Ja, dat wel. De mensen die het dichst bij je staan. Maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik zie de kerst ook graag zonder verplichtingen...lekker laat opstaan...doen wat je wilt! Toch vind ik het wel zo sociaal om even langs pa en ma te gaan
Goed geraden. Ik vrees dat m'n ideale kerst anders ook geen doorgang zou kunnen vinden, tenzij die ander ongeveer dezelfde mentaliteit heeft (inclusief schoonouders).quote:
Wat grappig is dat ik best vaak hoor dat mensen het liefst zo die 2 dagen door komen. Het is zo ongeveer de derde vaakst gekozen optie voor kerst, naast ' het familiediner'' en ' lekker romantisch met zijn tweetjes'.quote:Op maandag 7 december 2009 14:06 schreef female81 het volgende:
-M'n ideale kerst bestaat grotendeels uit lekker onder de dekens naar m'n verzameling Disney-dvd's en cheesy tv-programma's kijken, met een zak chips naast me.
Hier op Fok! spreken mensen zich er wat opener over uit.quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef female81 het volgende:
Nou, ik hóór het in ieder geval zelden. Vinden ze zogenaamd eenzaam en ongezellig. Maar misschien dat velen het stiekem wel wíllen.
Als je je kerst met veel drank en sex wil doorbrengen hoor ik het wel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:35 schreef female81 het volgende:
Goed geraden. Ik vrees dat m'n ideale kerst anders ook geen doorgang zou kunnen vinden, tenzij die ander ongeveer dezelfde mentaliteit heeft (inclusief schoonouders).
Ik houd van feestdagen maar niet van verplichtingen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik houd van een plichtmatige Kerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |