2 is mooi!quote:
Haha okquote:
2 is prima! 1 vind ik een beetje zielig en 3 is het lastig dat ze allemaal goed contact houden/krijgen! Eentje is er altijd de pineut!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ok2 is prima idd. Ik heb ook alleen een zusje, en dat is genoeg, maar ook gezellig.
Maarjaaa eerst nog een wederhelft zoeken die dus ook kinderen wil, wel zo makkelijk
En zo krap op de achterbank!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2 is prima! 1 vind ik een beetje zielig en 3 is het lastig dat ze allemaal goed contact houden/krijgen! Eentje is er altijd de pineut!
Daar heeft papa zelf geen last vanquote:
Sup nigga?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef BossJos het volgende:
Ff een shoutout naar me Nijmeegse boys
Heb toevallig vanochtend nog een paar plaatjes van "zo moeilijk" geluisterd. Is die nieuwe clip al af btw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef BossJos het volgende:
Ff een shoutout naar me Nijmeegse boys
Volgens mij was die shit al te checken op het topnotch youtube kanaal. Zoiets hoorde ik althans van een van me boys.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Heb toevallig vanochtend nog een paar plaatjes van "zo moeilijk" geluisterd. Is die nieuwe clip al af btw?
vet!.....Ik zou zweren dat ik tijdens de clipopname een getunde Audi TT met camerawagen door mijn straat zag rijdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef BossJos het volgende:
[..]
Volgens mij was die shit al te checken op het topnotch youtube kanaal. Zoiets hoorde ik althans van een van me boys.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Sander het volgende:
44 pagina's afstudeerverslag tot nu toe. Richtlijn van de HAN is 30. Fuck de HAN.
idd, alle uitwerkingen en tabellen enzo gewoon in de bijlagequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Dj_unkie het volgende:
gewoon alle overbodige zooi in de bijlage flikkeren?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, alle uitwerkingen en tabellen enzo gewoon in de bijlage
hfst 7, conclusie en aanbeveling
dit hoofdstuk is in de bijlagen te vinden onder het kopje bijlage 6
aai.gif!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt mijn nek is zwaar naar de klote, vanochtend niks aan de hand, uur na wakker worden ineens echt pijn.. en nu kan ik mijn hoofd maar 3 of 4 centimeter draaien naar rechts zonder pijn..
denk dat de buitelandse spotjes het iets beter doen, die zuster is gewoon uitnodigendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |