waddafack man, dit ga je niet menen!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat hier weer schitterend
Ik was net op mn werk, en mijn leidinggevende kwam naar me toe met de vraag om even mee te gaan naar kantoor. Daar aangekomen overhandigde ze mij een brief waarin staat dat ik niet meer terug hoef te komen![]()
Ze vertelde dat management het zat was, en gistermiddag was de druppel toen ik om 13:15 liet weten dat ik met hartkloppingen enzo op het werk zat. Het protocol is vóór 10 uur bellen, maar ik wilde het toch proberen... ik kon mn thee neerzetten, jas pakken, en weggaan.
en waarom zouden ze je afbranden dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ik heb het zelf nog niet helemaal door denk ik
Een ding is zeker: deze bieb komt absoluut niet tussen mn referenties te staan, want dan branden ze me toch af, dat weet ik wel zeker
Oke, en nu op zoek naar iets nieuws of wat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achja, ik vond het er al een maand of 2 niks meer aan, maar wilde gewoon mijn tijd uitzitten tot 31 december. Het enige filiaal waar ik het echt naar mn zin had was 's-Graveland, had 2 relaxte collega's daar
Ik ben nu bezig met inpakken. Vanavond voor de laatste keer ernstig hard kanen met mn overgebleven huisgenoot (de ander is ook ineens met de noorderzon vertrokken)...
en waarom zijn ze je zat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat mn leidinggevende zei dat management het zat is (mij zat is dus)
ben je ook wat vaker in de buurt voor een wedstrijd van FCTquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, deze week Hengelo eens bellen
Moet ik daar wel kunnen gaan werken hequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ben je ook wat vaker in de buurt voor een wedstrijd van FCT
nu ik daar toch over begin: woensdag 23 december tegen Helmond Sport voor de beker is vrije verkoop! kaartjes zijn 7,50 per stuk, voor de korte kant...
Leuk bakjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef haakon het volgende:
Line6 Flextone III Plus
't was een softwareprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |