. Ga lekker je moeder vervelen ofzo, rottig ventje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |