quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef error_404 het volgende:
De grap van dit topic is natuurlijk dat 78% van de Fokkers zijn hyves gaat checken.
Als ik niet op hyves mag hoe kan ik dan een profiel hebben aangemaakt?quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lelijk voor een profiel, daarom mag je niet op HIVes
Na beoordeling van je foto, Sherlock of denk je dat ze door je beeldscherm heen kunnen kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Als ik niet op hyves mag hoe kan ik dan een profiel hebben aangemaakt?
LEG DAT MAAR ES UIT!!!!1quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
zwak excuus om je belachelijke uitspraak recht te zettenquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Na beoordeling van je foto, Sherlock of denk je dat ze door je beeldscherm heen kunnen kijken
Ze kunnen niet alles controleren. Ze zien het nu pasquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Lelijkerdquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
zwak excuus om je belachelijke uitspraak recht te zetten
Ja, maar dan gewoon Hyves algemeen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef error_404 het volgende:
De grap van dit topic is natuurlijk dat 78% van de Fokkers zijn hyves gaat checken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |