Oke. En hoe zing je daarover? In de vorm van liefde, of geld of wat?quote:
Nou, ik zing nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. En hoe zing je daarover? In de vorm van liefde, of geld of wat?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef Redbaron het volgende:
fobiac kijk ik ook, maar alleen omdat suzanne erin zit
Wie is Suzanne?quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is Suzanne?
Ik kijk omdat ik het tof vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef Redbaron het volgende:
Nieuwe aflevering van Kabouter Wesley kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef STTSJT het volgende:
Haloo mensen.
Nog bezig hier of zitten jullie tv te kijken?
Hhahahaquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering van Kabouter Wesley kijken
Dus je wilt het over sex hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe tekst
Voor de mannen onder ons: over seks![]()
Hmm, niks mis met goede seks toch?quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dus je wilt het over sex hebben?
Seksistisch persoon dat je bent
Dat is zoquote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, niks mis met goede seks toch?
Oow, jammer Nathquote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met dr gepraat, gaan het rustiger aandoen. Haar verliefdheid gaat over in houden van, en ze twijfelt of dat op vriendschappelijke of relationele manier is. Dus we gaan elkaar nu maar 1 keer in de week zien () en dan hoopt ze erachter te komen hoe het zit. Mis dr nu al, zie dr pas maandag weer
Inderdaad jammer.quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met dr gepraat, gaan het rustiger aandoen. Haar verliefdheid gaat over in houden van, en ze twijfelt of dat op vriendschappelijke of relationele manier is. Dus we gaan elkaar nu maar 1 keer in de week zien () en dan hoopt ze erachter te komen hoe het zit. Mis dr nu al, zie dr pas maandag weer
Zonde zonde, maar zat er toch wel lichtelijk aan te komen?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit speelt al langer, hebben het er ook al eerder over gehad, maar waren nog niet tot een oplossing gekomen. En zaterdagnacht, mja, toen heb ik gewoon een boel verprutst, maar dat staat los hiervan.quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zonde zonde, maar zat er toch wel lichtelijk aan te komen?
Ik heb nog wel plaats overquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik ga slapen. Alleen![]()
![]()
Joh, het is decemberquote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net terug van motorrijden, ging lekker!, begint wel wat fris te worden.
Net pas? Vanaf hoe laat zat je er dan op?quote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net terug van motorrijden, ging lekker!, begint wel wat fris te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |