hahahaha weer iets kk vets meegemaakt mattie :p haha k moet echt lache hierom zal jullie vertelle waarom :p.
Aangezien ik vanochtend niet ontbeten had en ik op het station aankwam, besloot ik mij tegoed te doen aan een heerlijk broodje kebab. Een grote, sla, tomaat & komkommer, ui en knoflooksaus en even later stond ik ¤3.70 lichter maar een heerlijk broodje rijker buiten. Ik vervolg mijn weg naar de bussen, en zie mijn bus staan.
Ik ben een stelselmatig busgebruiker en ik ben nooit te beroerd ben een praatje te maken met welwillende buschauffeurs. Dat breekt een beetje hun dag, het is voor mij ook niet onaangenaam en je komt nog eens wat te weten. Ik zie tot mijn vreugde dat mijn grote mattie Arie, mijn favoriete buschauffeur dienst heeft en ik stap de bus in, roep: "Hee Arie" en ga op mijn vaste één-persoons-plek rechtsachter de chauffeur zitten, en praat wat met Arie.
Dus ik ben in gesprek, de regeling is veranderd door een schietpartij waar we het over hebben totdat ik opeens een stem naast mij hoor: "
Eet jij 's ochtends kebab? 
" Ik draai langzaam mijn hoofd zitten en ik zie een meisje zitten die zich tot mij gericht heeft. Ik antwoord: "
Ja?" waarop zij zegt: "
Weet je hoe ongezond dat is? 
" waarop ik vervolgens zeg: "
Als ik zin heb in een broodje kebab dan eet ik er één, waar bemoei je je mee.".
Is ze verontwaardigd en zegt ze: "
Je mag niet eens in de bus eten, je hebt geluk dat ik het niet doorgeef." waarop ik opeens Arie heel hard hoor dreunen: "
Nog één opmerking en ik schop je de bus uit, snol."

!
Ze heeft de rest van de busreis heel boos zitten kijken, maar geen woord meer gezegd.
![]()
- Mensen die zich bemoeien met andere mensen op een vervelende manier.
- Mensen die snitchen.
- Mensen die andere mensen hun leefstijl willen opdringen.
- Mensen die vinden dat andere mensen op bepaalde tijdstippen dingen niet mogen eten.
TS tekent z'n broodje kebab extra groen omdat hij gezond wil overkomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 07-12-2009 20:24:30 ]