Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraksquote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zet ik Pearl Jam wel ff voor af, wat een baas.
Die hadden vorig jaar ook een geniale line-up, maar zo ongelooflijk duurquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8537
Bij FestivalInfo of Livenation? Bij FI weet ik niet. LN stuurt wel mailtjes rond met data van voorverkoop e.d.quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?
Waar zit jij nu ergens? In NL of Italie?quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou pak je laptop op en doe je ding!
quote:
Dat je zulke zooi onthoud! Wijfquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, vandaag 11 maanden verkering
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |