Ach ditquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het, het is mosterd na de maaltijd..
maar is dit niet een beetje rascistisch?![]()
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Ook al ben ik zwart als roet,
'k Meen het toch goed.
Want ik kom van Sinterklaas,
Sinterklaas, Sinterklaas.
'k Heb voor jou, m'n kleine baas,
moois in mijn zak.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.
"Herbert, wat lach ja, wat is er?"quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Saint Nicolas, castrated cock, throw something in my shoe, throw something in my booty, thank you Saint Nicolas
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach dit
moois in mijn zak.
ligt momenteel wat gevoeliger in Nederland...
zo dwing je ons tot illegaal downloaden en dus geen royaltiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ge-out worden met een roze spandoek? Wat denk je?
Eerst Mieke en nu Meike...?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je het Meike lief vraagt wil hij die vast wel even posten
is weer goed voor z'n royalties
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het, het is mosterd na de maaltijd..
maar is dit niet een beetje rascistisch?![]()
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Ook al ben ik zwart als roet,
'k Meen het toch goed.
Want ik kom van Sinterklaas,
Sinterklaas, Sinterklaas.
moois in mijn zak.
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
o die zwemleraar?.. ja, kep dat meegekregen...
A child below the equatorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:
Kinderen voor kinderen
Een kind is hier zo rijk
Kinderen voor kinderen
Het is zo ongelijk
Een kind onder de evenaar
Wordt later vaak een bedelaar
Kinderen voor kinderen
Voor kinderen van daar
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een negerpiemel zoals zwarte piet
die heb ik helaas niet
ik heb meer de leuter
gelijk een kleuter
maar ik ben wel braaf
krijg ik nu een stuk amandelstaaf?
Mja, ik heb dat artikel ook wel met enige vorm van walging zitten lezen. Lijkt me drama inderdaad. Ik snap ook wel dat die ouders geen zin haddejn om commentaar te geven aan de kranten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.
Ik mis de vertaling van 'vaak' nu lijkt het alsof elk kind een bedelaar wordt! En iedereen weet dat sommige kinderen ook een carričre nemen als neukertje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
A child below the equator
Will later become a begger
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:
Kinderen voor kinderen
Een kind is hier zo rijk
Kinderen voor kinderen
Het is zo ongelijk
Een kind onder de evenaar
Wordt later vaak een bedelaar
Kinderen voor kinderen
Voor kinderen van daar
Santa Claus is cummin early this year ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst Mieke en nu Meike...?
I'm gonna fuck u up really good.![]()
zeker wel, dat wil je als ouder toch niet zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Santa Claus is cummin early this year ?
Most childs below the equatorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de vertaling van 'vaak' nu lijkt het alsof elk kind een bedelaar wordt! En iedereen weet dat sommige kinderen ook een carričre nemen als neukertje!
SSDD denk ik.quote:
sam tings nefur tjeenzquote:
mooiquote:
Santa cums only once a year ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Yoppie is een oudgediendequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mooi![]()
jou ken ik nietaangenaam
holaquote:
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.quote:
Bah. Alhoewel, in schuimvorm krijg je natuurlijk Cappuccinoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
Valt wel mee toch, mn laatse post in de reeks was in deeltje 2520....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weerquote:
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel volquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weer
ahah ja? doorgewinterde alcohol nuttiger?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
Geen idee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
En wie haalt Steve nog even weg achter zijn studieboeken zodat hij z'n PM kan verwerken ?
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTERquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
das altijd lekker!quote:
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTER![]()
je bent toch meer van de cuntjuice.
Bonnie is er niets bijquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
automaten? nee, rechtsstreeks van de bron.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!
quote:
Houd daar eens mee op danquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel erg aan het studieontwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |