quote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk van die andere kan ik het hebben, zal namelijk bij hoge uitzondering zijn dat ik daar iets van draai, maar Opgezwolle is fucking baasEn Damien ook
. Gij fopnegert.
Hij is in ieder geval meer gangsta dan Dre en Snoepje drop!quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
Eazy is pas een fopnegert, beetje keihard gangsta doen en dan in de reet gepompt worden en doodgaan aan aids, dat is niet gangsta
Wel lekkere plaat, dat dan weer wel
Alle originele leden van NWA zijn baas, nuff saidquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval meer gangsta dan Dre en Snoepje drop!
Ja, in de oude tijd!quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle originele leden van NWA zijn baas, nuff said
Ja negerpiemels!quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, D_K heeft het weer over zijn favo onderwerp zie ik al
Komt die uit de 'favorieten' van IE?quote:
Volgens mij is mijn host-file beschermd tegen dat soort flauwekul. Ik meen dat Spybot of zoiets ook die file gebruikt om sites te blocken!quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
Altijd leuk om in iemands host.ini te zetten bij www.google.nl
Flauwquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn host-file beschermd tegen dat soort flauwekul. Ik meen dat Spybot of zoiets ook die file gebruikt om sites te blocken!
Zoek jij soms op negerpiemels op fok?quote:
Lanparty's?quote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
FlauwBij lanpartys werke het bij ons altijd prachtig
Je verveelt je dit?quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
Man ik verveel me echt de kenker zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je verveelt je dit?WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |