quote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Amsterdam he.
Al 100 jaar een kutstad, en dat gaat voorlopig ook niet veranderen.
quote:De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'
Waar lees je dat ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Conflict het volgende:
Beetje jammer dat hij begon te spugen.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Het waren geen Marokkanen.
Doorlopen dus.
Net als dat er gisteren bij Wegmisbruikers niet tal van Marokkanen gearresteerd werden bij de drugsrunacties.
Wij hebben niks gezien mensen. Sluit uw ogen !!!
Hé, gezellig hier.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
keiharde cunt-kick geven die gore stinkende hoeren berbers
Ik denk dat het mannenpap was. Stiekem ziet hij dikke marokkaantjes wel zitten natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Conflict het volgende:
Beetje jammer dat hij begon te spugen.
Dit dus.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
Maar dan pak je maar een fractie van het probleem aan.quote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon die daders op het spoor neerleggen en dan moet de metro komen
Zo dus!quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
quote:
En geen één andere stad niet zeker.quote:
Er uitschoppen bij Spaklerweg. Enkeltje Bijlmerbajus voor die meiden van Halal.quote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon die daders op het spoor neerleggen en dan moet de metro komen
Ja maar daar krijg je niet gratis geld, uitkering, huursubsidie, kinderbijslag en lage gevangenis straffenquote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef haggardmerle het volgende:
Als je het nodig vindt te roepen dat Nederland een kut land is en je er schijt aan hebt rot dan gewoon op en koop een ticket naar marokko en koop daar een huis. Oja laat je Nederlandse paspoort hier achter.
Wat een loze opmerking... Zeehondjes doodknuppelen? Ik zou jou es moeten neerknuppelen...quote:Op maandag 7 december 2009 13:19 schreef powerlite het volgende:
doodknuppelen die wijfen, net als zeehondjes
seriously, nederland zou er beter van worden
Wedden van niet?quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie zegt dat het Amsterdammers waren? Voor hetzelfde geldt kwamen ze uit Urk.
ik vind zeehonden kutbeestenquote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat een loze opmerking... Zeehondjes doodknuppelen? Ik zou jou es moeten neerknuppelen...
Hoef je niet eens te kopen kun je graties afhalen bij Job & Rob (die van de kutmarokkaantjes)quote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef haggardmerle het volgende:
Als je het nodig vindt te roepen dat Nederland een kut land is en je er schijt aan hebt rot dan gewoon op en koop een ticket naar marokko en koop daar een huis. Oja laat je Nederlandse paspoort hier achter.
Omdat ze bang zijn da ze anders doodgeknuppeld zouden worden. Maar als je ze even niet in de gaten houdt heb je de poppen aan het dansen...[quote]quote:Op maandag 7 december 2009 13:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Zeehonden vallen geen oude mannen aan en spugen niet. En schoppen niet tegen de metro.
Ervaring..?quote:Op maandag 7 december 2009 14:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn da ze anders doodgeknuppeld zouden worden. Maar als je ze even niet in de gaten houdt heb je de poppen aan het dansen...[quote]
Heb je die dikke VMBO-sletten van tegenwoordig weleens gezien? Die zijn zo grof gebouwd en zo fel in hun acties dat je van goede huize moet komen wil je er 3 aankunnen VVD'er zijnde.quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef IkBenOzan het volgende:
3 bitches niet neer kunnen slaanDan faal je echt.
PVV neemt andere maatregelen:quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Heb je die dikke VMBO-sletten van tegenwoordig weleens gezien? Die zijn zo grof gebouwd en zo fel in hun acties dat je van goede huize moet komen wil je er 3 aankunnen VVD'er zijnde.
Dan weet je het wel he, van de lelijke dikke berbers...BAH!quote:De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'
Michielos? Das toch een hele rustige jongen? Die zou wss gewoon in z'n stoel blijven zitten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Jeej het volgende:
Ik ben benieuwd wat Michielos in zo'n geval gedaan zou hebben
de zeehondjes waren bedoeld als een voorbeeld, voor de mental picture wat er met die wijfen moet gebeuren, ga nou niet de hele " zeehondjes moet je niet doodknuppelen" discussie startenquote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat een loze opmerking... Zeehondjes doodknuppelen? Ik zou jou es moeten neerknuppelen...
Als ze hun gewicht inzetten..quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef IkBenOzan het volgende:
3 bitches niet neer kunnen slaanDan faal je echt.
Ja, als Wilders het hier te islamitisch vindt, waarom rot 'ie dan niet gewoon op? En dan gelijk al die andere neo-fascisten meenemen, mooi opgeruimd!quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Neroje het volgende:
Waarom gaan alle "Nederlanders" die schijt hebben aan dit land nou nooit echt weg?
Even voor de goede orde: ik ben geen Wilders aanhanger, hell no... Ik vind het een verschrikkelijk populistische islambasher, zonder enige inhoud...quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, als Wilders het hier te islamitisch vindt, waarom rot 'ie dan niet gewoon op? En dan gelijk al die andere neo-fascisten meenemen, mooi opgeruimd!
Per direct eruit zetten.. ondankbare dweilenquote:De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land
Haha neo-facisten.. Wilders heeft meer recht hier te blijven dan die kakkerlakken.quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, als Wilders het hier te islamitisch vindt, waarom rot 'ie dan niet gewoon op? En dan gelijk al die andere neo-fascisten meenemen, mooi opgeruimd!
Nee hoor. Wij zijn allen voor de wet gelijk. Deze etterbakken hebben juridisch even veel recht om in Nederland te blijven als Wilders dat heeft. Deze juridische gelijkheid is een van de pijlers van onze moderne staat, en het ondermijnen ervan staat gelijk aan het ondermijnen van de staat. Dat is veel erger dan wat deze relschoppers doen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Haha neo-facisten.. Wilders heeft meer recht hier te blijven dan die kakkerlakken.
Ja, alsof ze het daar zoveel beter hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ze kunnen niet uit Urk komen want daar spoelen ze helemaal niet aan.
Sowieso moeten die ondankbare zwijnen maar optiefen naar de stal waar ze vandaan komen. Onrein zijn ze toch al.
Zijn met soortgenoten onder elkaar. Dat willen ze toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, alsof ze het daar zoveel beter hebben.
Nee, wat ze willen is hier lekker hun gang gaan en rotzooi schoppen, terwijl ze daarvoor wel lekker de hand kunnen ophouden. Waarmee ze meer inkomen hebben dan met een vetbetaalde baan in marokko.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn met soortgenoten onder elkaar. Dat willen ze toch?
Ik doelde eigenlijk op de stal van boer Harmsen in de Flevopolder, maar dit is ook waar.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee, wat ze willen is hier lekker hun gang gaan en rotzooi schoppen, terwijl ze daarvoor wel lekker de hand kunnen ophouden. Waarmee ze meer inkomen hebben dan met een vetbetaalde baan in marokko.
Wonen daar ook marokkanen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de stal van boer Harmsen in de Flevopolder, maar dit is ook waar.
Het zou me niks verbazen.quote:
Als iedereen die hier een probleem heeft maar "op zou moeten rotten" zou het denkelijk erg rustig worden, dus dat hele "oprotten" slaat gewoon nergens op. Iedereen die hier "kutmarokkaan" roept zal moeten toegeven dat een marokkaan met even veel recht dan "kuthollander" roept en die mensen moeten dus gewoon simpelweg hun mond houden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Neroje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik ben geen Wilders aanhanger, hell no... Ik vind het een verschrikkelijk populistische islambasher, zonder enige inhoud...
Maar vind jij dan niet dat dit soort dames gewoon op mogen (niet moeten) rotten als ze zo'n hekel aan dit land hebben? Als ik dit zo lees kunnen we deze missen als kiespijn
Daar kan ik me bij aansluiten. Allochtone vooral turkse schnollen zijn aanzienlijk beter gevormt dan het gros van de autochtone vrouwen die hier rond waggelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Leevancleef het volgende:
Je moet de Marokkaanse en Turkse gemeenschap nageven dat ze goede snollen in hun gelederen hebben. Niet zoals de autochtonen, wier snollen altijd lijkbleek, gepermanent, pokdalig en onaantrekkelijk dik zijn.
Marokkaanse en Turkse snollen. Ah, de geneugten des levens.
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef Wazeggie het volgende:
En Telegraaf werkt maar al te graag mee aan een bepaalde beeldvorming, ze laten graag de nuances weg:. Dit staat er bij de reacties:
Maar Raat heeft dit op zijn blog ook geschreven:"De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'. Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden. 'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet', zegt ze tegen het trio. Alle agressie is nu op haar gericht en ik vraag het trio om te gaan zitten en normaal te toen."Belangrijk info; conveniently forgotten?
Observer, UK | 14:49 | 08.12.09
Je vergeet even dat we ook geen problemen meer hebben als de marokkanen eindelijk weg zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als iedereen die hier een probleem heeft maar "op zou moeten rotten" zou het denkelijk erg rustig worden, dus dat hele "oprotten" slaat gewoon nergens op.
understatementquote:Op woensdag 9 december 2009 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je vergeet even dat we ook geen problemen meer hebben als de marokkanen eindelijk weg zijn.
Er zijn nog wel een aantal in Duitsland en Polen, waarom gooien we die niet gewoon weer openquote:Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef Tacobell het volgende:
Het lijkt me een beter plan om concentratiekampen te bouwen in Nederland.
Er blijft altijd een paupere onderlaag bestaan, dat is in iedere maatschappij zo. Sommige mensen willen gewoon niet meedoen. Het heeft niks met Marokkanen te maken... Beweren dat het wel gerelateerd is aan Marokkaans zijn is even racistisch als stellen dat Afrikaanse landen nog altijd onderaan de ontwikkelingsindex bungelen omdat zwarte Afrikanen achterlijk zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je vergeet even dat we ook geen problemen meer hebben als de marokkanen eindelijk weg zijn.
discriminerend jegens de dikke medemens.quote:De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land
hou toch op man, welke marokkanen heb je het over? De meisjes waar je het over hebt zijn naar alle waarschijnlijkheid gewoon nederlands.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nederkaans?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hou toch op man, welke marokkanen heb je het over? De meisjes waar je het over hebt zijn naar alle waarschijnlijkheid gewoon nederlands.
wil me niet helemaal in de discussie mengen, maar ze mogen dan officieel wel nederlands zijn, ze zijn alsnog van marokkaanse komaf, waardoor ze marokkaans zijn. een chinees van de 3e generatie blijf je ook gewoon een chinees noemen, hoezo met marokkanen niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hou toch op man, welke marokkanen heb je het over? De meisjes waar je het over hebt zijn naar alle waarschijnlijkheid gewoon nederlands.
Ma·rok·kaan de; m,v -kanen iem uit Marokkoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef powerlite het volgende:
[..]
wil me niet helemaal in de discussie mengen, maar ze mogen dan officieel wel nederlands zijn, ze zijn alsnog van marokkaanse komaf, waardoor ze marokkaans zijn. een chinees van de 3e generatie blijf je ook gewoon een chinees noemen, hoezo met marokkanen niet?
Probleem bij zulke "meisjes" is, dat je dan helemaal herrie hebt, als je ze Nederlander noemt.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien is dat nou juíst hetgeen waar ze op te zitten wachten.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Probleem bij zulke "meisjes" is, dat je dan helemaal herrie hebt, als je ze Nederlander noemt.
dus jij zegt nooit "ik kwam vandaag een chinees tegen", maar "ik kwam vandaag een nederlander tegen" ??quote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ma·rok·kaan de; m,v -kanen iem uit Marokko
"Met uw welnemen!' zei Joost altijd!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Misschien is dat nou juíst hetgeen waar ze op te zitten wachten.
Dat ze in gelijk als een welgesteld ABN-er antwoord geven.
Pardon mevrouw/meneer, ik wil slechts non-verbaal aantonen dat wij dergelijke omstandheden waarin wij ons bevinden niet meer zullen accepteren, en om die reden genoodzaakt zijn om desbetreffende maatregelen te gaan ondernemen... met uw goedvinde..![]()
[ afbeelding ]
Niet waar! Ik had laatst "Als je begrijpt wat ik bedoel" nog gekeken...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Met uw welnemen!' zei Joost altijd!![]()
![]()
Als ik iemand uit china tegen kom wel, maar ik kom meer mensen uit nederland tegen. Dat is toch niet zo raar?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef powerlite het volgende:
[..]
dus jij zegt nooit "ik kwam vandaag een chinees tegen", maar "ik kwam vandaag een nederlander tegen" ??
...da's een slap aftreksel van de boekjes, waarin Bommel voor VMBO uitgelegd wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet waar! Ik had laatst "Als je begrijpt wat ik bedoel" nog gekeken...
met uw goedvinde...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...da's een slap aftreksel van de boekjes, waarin Bommel voor VMBO uitgelegd wordt.
nope zeker niet zo raarquote:Op woensdag 9 december 2009 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik iemand uit china tegen kom wel, maar ik kom meer mensen uit nederland tegen. Dat is toch niet zo raar?
Politiek correct heet dat.Want over een marokkaan mag je niets zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef powerlite het volgende:
[..]
nope zeker niet zo raaralleen wel hypocriet-achtig als je een chinees wel een chinees noemt, maar een marokkaan een nederlander
Ik noem iemand uit china een chinees en iemand uit marokko een marokkaan. Eniemand uitnederlandnoem ik een nederlander. De meisjes waar het hier over gaat zijn naar waller waarschijnlijkheid dus nederlanders. Wat daar "hypokriet-achtig" aan is zie ik niet, maar ik ruik wel weer een vies rascistisch luchtje hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef powerlite het volgende:
[..]
nope zeker niet zo raaralleen wel hypocriet-achtig als je een chinees wel een chinees noemt, maar een marokkaan een nederlander
Ga toch weg, moraalridder.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik noem iemand uit china een chinees en iemand uit marokko een marokkaan. Eniemand uitnederlandnoem ik een nederlander. De meisjes waar het hier over gaat zijn naar waller waarschijnlijkheid dus nederlanders. Wat daar "hypokriet-achtig" aan is zie ik niet, maar ik ruik wel weer een vies rascistisch luchtje hier.
Haha ik lolde.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga toch weg, moraalridder.Het laatste wat zij zich zullen noemen is Nederlander. Ook al hebben ze zo'n paspoort. Nederland is voor dit soort gajes alleen om in te wonen, van alle scoiale vangnetten misbruik maken de overige bewoners te terroriseren.
Dus niet de Marokkaanse Nederlander die hier wel slaagt, en zich gedraagt, voordat er weer geroepen gaat worden dat ik iedereen over één kam scheer.![]()
LOLZquote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dus.
Was het deze trouwens?
[ afbeelding ]
Ja, zo zijn sommige Nederlanders dus kennelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga toch weg, moraalridder.Het laatste wat zij zich zullen noemen is Nederlander. Ook al hebben ze zo'n paspoort. Nederland is voor dit soort gajes alleen om in te wonen, van alle scoiale vangnetten misbruik maken en de overige bewoners te terroriseren.
..ah...de kleine lettertjes! Nú kunnen we wel ineens over "Marokkaanse Nederlander" praten? Omdat íe zch gedraagt?quote:Dus niet de Marokkaanse Nederlander die hier wel slaagt, en zich gedraagt, voordat er weer geroepen gaat worden dat ik iedereen over één kam scheer.![]()
Zolang dat tuig het vertikt om zich aan te passen, zijn het voor mij geen Nederlanders.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, zo zijn sommige Nederlanders marokkanen dus kennelijk.
Wat jij kennelijk nog steeds niet begrijpt is dat er twee soorten allochtonen zijn, namelijk die zich wel hebben aangepast en diegenen die alleen maar van ons willen profiteren. Dat zijn zeg maar de parasieten van de maatschappij. Daar past geen subsidie, praatgroep, thee drinken of buurtvader bij. Daar past alleen maar repressie bij.quote:[..]
..ah...de kleine lettertjes! Nú kunnen we wel ineens over "Marokkaanse Nederlander" praten? Omdat íe zch gedraagt?
Blij dat ik mij vaak niet gedraag dan zeg!
Die dikke van het stel denkt daar toch anders overquote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Bedek alles maar met de mantel der liefde. De softe aanpak faalt al 50 jaar ofzo maar vooral doorgaan met proberen, misschien gaat het een keer werken. Ik stel dan ook voor dat we deze meisjes naar New York sturen voor een leerzame zeiltocht waarbij ze waardevolle levenslessen leren zodat ze dit nooit meer doen. De rest van Nederland draait graag op voor de kostenquote:"De man springt op en probeert haar van hem af te houden. De dikste van het stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'", schrijft de VVD'er op zijn blog.
ieder recht op z'n mening, ik volg maar liever Van Dale, en daar staat niks over "aanpassen"...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zolang dat tuig het vertikt om zich aan te passen, zijn het voor mij geen Nederlanders.
Als je het je hier niet bevat dan rot je toch gewoon op? Of geldt dat voor jou niet? Ik vind het juist gezellig, als die onaangepaste mensen.Als ik de patat-en-joetoeb-cultuur zie waar die mensen zich dan bij aan moeten passen denk ik: doe maar niet, blijf maar gewoon chinees, of marokkaan, of siberisch, da's wél zo leuk.quote:[..]
Wat jij kennelijk nog steeds niet begrijpt is dat er twee soorten allochtonen zijn, namelijk die zich wel hebben aangepast en diegenen die alleen maar van ons willen profiteren. Dat zijn zeg maar de parasieten van de maatschappij. Daar past geen subsidie, praatgroep, thee drinken of buurtvader bij. Daar past alleen maar repressie bij.
En dat is ook hetgene waar Wilders en zoveel Nederlanders tegen ageren, namelijk tegen het tuig dat het steeds maar weer vertikt om zich aan te passen en schijt heeft alles wat Nederlands is (behalve de sociale voorzieningen). Daar moet tegen opgetreden worden. Keihard. Er moet maar eens getoond worden dat we dat niet meer pikken. Ik ben het schijtzat om op te moeten draaien voor onaangepast tuig dat alleen maar rotzooi trapt, geen flikker uitvoert, mensen bedreigt, en als dank voor dat alles ook nog eens de hand op mag houden elke maand. Want ze zijn toch zo zielig. En dan maakt het me geen zak uit of ze marokkaans zijn, Chinees of Siberisch. Als je hier komt wonen heb je je aan te passen, klaar uit.
Krankzinnigheid is: telkens hetzelfde blijven doen maar een ander resultaat verwachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:16 schreef SteveBudin het volgende:
De softe aanpak faalt al 50 jaar ofzo maar vooral doorgaan met proberen, misschien gaat het een keer werken.
IK moet maar oprotten omdat dat tuig het verrekt om zich aan te passen? Je spoort niet, idioot.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
Als je het je hier niet bevat dan rot je toch gewoon op?
JIJ vind het hier toch allemaal zo kut ? En JIJ zegt toch dat iemand het niet eens is met hoe het hier gaat dat 'ie dan maar op moet rotten? Of geldt dat alleen voor mensen van wie de overgrootvader ook in Nederland geboren is? Daarhebben we een naam voo: dat heet rassendiscriminatie. Ik spoor dan misschien niet maar jij en jouw soort zorgen ervoor dat Adolf Wilders zometeen de spoorwegen weer aan extra werk helptquote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
IK moet maar oprotten omdat dat tuig het verrekt om zich aan te passen? Je spoort niet, idioot.
Oorzaak en gevolg bestaan helemaal niet, maar daar zal ik jouw denkraam verder niet mee oprekken, ik ben bang dat het onder de druk scheurt. En holle frasen roepen, daar zijn fascisten altijd goed in geweest. Als het volk maar meejuigt, toch?quote:Maar goed, oorzaak en gevolg omdraaien is allang een hardnekkig defect gebleken waar vooral linkse idioten zoals jij in ernstige mate aan lijden.
Alleen jammer dat er een bepaalde groep is die zich gewoon niet wil aanpassen, maar daar mag je niks over zeggen want dan is het gelijk discriminatie/racisme.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
Als je het je hier niet bevat dan rot je toch gewoon op? Of geldt dat voor jou niet? Ik vind het juist gezellig, als die onaangepaste mensen.Als ik de patat-en-joetoeb-cultuur zie waar die mensen zich dan bij aan moeten passen denk ik: doe maar niet, blijf maar gewoon chinees, of marokkaan, of siberisch, da's wél zo leuk.
Als je met een hoop mensen in een klein landje samen wilt leven dan moet iedereen zich nou eenmaal een beetje aanpassen, niks mis mee. Maar we hoeven toch niet allemaal in een SGP-kostuum naar school voortaan?
Nee, ik vind onaangepast tuig kut. Of het nu marokkanen, Chinezen of Siberiers zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef SingleCoil het volgende:
JIJ vind het hier toch allemaal zo kut ? En JIJ zegt toch dat iemand het niet eens is met hoe het hier gaat dat 'ie dan maar op moet rotten? Of geldt dat alleen voor mensen van wie de overgrootvader ook in Nederland geboren is? Daarhebben we een naam voo: dat heet rassendiscriminatie. Ik spoor dan misschien niet maar jij en jouw soort zorgen ervoor dat Adolf Wilders zometeen de spoorwegen weer aan extra werk helpt
Moet je hem horen. Over holle frasen gesproken. Als er geen oorzaak en gevolg bestaan, waarom reageer je dan? Oorzaak en gevolg zijn de basis van ALLE evolutie en verandering.quote:Oorzaak en gevolg bestaan helemaal niet, maar daar zal ik jouw denkraam verder niet mee oprekken, ik ben bang dat het onder de druk scheurt. En holle frasen roepen, daar zijn fascisten altijd goed in geweest. Als het volk maar meejuigt, toch?
Het is het fundamentele recht van iedereen om zich niet "aan te passen". En het wordt ook door de hele samenleving heen gedaan.Als je dan specifek een groep er uit haalt op basis van hun ethniciteit en die ineens anders wil gaan behandelen is dat racistisch. Dat lijkt me dus logisch. Ik vind iedere maatregel tegen geweld prima en van mij mag er best wat harder opgetreden worden tegen dit soort dingen maar niet specifiek omdat iemand geen nederlandse grootouders heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een bepaalde groep is die zich gewoon niet wil aanpassen, maar daar mag je niks over zeggen want dan is het gelijk discriminatie/racisme.
Inderdaad. Ik heb er trouwens geen problemen mee.quote:En als je een probleem met SGP-ers hebt rot je toch gewoon op
En daar is ie danquote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarhebben we een naam voo: dat heet rassendiscriminatie. Ik spoor dan misschien niet maar jij en jouw soort zorgen ervoor dat Adolf Wilders zometeen de spoorwegen weer aan extra werk helpt
[..]
De vrijheid van een persoon of groep om zich niet aan te passen houdt daar op, waar de rest van de samenleving in het gedrang komt. Daar hebben we wetten en tasoensnormen voor en daar heeft iedereen zich aan te houden. En als dat hun niet bevalt, rotten ze maar op naar die zandbak van hun als ze het daar zoveel beter hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
Het is het fundamentele recht van iedereen om zich niet "aan te passen".
mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
De vrijheid van een persoon of groep om zich niet aan te passen houdt daar op, waar de rest van de samenleving in het gedrang komt. Daar hebben we wetten en tasoensnormen voor en daar heeft iedereen zich aan te houden.
Naar welke zandbak sturen we die feyenoord-hooligans dan? Hoek van Holland?quote:En als dat hun niet bevalt, rotten ze maar op naar die zandbak van hun als ze het daar zoveel beter hebben.
...inhoudelijke argumenten op?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En daar is ie dan
The Hitler Card
[ afbeelding ]
Euhm, jij speelde hem toen je met Adolf Wilders kwamquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...inhoudelijke argumenten op?
en terecht.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Euhm, jij speelde hem toen je met Adolf Wilders kwam![]()
.
Kijk. We komen ergens.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef SingleCoil het volgende:
mee eens
Het punt is dat de marokkanen (ik noem hen maar even bij naam vanwege het voorbeeld in dit topic) in essentie zich kanten tegen Nederland. Ze voelen zich marokkaan, doen als een marokkaan, willen alleen maar marokkaan. If it walks like a duck, talks like a duck... Derhalve is de conclusie simpel: niet hetzelfde behandelen als Nederlanders. Maar als marokkaan. En dat heeft niet alleen voordelen als dat hen zo uitkomt, maar ook consequenties.quote:Naar welke zandbak sturen we die feyenoord-hooligans dan? Hoek van Holland?Als iemand de wet overtreed wordt hij aangepakt, of hij nou Ali of Jan heet. Niks mis mee.Pas als je voor Ali een andere straf gaat bedenken dan voor Jan ga je de mist in.
En de Fatima's van dit topic hebben geen zandbak om naar op te rotten want die zijn gewoon in nieuw-west geboren, en daar gaat het om.
..ah...meneer is marokkanen-kenner en weet precies wat De Marokkaan drijft! Maar god, jij kunt dat willen, maar voor de nederlandse wet zijn alle nederlanders gelijk. En als je uitzonderingen wilt gaan maken, gebaseerd op iemands ethno-sociale groep, zoals jij kennelijk voorstelt, dan is dat dus rassendiscriminatie en dat is simpelweg verboden.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef EINZ het volgende:
Het punt is dat de marokkanen (ik noem hen maar even bij naam vanwege het voorbeeld in dit topic) in essentie zich kanten tegen Nederland. Ze voelen zich marokkaan, doen als een marokkaan, willen alleen maar marokkaan. If it walks like a duck, talks like a duck... Derhalve is de conclusie simpel: niet hetzelfde behandelen als Nederlanders. Maar als marokkaan. En dat heeft niet alleen voordelen als dt hen zo uitkomt, maar ook consequenties.
uh...nee...liever meisjes...?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef Endorphiax het volgende:
En singlecoil neemt allochtone mannen
idd...weg ermee! Getver!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef Endorphiax het volgende:
Daar zeg ik ook liever nee tegen.
Vrouwen horen geen haar boven hun lip te hebben
Preciesquote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
idd...weg ermee! Getver!
[ afbeelding ]
De marokkanen (de tuiggroep althans) plaatsen zichzelf buiten de maatschappij. ZIJ kiezen daarvoor, niet ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
..ah...meneer is marokkanen-kenner en weet precies wat De Marokkaan drijft! Maar god, jij kunt dat willen, maar voor de nederlandse wet zijn alle nederlanders gelijk. En als je uitzonderingen wilt gaan maken, gebaseerd op iemands ethno-sociale groep, zoals jij kennelijk voorstelt, dan is dat dus rassendiscriminatie en dat is simpelweg verboden.
En ik snap ook niet waarom je dat nou specifiek op een bepaalde groep wilt afwentelen: ik zou iedereen die zich aan dit soort praktijken schuldig maakt aan willen pakken, en niet alleen "marokkanen". Jij niet?
lekker belangrijkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Endorphiax het volgende:
"westerse meisjes" zijn zeker mooier
Nou nou...dus als je iets fouts doet plaats je jezelf buiten de maatschappij? Dan staan er nogal wat mensen buiten de maatschappij...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:43 schreef EINZ het volgende:
[..]
De marokkanen (de tuiggroep althans) plaatsen zichzelf uiten de maatschappij. ZIJ kiezen daarvoor, niet ik.
Zucht, gaan we weer. Wordt weer een leuke linkse cirkelredenering zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nou nou...dus als je iets fouts doet plaats je jezelf buiten de maatschappij? Dan staan er nogal wat mensen buiten de maatschappij...
en nogmaals: geldt dat dan alleen voor "marokkanen" of ook voor niet-marokkanen?
Ik val in herhaling omdat je het kennelijk niet wilt snappen. En ik schrijf duidelijk "om maar eens een groep te noemen". Dat kunnen dus net zo goed Chinezen of Siberiers zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef SingleCoil het volgende:
Je valt in herhaling en geeft geen antwoord. Geldt alleen voor "marokkanen" of voor al het tuig?
of "nederlanders"?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik val in herhaling omdat je het kennelijk niet wilt snappen. En ik schrijf duidelijk "om maar eens een groep te noemen". Dat kunnen dus net zo goed Chinezen of Siberiers zijn.
Die moeten net zo goed aangepakt worden, maar zoasl eerder gezegd: als je toch constant schijt hebt aan Nederland, dan wil je blijkbaar geen Nederlander zijn. En dus ben je voor mij geen Nederlander. Maakt me niet uit hoe de wet dat formuleert, dat is mijn mening en die mag ik best hebben. Net als een paar miljoen anderen in Nederland trouwens - ook allochtonen!quote:
OK. En naar welke zandbak gaan we die nederlanders die schijt hebben aan nederland dan heen sturen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef EINZ het volgende:
[..]
Die moeten net zo goed aangepakt worden, maar zoasl eerder gezegd: als je toch constant schijt hebt aan Nederland, dan wil je blijkbaar geen Nederlander zijn. En dus ben je voor mij geen Nederlander. Maakt me niet uit hoe de wet dat formuleert, dat is mijn mening en die mag ik best hebben. Net als een paar miljoen anderen in Nederland trouwens - ook allochtonen!
Heb even het halve topic doorgelezen, maar jij bent een jaar of 17, gok ik?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. En naar welke zandbak gaan we die nederlanders die schijt hebben aan nederland dan heen sturen?
Ongeveer. Maar ok, voor een patatjochie is het heel wat, het halve topic doorgelezen! Ga vlug aan juf Lieke vertellen, dan krijg je misschien een plaatje!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef error_404 het volgende:
[..]
Heb even het halve topic doorgelezen, maar jij bent een jaar of 17, gok ik?
Wat dacht je van tewerkstellingsplaatsen? Werkt uitstekend.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. En naar welke zandbak gaan we die nederlanders die schijt hebben aan nederland dan heen sturen?
ho ff! het land uit met die gastenm, dat wilde je toch? Niks terwerkstellingsplaatsen, niet van de slappe hap nou! Hard aanpakken, toch?En gelijke monnikken, gelijke kappen! DUs allemaalhet land uit! Of begin je nu toch te twijfelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van tewerkstellingsplaatsen? Werkt uitstekend.
Je moet niksquote:Maar goed, eigenlijk hoef ik hier met een jochie van 17 niet te debatteren.
...en welterusten.quote:Jouw mening is toch enkel en alleen ingegeven door wat je linkse maatschappijleraar je heeft ingefluisterd. Met alle respect, maar kom nog maar eens terug als je wat levenservaring hebt opgedaan en weet hoe het er in de maatschappij echt aan toegaat. Tot dan: oogjes decht en snaveltje toe.
Het is een van de oplossingen die kunnen werken voor zowel autochtonen als allochtonen. Maar als je toch niet bij Nederland wil horen, dan kan je net zo goed werken voor een enkeltje zandbak.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef SingleCoil het volgende:
ho ff! het land uit met die gastenm, dat wilde je toch? Niks terwerkstellingsplaatsen, niet van de slappe hap nou! Hard aanpakken, toch?En gelijke monnikken, gelijke kappen! DUs allemaalhet land uit! Of begin je nu toch te twijfelen?
...en al helemaal van jou niet.quote:Je moet niks
Nou, ik laat niet bepaald inpakken door jou hoor. Die zelfingenomenheid hebben 17-jaren namelijk wel vaker, denken dat ze alles beter weten. Maar ik discussieerde al over dit onderwerp toen jij er nog niet eens was (zo lang speelt dit maatschappelijk probleem al, kan je je voorstellen dat ik het eindelijk zat ben?), en ik kan me nog goed herinneren hoe groot het verschil was tussen de naieve voorgekauwde beschermde wereld van de school waar de voornamelijk linksgeorienteerde leraren het allemaal beter leken te weten, en de rauwe werkelijkheid van een werkzaam bestaan waarin je er maar al te snel achterkomt dat het voor de met name blanke werkende bevolkingsgroep een stuk slechter is geregeld dan voor allerlei sloebers en uitvreters. Socialisme heet dat en het is de verrotting van de maatschappij. Als jij over een paar jaar ziet wat er met je centen gebeurt, kom je daar wel achter. Tot dan kan ik je naieve wereldbeeld eigenlijk niet eens kwalijk nemen, maar neem van mij aan dat dat vanzelf wel verandert. En rapido.quote:...en welterusten.
Dat jij je trouwens door een 17-jarig jochie ten overstaan van half internet in de hoek laat zetten zeg...ben je wel helemaal goed geintegreerd?
Maar het gaat hier over mensen die in Nederland geboren zijn, die hebben net zoveel recht als ieder ander die hier geboren wordt.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een bepaalde groep is die zich gewoon niet wil aanpassen, maar daar mag je niks over zeggen want dan is het gelijk discriminatie/racisme.
En als je een probleem met SGP-ers hebt rot je toch gewoon op
Ja, dat proberen we al een tijdje uit te leggen maar het lijkt tegen dovemans oren. SOmmige mensen willen gewoon overal een marokkanen-probleem van makenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar het gaat hier over mensen die in Nederland geboren zijn, die hebben net zoveel recht als ieder ander die hier geboren wordt.
Wettelijk gezien wel, maar moreel en fatsoenstechnisch is het toch echt een heel ander verhaal. Als ik bij mijn buurman op visite ga heb ik me ook aan zijn regels te houden. Maar voor een aantal allochtonen schijnen de normale fatsoensregels niet op te hoeven gaan. En het lullige is ook nog dat figuren zoals jij dat maar allemaal normaal vinden. Nou, dan heb ik een verrassing voor je: het is NIET normaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar het gaat hier over mensen die in Nederland geboren zijn, die hebben net zoveel recht als ieder ander die hier geboren wordt.
Weer een lekkere verdraaide visie op de situatie. Voor heel wat mensen schijnen de normale fatsoensregels niet op te hoeven gaan, maar jij pikt specifiek de allochtonen er ut om daar je lusten op bot te vieren. Vreemdelingenhaat heet zoiets. Bah.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wettelijk gezien wel, maar moreel en fatsoenstechnisch is het toch echt een heel ander verhaal. Als ik bij mijn buurman op visite ga heb ik me ook aan zijn regels te houden. Maar voor een aantal allochtonen schijnen de normale fatsoensregels niet op te hoeven gaan. En het lullige is ook nog dat figuren zoals jij dat maar allemaal normaal vinden. Nou, dan heb ik een verrassing voor je: het is NIET normaal.
Dat wordt echter weer anders wanneer je met je buurman een gezamelijke huishouding gaat voeren. De regels die in de huishouding zijn afgesproken gelden dan net zo goed voor de nieuwkomer als voor eerder gevestigden, lijkt mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wettelijk gezien wel, maar moreel en fatsoenstechnisch is het toch echt een heel ander verhaal. Als ik bij mijn buurman op visite ga heb ik me ook aan zijn regels te houden.
Zoals ik het topic nalees toch zeker niet, hoor. EINZ heeft in een paar reply's hierboven aangegeven dat het juist niet alleen om allochtonen gaat. Hij schrijft letterlijk "dat is een van de oplossingen die kunnen werken voor autochtonen en allochtonen". Dat jij daar kennelijk liever overheen leest en hem maar al te graag probeert te pakken op vermeend racisme zegt m.i. meer over jou dan over hem.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Weer een lekkere verdraaide visie op de situatie. Voor heel wat mensen schijnen de normale fatsoensregels niet op te hoeven gaan, maar jij pikt specifiek de allochtonen er ut om daar je lusten op bot te vieren. Vreemdelingenhaat heet zoiets. Bah.
Dat zegt hij toch ook? De nieuwkomer hoort zich aan te passen. Als ik bij mijn buurman (om het even van welke bevolkingsgroep) herrie ga schoppen, heb ik grote kans dat ik daar commentaar op krijg of eruit word gezet. Dan moet ik ook niet roepen dat het allemaal racisme en discriminatie is. Die begrippen worden immers maar al te vaak misbruikt om je eigen wangedrag te verbloemen en met je beschuldigende vingertje naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt echter weer anders wanneer je met je buurman een gezamelijke huishouding gaat voeren. De regels die in de huishouding zijn afgesproken gelden dan net zo goed voor de nieuwkomer als voor eerder gevestigden, lijkt mij.
De nieuwkomer behoort zich aan te passen. Het punt was echter dat een zich misdragende nieuwkomer op dezelfde manier behandeld moet worden als een zich misdragende "gevestigde".quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook? De nieuwkomer hoort zich aan te passen. Als ik bij mijn buurman (om het even van welke bevolkingsgroep) herrie ga schoppen, heb ik grote kans dat ik daar commentaar op krijg of eruit word gezet. Dan moet ik ook niet roepen dat het allemaal racisme en discriminatie is. Die begrippen worden immers maar al te vaak misbruikt om je eigen wangedrag te verbloemen en met je beschuldigende vingertje naar een ander te wijzen.
Dat is dan ook het eerste wat ze leren hier. Het ligt nooit aan hen, altijd is de ander racistisch of discriminerend geweest. Zo drukken ze zichzelf mooi in de slachtofferrol en komen ze er altijd mee weg lijkt het wel. Zien agenten daar soms niet doorheen ofzo? Een beetje agent of persoon moet zoiets toch kunnen zien als ze staan te liegen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook? De nieuwkomer hoort zich aan te passen. Als ik bij mijn buurman (om het even van welke bevolkingsgroep) herrie ga schoppen, heb ik grote kans dat ik daar commentaar op krijg of eruit word gezet. Dan moet ik ook niet roepen dat het allemaal racisme en discriminatie is. Die begrippen worden immers maar al te vaak misbruikt om je eigen wangedrag te verbloemen en met je beschuldigende vingertje naar een ander te wijzen.
Deze twee moeten niet hetzelfde behandeld worden. Ik zou niet weten waarom. De vraag is bovendien gerechtvaardigd wat dan precies een gevestigde is. Iemand die bij je inwoont en ervoor kiest om constant de beest uit te hangen en als een ondankbaar stuk vreten op alles van je gastheer loopt te schelden, is in mijn ogen geen gevestigde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
De nieuwkomer behoort zich aan te passen. Het punt was echter dat een zich misdragende nieuwkomer op dezelfde manier behandeld moet worden als een zich misdragende "gevestigde".
Ik heb inderdaad makkelijk praten achter mijn pc. En ik zou dat werk ook best willen doen. Maar dan gaat het er wel net zo aan toe als bij strandrellen bij Hoek van Holland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:53 schreef Djinx het volgende:
je hebt makkelijk praten achter de pc ga jij dat werk maar doen, met 2 politieagenten kom je niet meer weg , hele brigade moet je inschakelen
Ben ik het wel mee eens. Goed fatsoen is sowieso al ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef EINZ het volgende:
[..]
Deze twee moeten niet hetzelfde behandeld worden. Ik zou niet weten waarom. De vraag is bovendien gerechtvaardigd wat dan precies een gevestigde is. Iemand die bij je inwoont en ervoor kiest om constant de beest uit te hangen en als een ondankbaar stuk vreten op alles van je gastheer loopt te schelden, is in mijn ogen geen gevestigde.
Wettelijk kan je misschien wel gevestifd zijn, maar moreel en fatsoenstechnisch ligt dat toch echt heel anders.
Er wordt helemaal niets bijgesleept. dei marokkanen kkiezen er zelf voor om zich zo te kijk te zetten. Dan weet je van tevoren dat je op je etniciteit afgerekend zult worden. Het kromme is dat de allochtonen dat argument dan weer gebruiken als "discriminatie". Terwijl ze zichzelf juist in een kwaad daglicht gezet hebben. Gedraag je gewoon, als je niet op je etniciteit afgerekend wilt worden. Want dat dat gebeurt, weet iedereen. Wat allochtonen in dit geval dus doen, is bewust olie op het vuur gooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:09 schreef SingleCoil het volgende:
Het punt is niet dat het over nieuwkomers gaat maar dat die er met de haren bijgesleept worden. Het gaat hier om het gedrag van gewone amsterdamse meisjes. Als je daarvoor een straf wilt bedenken die specifiek is voor hun ethno-sociale groep dan ben je simpelweg bezig met rassendiscriminatie, en dat is strafbaar. En, allochtonenhaters, voordat je begint te blaten: sla er de grondwet nog even op na.
Wat we vooral van het verleden geleerd hebben, is dat Hitlers gedachtengoed voornamelijk bestond uit standpunten van linkse signatuur. Socialisme, weet je wel.quote:Wat ik ook raar vind is dat mensen helemaal over de riedel gaan als je de parallel met nazi-duitsland trekt. Je zou toch juist die parallellen moeten volgen om van het verleden iets te leren? Of zou je het wel OK vinden, een nieuwe Kristallnacht, moskeeen en islamitische winkels in brand, Korans op straat verbranden, Marokkanen op grote schaal het land uit vluchtend?
Omdat het beiden huisgenoten zijn net als dat in Nederland beiden landgenoten zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef EINZ het volgende:
Deze twee moeten niet hetzelfde behandeld worden. Ik zou niet weten waarom.
Vergelijk het anders met een studentenhuis. Er heersen daar vergelijkbare democratische normen en wanneer iemand eenmaal gevestigd is daar, gelden voor die persoon dezelfde plichten en rechten als voor ieder ander.quote:De vraag is bovendien gerechtvaardigd wat dan precies een gevestigde is. Iemand die bij je inwoont en ervoor kiest om constant de beest uit te hangen en als een ondankbaar stuk vreten op alles van je gastheer loopt te schelden, is in mijn ogen geen gevestigde.
"Moreel en fatsoenstechnisch"quote:Wettelijk kan je misschien wel gevestifd zijn, maar moreel en fatsoenstechnisch ligt dat toch echt heel anders.
Je gaat dan ook als je met maar een paar man bent je pistool leegschieten en dan rustig wachten tot de menigte je opknoopt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb inderdaad makkelijk praten achter mijn pc. En ik zou dat werk ook best willen doen. Maar dan gaat het er wel net zo aan toe als bij strandrellen bij Hoek van Holland.
De politie mag genoeg in Nederland. Het is niet onterecht dat er wel kritisch wordt gekeken naar de toepassing van geweld, want geweld heeft namelijk de neiging te escaleren. Door achteraf geweld te controleren wordt voorkomen dat er buitensporig geweld wordt gebruikt.quote:Punt is dat de politie hier niks MAG, terwijl ze wel alle middelen hebben om iets te DOEN. Maar omdat ze dus niks mogen, gebeurd er ook niks. Wat mij betreft zouden agenten iets vaker met harde hand mogen optreden. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Wat wil je daar nu mee zeggen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:17 schreef EINZ het volgende:
Er wordt helemaal niets bijgesleept. dei marokkanen kkiezen er zelf voor om zich zo te kijk te zetten. Dan weet je van tevoren dat je op je etniciteit afgerekend zult worden. Het kromme is dat de allochtonen dat argument dan weer gebruiken als "discriminatie". Terwijl ze zichzelf juist in een kwaad daglicht gezet hebben. Gedraag je gewoon, als je niet op je etniciteit afgerekend wilt worden. Want dat dat gebeurt, weet iedereen. Wat allochtonen in dit geval dus doen, is bewust olie op het vuur gooien.
En wat wil je hier dan mee zeggen?quote:Wat we vooral van het verleden geleerd hebben, is dat Hitlers gedachtengoed voornamelijk bestond uit standpunten van linkse signatuur. Socialisme, weet je wel.
Ik vind ook niet dat ze meteen iedereen overhoop moeten knallen zodra ze ook maar raar kijken. Maar een wat hardere hand zou helemaal niet verkeerd zijn. Buitensporig is ook relatief; sommige vinden een duwtje van een agent al te ver gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat dan ook als je met maar een paar man bent je pistool leegschieten en dan rustig wachten tot de menigte je opknoopt?
[..]
De politie mag genoeg in Nederland. Het is niet onterecht dat er wel kritisch wordt gekeken naar de toepassing van geweld, want geweld heeft namelijk de neiging te escaleren. Door achteraf geweld te controleren wordt voorkomen dat er buitensporig geweld wordt gebruikt.
In Hoek van Holland was dat niet het probleem. Het probleem was daar dat er een erg klein groepje agenten in burger ongeregeldheden zagen en dat op gingen lossen door waarschuwingsschoten te lossen. Da's niet handig als agent, al helemaal niet als je in burger bent, en al helemaal niet als je tegenover 10.000 man staat. Zelfs als je gericht zou gaan schieten is je pistool een keer leeg en wat dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ze meteen iedereen overhoop moeten knallen zodra ze ook maar raar kijken. Maar een wat hardere hand zou helemaal niet verkeerd zijn.
Sommigen vinden dat inderdaad, maar die vangen bot als ze daar verhaal op willen gaan halen.quote:Buitensporig is ook relatief; sommige vinden een duwtje van een agent al te ver gaan
Ik geef toe dat het inderdaad niet slim was. Maar omdat er ook al bekend was dat er een groep relschoppers aanwezig was waar in de eerste instantie niks mee gedaan werd, baart me ook zorgen. Politie heeft gefaald, dat wel. Maar desondanks hebben ze wel goed gereageerd vind ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Hoek van Holland was dat niet het probleem. Het probleem was daar dat er een erg klein groepje agenten in burger ongeregeldheden zagen en dat op gingen lossen door waarschuwingsschoten te lossen. Da's niet handig als agent, al helemaal niet als je in burger bent, en al helemaal niet als je tegenover 10.000 man staat. Zelfs als je gericht zou gaan schieten is je pistool een keer leeg en wat dan?
[..]
Sommigen vinden dat inderdaad, maar die vangen bot als ze daar verhaal op willen gaan halen.
De agenten die de fout zijn in gegaan waren onervaren, dus het is hen niet echt kwalijk te nemen dat ze een verkeerde inschatting maken. Bij evenementen is het altijd lastig om een risicoinschatting te doen en je kunt nu eenmaal niet naar elk evenement een file busjes met tot de tanden toe bewapende ME'ers sturen. Verder zit er ook een stukje noodlot in hoe het bij HvH is verlopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik geef toe dat het inderdaad niet slim was. Maar omdat er ook al bekend was dat er een groep relschoppers aanwezig was waar in de eerste instantie niks mee gedaan werd, baart me ook zorgen. Politie heeft gefaald, dat wel. Maar desondanks hebben ze wel goed gereageerd vind ik.
Hoezo niet goed? Het gaat toch prima? De integratie verloopt van beide zijden op volle snelheid, over 20 jaar zijn er helemaal geen "marokkaanse probleemjongeren" meer, ligt er gewoon halal vlees bij de supermarkt, zijn de allochtione nederlanders van hun geloof af en is Aisha een gewone meisjesnaam geworden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef Djinx het volgende:
wat jij vindt, ik vind, iedereen vindt boeit niemand, ironisch maar waar. Nederland zit in de spagaat, ze willen iets doen en ze willen het goed doen maar ze weten niet de juiste manier..who's the one to blame?
Tenzij een van hen er door zijn gedrag bewust voor kiest om niet meer bij de groep te horen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:24 schreef Alicey het volgende:
Omdat het beiden huisgenoten zijn net als dat in Nederland beiden landgenoten zijn.
De wet is daar helemaal niet op gebaseerd, danwel totaal achterhaald. In welk land anders dan Nederland kan je nou met droge ogen een dader alweer vrij laten terwijl het slachtoffer nog de aangifte aan het doen is? Ik geloof niet dat er veel mensen zijn in dit land die vinden dat de strafmaat overeenkomt met wat redelijk is. Wel prioriteit geven aan flitsboetes uitschrijven, maar voor inbraken komen ze niet meer wegens geen tijd. De wet is in dat opzicht een lachertje.quote:Vergelijk het anders met een studentenhuis. Er heersen daar vergelijkbare democratische normen en wanneer iemand eenmaal gevestigd is daar, gelden voor die persoon dezelfde plichten en rechten als voor ieder ander.
[..]
"Moreel en fatsoenstechnisch"
De wet is gebaseerd op wat wij als samenleving moreel verantwoord en fatsoenlijk vinden. Kennelijk ben jij hier degene die afwijkt. Dat is op zich niet erg, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een Nederlander van Marokkaanse komaf anders behandeld zou moeten worden dan een Nederlander van Germaanse of Frankische afkomst.
Goed. Stel dat we dan dus inderdaad zeggen dat we iemand niet meer in de groep willen hebben. We hebben dan een Nederlander, wat doen we daar dan mee? Naar Marokko sturen is niet echt een optie, want daar is geen grondslag voor. Of ik moet iets missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef EINZ het volgende:
Tenzij een van hen er door zijn gedrag bewust voor kiest om niet meer bij de groep te horen.
In elk beschaafd land wordt voorarrest alleen toegepast wanneer er zwaarwegende redenen zijn om dat te doen. De rechter beslist uiteindelijk over de straf die iemand krijgt. Tot die tijd is iemand een verdachte en geen schuldige en wordt om die reden in beginsel dus niet vastgehouden.quote:De wet is daar helemaal niet op gebaseerd, danwel totaal achterhaald. In welk land anders dan Nederland kan je nou met droge ogen een dader alweer vrij laten terwijl het slachtoffer nog de aangifte aan het doen is?
In de ons omringende landen zijn de effectieve straffen lager dan hier. Zijn die landen wellicht redelijker?quote:Ik geloof niet dat er veel mensen zijn in dit land die vinden dat de strafmaat overeenkomt met wat redelijk is.
Natuurlijk komt de politie wel in geval van inbraken.quote:Wel prioriteit geven aan flitsboetes uitschrijven, maar voor inbraken komen ze niet meer wegens geen tijd. De wet is in dat opzicht een lachertje.
1.1.1 Dat marokkanen de reactie op hun gedrag helemaal aan zichzelf te wijten hebben, en ze de consequenties daarvan maar al te graag afwentelen op vermeende discriminatie.quote:
Dat ze niet telkens de Jodenvervolging en Hitler erbij moeten halen als we kritisch kijken naar de allochtonenproblematiek. Omdat veel standpunten die Hitler vroeger had tegenwoordig gekenschetst kunnen worden als typisch links. En deze standpunten dus eerder bij de linkse allochtonenknuffelaars horen dan bij de zogenaamd rechtsen.quote:[..]
En wat wil je hier dan mee zeggen?
Een pistool bestaat uit 7 delen. Als je geen kogels meer hebt kan je dus nog altijd 7 keer gooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:42 schreef Alicey het volgende:
Zelfs als je gericht zou gaan schieten is je pistool een keer leeg en wat dan?
En wat heeft dat te maken met het er uit willen gooien van Nederlanders van Marokkaanse komaf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef EINZ het volgende:
[..]
1.1.1 Dat marokkanen de reactie op hun gedrag helemaal aan zichzelf te wijten hebben, en ze de consequenties daarvan maar al te graag afwentelen op vermeende discriminatie.
En wat heeft het feit dat Nationaal Socialisme wellicht een linkse beweging was te maken met het feit dat er nu precies hetzelfde gebeurt, maar dan vanuit een rechtse ideologie?quote:Dat ze niet telkens de Jodenvervolging en Hitler erbij moeten halen als we kritisch kijken naar de allochtonenproblematiek. Omdat veel standpunten die Hitler vroeger had tegenwoordig gekenschetst kunnen worden als typisch links. En deze standpunten dus eerder bij de linkse allochtonenknuffelaars horen dan bij de zogenaamd rechtsen.
Oh, dan kun je inderdaad met gemak 10.000 man rustig krijgen. Sorry, ik heb me vergist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef EINZ het volgende:
Een pistool bestaat uit 7 delen. Als je geen kogels meer hebt kan je dus nog altijd 7 keer gooien.
Inderdaad, altijd fijn om die snor af te likken en dat dikke tapijt daaronder!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Leevancleef het volgende:
Je moet de Marokkaanse en Turkse gemeenschap nageven dat ze goede snollen in hun gelederen hebben. Niet zoals de autochtonen, wier snollen altijd lijkbleek, gepermanent, pokdalig en onaantrekkelijk dik zijn.
Marokkaanse en Turkse snollen. Ah, de geneugten des levens.
En wanneer kunnen we met dat gegeven beginnen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
terwijl er nederland geen islamiet meer te vinden is
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd fijn om die snor af te likken en dat dikke tapijt daaronder!
Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic kunnen tewerkstellingsplekken daar een goede oplossing voor zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Alicey het volgende:
Goed. Stel dat we dan dus inderdaad zeggen dat we iemand niet meer in de groep willen hebben. We hebben dan een Nederlander, wat doen we daar dan mee? Naar Marokko sturen is niet echt een optie, want daar is geen grondslag voor. Of ik moet iets missen natuurlijk.
Ach kom nou toch. Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 20 jaar? Dat ik dat nog moet uitleggen met voorbeelden zeg.quote:In elk beschaafd land wordt voorarrest alleen toegepast wanneer er zwaarwegende redenen zijn om dat te doen. De rechter beslist uiteindelijk over de straf die iemand krijgt. Tot die tijd is iemand een verdachte en geen schuldige en wordt om die reden in beginsel dus niet vastgehouden.
[..]
In de ons omringende landen zijn de effectieve straffen lager dan hier. Zijn die landen wellicht redelijker?
[..]
Natuurlijk komt de politie wel in geval van inbraken.
Sorry schat, ik blijf het niet uitleggen. Maar voor jou nog een keer:quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het er uit willen gooien van Nederlanders van Marokkaanse komaf?
[..]
En wat heeft het feit dat Nationaal Socialisme wellicht een linkse beweging was te maken met het feit dat er nu precies hetzelfde gebeurt, maar dan vanuit een rechtse ideologie?
Je stond niet vooraan toen het sarcasme werd uitgedeeld he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dan kun je inderdaad met gemak 10.000 man rustig krijgen. Sorry, ik heb me vergist.
Het fenomeen taakstraf bestaat al..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef EINZ het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic kunnen tewerkstellingsplekken daar een goede oplossing voor zijn.
Graag die voorbeelden, met vergelijking hoe het in de ons omringende landen wordt aangepakt. Het is nl. klets dat er in Nederland licht gestraft wordt, net als het borrelpraat is dat de politie geen aangiften opneemt.quote:Ach kom nou toch. Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 20 jaar? Dat ik dat nog moet uitleggen met voorbeelden zeg.
Het gaat niet om allochtonen, maar om Nederlanders. Weliswaar van Marokkaanse komaf, maar nog steeds Nederlanders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef EINZ het volgende:
[..]
Sorry schat, ik blijf het niet uitleggen. Maar voor jou nog een keer:
a) iedereen die in dit topic kritisch is tegen allochtonen (en geacht wordt rechts te zijn) wordt vergeleken met Hitler enz.
Dat is leuk, maar dat lijkt me niet relevant in deze discussie.quote:b) ik toon aan dat Hitler juist voornamelijk linkse standpunten had, en dat links derhalve beter bij Hitler past dan rechts.
Oh, we gaan weer links vs rechts..quote:c) conclusie: links verwijt rechts parallellen met Hitler te hebben, waar ze dat eerder zelf heeft.
Begrijpend lezen is niet je sterktste punt, wel?quote:Verder slaat je conclusie dat wat vroeger links was nu ineens rechts zou zijn helemaal nergens op.
Nope, maar ik heb weer heel andere kwaliteiten.quote:Je stond niet vooraan toen het sarcasme werd uitgedeeld he?
Ja, twee weekjes schoffelen voor een verkrachting. Goed man.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Alicey het volgende:
Het fenomeen taakstraf bestaat al..
Voorbeelden ga ik nou echt niet opzoeken, maar de afgelopen 10 jaar is justitie zo negatief in het nieuws geweest met slappe bestraffing dat de kranten er bol van stonden. Dat zal echt niemand ontkennen.quote:Graag die voorbeelden, met vergelijking hoe het in de ons omringende landen wordt aangepakt. Het is nl. klets dat er in Nederland licht gestraft wordt, net als het borrelpraat is dat de politie geen aangiften opneemt.
Nogmaals, niet volgens mijn norm. Ook niet volgens de norm van heel veel Nederlanders, wat er ook in onze politiek correcte wet staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet om allochtonen, maar om Nederlanders. Weliswaar van Marokkaanse komaf, maar nog steeds Nederlanders.
Zeker wel, aangezien rechts wel geassocieerd wordt met Hitler in dit topic. En nu ik het ontkracht en de argumenten omdraai is het ineens niet meer relevant?quote:Dat is leuk, maar dat lijkt me niet relevant in deze discussie.
Daar was ik niet mee begonnen hoor, maar ik maak het wel graag af.quote:Oh, we gaan weer links vs rechts..
Jawel hoor, en ik heb nog veel andere kwaliteitenquote:Begrijpend lezen is niet je sterktste punt, wel?
Borrelpraat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef EINZ het volgende:
Ja, twee weekjes schoffelen voor een verkrachting. Goed man.
Al die keren dat de rechtspraak negatief in het nieuws is geweest heeft het betreffende nieuwsblad geen onderzoek gedaan naar de onderliggende feiten en is er niet gebleken dat de journalist het vonnis van de rechter überhaupt heeft gelezen.quote:Voorbeelden ga ik nou echt niet opzoeken, maar de afgelopen 10 jaar is justitie zo negatief in het nieuws geweest met slappe bestraffing dat de kranten er bol van stonden. Dat zal echt niemand ontkennen.
Jouw norm doet er niet toe. De grondwet bepaalt wie Nederlander is.quote:Nogmaals, niet volgens mijn norm. Ook niet volgens de norm van heel veel Nederlanders, wat er ook in onze politiek correcte wet staat.
Ik kan me niet herinneren een dergelijke associatie gemaakt te hebben, de associatie tussen rechts en Hitler is namelijk niet zo relevant. Er is wel een associatie tussen de manier hoe sommige lieden nu praten over "allochtonen" en hoe dat 60 jaar geleden werd gedaan over "joden".quote:Zeker wel, aangezien rechts wel geassocieerd wordt met Hitler in dit topic. En nu ik het ontkracht en de argumenten omdraai is het ineens niet meer relevant?![]()
Veel plezier dan maar.quote:Daar was ik niet mee begonnen hoor, maar ik maak het wel graag af.
Gelukkig maar.quote:Jawel hoor, en ik heb nog veel andere kwaliteiten
Dit vat imo het hele topic samenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Weer een lekkere verdraaide visie op de situatie. Voor heel wat mensen schijnen de normale fatsoensregels niet op te hoeven gaan, maar jij pikt specifiek de allochtonen er ut om daar je lusten op bot te vieren. Vreemdelingenhaat heet zoiets. Bah.
Dat vind jij. Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef Alicey het volgende:
Borrelpraat.
Goed. Laat me je dan een voorbeeld vertellen van een zaak die ik wel zelf van dichtbij heb meegemaakt, van iemand die zijn vrouw heeft omgelegd. Moord was bewezen verklaard. Die gast hangt in de rechtzaal een zielig verhaal op en komt weg met… 3 jaar gevangenisstraf. Waar gebeurd. Een maand later las ik dat voor een kunstroof een straf van 6 jaar werd gegeven. En hoe vaak wordt bijvoorbeeld medewerkers van justitie niet de hand boven het hoofd gehouden? En waarom is minister ter Horst nooit bestraft voor het rijden onder invloed toen ze nog burgemeester was?quote:Al die keren dat de rechtspraak negatief in het nieuws is geweest heeft het betreffende nieuwsblad geen onderzoek gedaan naar de onderliggende feiten en is er niet gebleken dat de journalist het vonnis van de rechter überhaupt heeft gelezen.
Ja LOLZ. Vertel dat maar tegen die miljoenen Nederlanders wiens rechtsgevoel aangetast wordt. De rechtspraak dient een representatie te zijn van het algemeen heersend rechtvaardigheidsgevoel.quote:Jouw norm doet er niet toe. De grondwet bepaalt wie Nederlander is.
Het ging dan ook helemaal niet over jou, ik vraag me af hoe je daarbij komt.quote:Ik kan me niet herinneren een dergelijke associatie gemaakt te hebben, de associatie tussen rechts en Hitler is namelijk niet zo relevant. Er is wel een associatie tussen de manier hoe sommige lieden nu praten over "allochtonen" en hoe dat 60 jaar geleden werd gedaan over "joden".
Je hebt echt een hekel aan me he?quote:Veel plezier dan maar.
[..]
Gelukkig maar.
Heb je een LJN nummer voor me zodat ik de motivatie van de rechter er op kan naslaan om zodoende zelf een oordeel te vormen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef EINZ het volgende:
Goed. Laat me je dan een voorbeeld vertellen van een zaak die ik wel zelf van dichtbij heb meegemaakt, van iemand die zijn vrouw heeft omgelegd. Moord was bewezen verklaard. Die gast hangt in de rechtzaal een zielig verhaal op en komt weg met… 3 jaar gevangenisstraf. Waar gebeurd.
En voor deze graag hetzelfde.quote:Een maand later las ik dat voor een kunstroof een straf van 6 jaar werd gegeven.
Corruptie. Dat is echter opnieuw iets wat niets met dit topic te maken heeft of met de discussie die we nu voeren.quote:En hoe vaak wordt bijvoorbeeld medewerkers van justitie niet de hand boven het hoofd gehouden? En waarom is minister ter Horst nooit bestraft voor het rijden onder invloed toen ze nog burgemeester was?
Waarom breng je het dan wel in de discussie naar voren?quote:Het ging dan ook helemaal niet over jou, ik vraag me af hoe je daarbij komt.
Nee hoor. Ik vind het alleen jammer dat ik nog geen argumenten of feiten heb gezien die je posts ondersteunen, maar ach.. weer een nieuwe post met nieuwe kansen.quote:Je hebt echt een hekel aan me he?
Nee, het is de vertaling van het standaard "je mag niks over allochtonen zeggen want dat is niet politiek correct en dan ben je meteen een racist".quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:59 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dit vat imo het hele topic samen
Wat jij vindt is niet relevant. Wat de rechter heeft bepaald, naar aanleiding van de wet, is relevant.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je een LJN nummer voor me zodat ik de motivatie van de rechter er op kan naslaan om zodoende zelf een oordeel te vormen?
[..]
En voor deze graag hetzelfde.
En ik herhaal nogmaals dat dat indruist tegen het rechtsgevoel van zeer veel Nederlanders. Het is niet voor niets dat de maat in de (grond)wet als scheef wordt gezien. En dat de wet totaal niet meer overeenkomt met wat veel Nederlanders rechtvaardig vinden. Dat is het enige punt dat ik hiermee maak.quote:Wie Nederlander is wordt niet door rechtspraak bepaald, maar door de grondwet.
Omdat iemand anders Hitler er weer met de haren bijsleepte om “rechts” in dat overbekende hokje te plaatsen.quote:Waarom breng je het dan wel in de discussie naar voren?
Of je staat gewoon niet open voor mijn punten natuurlijkquote:Nee hoor. Ik vind het alleen jammer dat ik nog geen argumenten of feiten heb gezien die je posts ondersteunen, maar ach.. weer een nieuwe post met nieuwe kansen.
Niet helemaal, maar je hebt wel een beetje onthouden kennelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef EINZ het volgende:
Wat jij vindt is niet relevant. Wat de rechter heeft bepaald, naar aanleiding van de wet, is relevant.
Ja, dat zijn jouw eigen woorden hoor.
De maat? Volgens mij haal je 2 delen van de discussie door elkaar. De grondwet bepaalt dat iemand op verschillende wijze Nederlanderschap kan verwerven. Verder stelt de grondwet dat iedere Nederlander gelijk behandeld dient te worden. Nergens wordt bepaald dat iemand anders behandeld mag worden vanwege een andere etnische afkomst.quote:En ik herhaal nogmaals dat dat indruist tegen het rechtsgevoel van zeer veel Nederlanders. Het is niet voor niets dat de maat in de (grond)wet als scheef wordt gezien. En dat de wet totaal niet meer overeenkomt met wat veel Nederlanders rechtvaardig vinden. Dat is het enige punt dat ik hiermee maak.
Maar deze discussie gaat helemaal neit over links of rechts..quote:Omdat iemand anders Hitler er weer met de haren bijsleepte om “rechts” in dat overbekende hokje te plaatsen.
Ik sta voor alles open, maar ik zie wel graag alles onderbouwd met feiten, argumenten of voorbeelden. Als het aan die dingen ontbreekt, heb ik geen aanleiding om mijn mening die gevormd is naar aanleiding van feiten en rede te herzien.quote:Of je staat gewoon niet open voor mijn punten natuurlijk
De vergelijking gaat inderdaad niet op, omdat het hier gaat over een groep overtreders die een bepaalde behandeling krijgen, ongeacht afkomst. Dat is iets heel anders dan dat een groep blanke overtreders een andere behandeling krijgt dan een groep gekleurde overtreders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef EINZ het volgende:
Overigens wil minister Eurlings een OV-verbod om “bepaalde bevolkingsgroepen” (treinhooligans b.v.) te weren, hoor ik net op de radio. Dus ja, het onderstreept maar weer dat “bepaalde bevolkingsgroepen” in alle lagen van Nederland uitgesloten worden van het een of het ander. Misschien een niet direct parallelle vergelijking omdat ras hier nit aan de orde is, maar dat deed ik ook niet.
Kortom: ook hier geldt dus dat als je je door je eigen gedrag buiten de groep plaatst, je daar niet meer thuishoort. Uitsluiting op basis van gedrag dus, precies wat ik al de hele tijd zeg.
Heb ik dan iets anders beweerd? Ik merk daarentegen op dat heel veel allochtoon crimineel gedrag onbestraft blijft (thee drinken, buurtvaders, praatgroepen, soepsiedies terwijl de homo’s nog even hard van het dak gelazerd worden). Dat is pas anders behandelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vergelijking gaat inderdaad niet op, omdat het hier gaat over een groep overtreders die een bepaalde behandeling krijgen, ongeacht afkomst. Dat is iets heel anders dan dat een groep blanke overtreders een andere behandeling krijgt dan een groep gekleurde overtreders.
Dat jij dat meent is waar het nu net om draait.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef EINZ het volgende:
[..]
Heb ik dan iets anders beweerd? Ik merk daarentegen op dat heel veel allochtoon crimineel gedrag onbestraft blijft (thee drinken, buurtvaders, praatgroepen, soepsiedies terwijl de homo’s nog even hard van het dak gelazerd worden). Dat is pas anders behandelen.
Welke zandbak wil je een Nederlander heen sturen?quote:Maar laat ik nog even een “kromme” vergelijking maken. Als je als nieuwe werknemer de boel verkloot, zeker willens en wetens, word je eruit gegooid. Dan wil de baas niks meer met je te maken hebben. Je hebt je kans gehad. Eigen schuld dikke bult, dat soort dingen. Waarom zou dat dan niet op moeten gaan voor een nieuwe Nederlander? Hup, enkeltje zandbak.
Wat verklaart dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef EINZ het volgende:
Ow fuck, ik zie nu staan dat je singlecoils huisdiertje bent. Tja, dat verklaart.
Volgens mij heeft EINZ het wel bij het rechte eind. Nederlanders worden voor de geringste scheet overal voor gepakt, en allochtonen komen bijna overal mee weg of met een tik op de vingers, anders is het discriminatie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat jij dat meent is waar het nu net om draait.
Ook daar heeft hij al antwoord op gegeven. Tewerkstellingsplaatsen zouden een heel goede oplossing kunnen zijn. Toen begon jij over werkstraffen, toen antwoordde EINZ dat dat niet werkte, jij vroeg toen wat er dan wel moest gebeuren en hij bleef bij zijn oude antwoord. En toen begon jij weer opnieuwquote:[..]
Welke zandbak wil je een Nederlander heen sturen?
Maar wie bepaalt wat verkloten is? Is rondhangen buiten in een groepje en mensen naroepen 'verkloten?' Bovendien is het een groot verschil of je ergens wordt uitgelazerd omdat je je werk niet goed doet, of dat je niet eens de kans krijgt om het goed te doen omdat je niet wordt aangenomen om je kleur/afkomst.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef EINZ het volgende:
[..]
Heb ik dan iets anders beweerd? Ik merk daarentegen op dat heel veel allochtoon crimineel gedrag onbestraft blijft (thee drinken, buurtvaders, praatgroepen, soepsiedies terwijl de homo’s nog even hard van het dak gelazerd worden). Dat is pas anders behandelen.
Maar laat ik nog even een “kromme” vergelijking maken. Als je als nieuwe werknemer de boel verkloot, zeker willens en wetens, word je eruit gegooid. Dan wil de baas niks meer met je te maken hebben. Je hebt je kans gehad. Eigen schuld dikke bult, dat soort dingen. Waarom zou dat dan niet op moeten gaan voor een nieuwe Nederlander? Hup, enkeltje zandbak.
Daar kan je normen voor stellen. Elders in dit topic wordt heel hard over "wettelijk vastgelegde rechten van de allochtoon" geroepen, nou laten we de consequenties en de sancties dan ook maar eens in de wet vastleggen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt wat verkloten is? Is rondhangen buiten in een groepje en mensen naroepen 'verkloten?' Bovendien is het een groot verschil of je ergens wordt uitgelazerd omdat je je werk niet goed doet, of dat je niet eens de kans krijgt om het goed te doen omdat je niet wordt aangenomen om je kleur/afkomst.
Generaal pardon bedoel je? De grootste immigratieblunder uit de Nederlandse geschiedenis.quote:
Whehe goeie grap!quote:Op zondag 13 december 2009 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Generaal pardon bedoel je? De grootste immigratieblunder uit de Nederlandse geschiedenis.
Het is jouw recht dat te vinden.Maar Het is wel jouw plicht een democratisch genomen besluit te respecteren. Heb je daar geen zin aan dan moet je dus maar op zoek naar een zandbak. Of anders gezegd: accepteren of oprotten.quote:Op zondag 13 december 2009 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Generaal pardon bedoel je? De grootste immigratieblunder uit de Nederlandse geschiedenis.
Het is (gelukkig) je recht daartoe initiatieven te nemen. Begin even met na te denken wat je met "allochtoon" bedoelt en hou vooral rekening met wat al in de grondwet is vastgelegd, Succes!quote:Op zondag 13 december 2009 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar kan je normen voor stellen. Elders in dit topic wordt heel hard over "wettelijk vastgelegde rechten van de allochtoon" geroepen, nou laten we de consequenties en de sancties dan ook maar eens in de wet vastleggen.
Fijn, je hebt recht op je mening, hoewel 'ie natuurlijk fout is (kijk maar even in de grondwet, waaraan ook jij gebonden bent)quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens vind ik veel niet-geintegreerde allochtonen ook geen Nederlanders.
Echt waar? Dat is wel heel ontroerend! Wacht, laat me dat even noteren… Zo, gedaan. Pm me je adres even, dan stuur ik je als dank een portie eikelkaas.quote:Op maandag 14 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn, je hebt recht op je mening, hoewel 'ie natuurlijk fout is (kijk maar even in de grondwet, waaraan ook jij gebonden bent)
Gelukkig hoeft dat niet. De overheid heeft namelijk al in 1994 vastgelegd wat er onder “allochtoon” wordt verstaan. De overheid was toen een pro-allochtoon campagne begonnen en het bedrijf waar ik toen werkte moest aangeven hoeveel allochtonen zij in dienst hadden. Maar, zo schreef de overheid, Duitsers, Belgen en b.v. Fransen telden niet mee, evenals Engelsen. Want onder de noemer allochtoon werd verstaan “mensen afkomstig uit (noord)-Afrika, Suriname, de Antillen (notabene Nederlands grondgebied!) Turkije, het midden-oosten" enz. De overheid wist toen haar dat zo uitkwam dus heel precies aan te duiden welke mensen als allochtoon beschouwd moesten worden. Nu haar dat 15 jaar later niet meer zo goed uitkomt, mogen we dat onderscheid ineens niet meer maken.quote:Op maandag 14 december 2009 07:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is (gelukkig) je recht daartoe initiatieven te nemen. Begin even met na te denken wat je met "allochtoon" bedoelt en hou vooral rekening met wat al in de grondwet is vastgelegd, Succes!
Waar staat in de grondwet het Nederlanderschap gedefinieerd? In de grondwet worden inderdaad verschillende rechten gewaarborgd voor mensen die de Nederlandse nationaliteit bezitten. Maar nergens staat precies wat deze inhoud.quote:Op maandag 14 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn, je hebt recht op je mening, hoewel 'ie natuurlijk fout is (kijk maar even in de grondwet, waaraan ook jij gebonden bent)
Dat is nog behoorlijk zwak uitgedrukt.quote:Op zondag 13 december 2009 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Als de Marokkaanse Jamila bij de gemeente komt voor een uitkering is het net pauze. Terwijl de gemeente ambtenaar van zijn koffie en broodje geniet, pijpt Jamila hem onder de tafel om vervolgens zijn stevige pik in haar strakke aarsje te voelen.
GAT-VER-DAM-ME.quote:
Dat het generaal pardon een stuk duurder uitpakt dat had je natuurlijk kunnen zien aankomen. Je kunt als burger toch wel een stukje voorschrijdend inzicht van politici verwachten? Mij kun je niet wijsmaken dat de regering en parlement dit niet zag aankomen.quote:Op maandag 14 december 2009 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk zwak uitgedrukt.
Sowieso klopten de aantallen ook niet eens. Bleken er bijna 10.000 meer te zijn. En dan heb je nog die schrijnende gevallen zoals ze het zo mooi kunnen zeggen. Die hele regeling had er nooit moeten komen. En zoals EINZ al ergens aangaf, heeft dat hele circus flink wat gekost. En de kers op taart is dat we er helemaal niks van terug zien.quote:Op maandag 14 december 2009 09:11 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat het generaal pardon een stuk duurder uitpakt dat had je natuurlijk kunnen zien aankomen. Je kunt als burger toch wel een stukje voorschrijdend inzicht van politici verwachten? Mij kun je niet wijsmaken dat de regering en parlement dit niet zag aankomen.![]()
Maar het generaal pardon is een feit. Die mensen wonen hier nu, en we moeten het ermee doen. En zij moeten in onze samenleving meedoen. Ik vind het wel zwak dat nu het bekend is dat het generaal pardon zoveel meer heeft gekost dat verwacht/voorgehouden dat de politieke partijen geen verantwoordelijkheid willen nemen.![]()
Ik wil als Nederlander weten hoeveel van deze mensen een uitkering ontvangen. En wat er wordt gedaan om deze mensen aan het werk/ integreren te krijgen?
Dat het je als politici niet uitkomt om hier inzicht in te geven omdat het ‘niet relevant’ is vanwege de aankomende verkiezingen is natuurlijk te zot voor woorden.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat laatste klopt. En het punt was niet wat het nederlanderschap inhoudt maar dat het in de grondwet vastgesteld wordt, en je dus niet zomaar met je eigen definitie van nederlanderschap aan kan komen zetten (nog onafhankelijk van wat er in de Rijkswet op het Nederlanderschap bepaald wordt)quote:Op maandag 14 december 2009 08:49 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Waar staat in de grondwet het Nederlanderschap gedefinieerd? In de grondwet worden inderdaad verschillende rechten gewaarborgd voor mensen die de Nederlandse nationaliteit bezitten. Maar nergens staat precies wat deze inhoud.
De Rijkswet op het Nederlanderschap. Dat is de wet waar dit wel beschreven staat. Natuurlijk is dit afgeleid van de grondwet. Maar als je mensen op semi-intellectuele wijze gaat corrigeren, moet je dit natuurlijk wel goed doen.
Volgens mij moet jij dan je eigen dorpje maar gaan bouwen, want jij bent iemand die niet mee wil. Jouw gedachtegoed hoort ergens in het midden van de vorige eeuw, wij zijn inmiddels doorgegaan. Sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef EINZ het volgende:
Voor mijn part laten ze die “nieuwe Nederlanders”hun eigen dorp bouwen. Kunnen ze lekker met hun allen bij elkaar zitten. Integreren doem ze de eerstkomende generatie toch niet. Laat ze lekker hun eigen dorp bouwen, daar leren ze een hoop van en daarna zijn het goede vaklieden die een uitstekende bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij. Hetzelfde kan je doen voor andere bevolkingsgroepen die niet mee willen.
Echt waar? Wat ontroerend! Wacht, laat me je wijze woorden even opschrijven…quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dan je eigen dorpje maar gaan bouwen, want jij bent iemand die niet mee wil. Jouw gedachtegoed hoort ergens in het midden van de vorige eeuw, wij zijn inmiddels doorgegaan. Sorry.
Dat is nu al de 3e keer dat ik die laatste zin zie in je postsquote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef EINZ het volgende:
[..]
Echt waar? Wat ontroerend! Wacht, laat me je wijze woorden even opschrijven…
Zo, gedaan. Pm me nu je adres even, zodat ik je een portie eikelkaas kan opsturen.
Goed he? Hij is dan ook zeer toepasselijk.quote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is nu al de 3e keer dat ik die laatste zin zie in je posts
Kom eens met een andere comment man, dit is al de derde keer vandaag dat ik deze langs zie komen!quote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zo, gedaan. Pm me nu je adres even, zodat ik je een portie eikelkaas kan opsturen.
Welke dan? Dat handtekeningen verkrijgbaar zijn bij de uitgang?quote:Op maandag 14 december 2009 10:17 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Kom eens met een andere comment man, dit is al de derde keer vandaag dat ik deze langs zie komen!
Nogal jaquote:Op maandag 14 december 2009 10:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Goed he? Hij is dan ook zeer toepasselijk.
Kom eens op een gemiddeld metrostation kijken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens mij heeft EINZ het wel bij het rechte eind. Nederlanders worden voor de geringste scheet overal voor gepakt, en allochtonen komen bijna overal mee weg of met een tik op de vingers, anders is het discriminatie.
...zo, wéér een neofascist wegens gebrek aan argumenten afgeserveerdquote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de meeste crackdealers die daar rondhangen inderdaad wel allochtonen zijn ja.quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom eens op een gemiddeld metrostation kijken zou ik zeggen.
Zieltjequote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...zo, wéér een neofascist wegens gebrek aan argumenten afgeserveerd
next...![]()
Ik denk bovendien dat het hebben van een kleurtje daar al genoeg is voor een andere behandeling. En nee, dat is niet in het voordeel van "de allochtoon".quote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef EINZ het volgende:
Ja, ik denk dat de meeste crackdealers die daar rondhangen inderdaad wel allochtonen zijn ja.
O, bij mij in de straat had ik een marokkaan wonen. Prima kerel. Maar die stond dan ook geen crack te dealen. Ik heb het dan ook over figuren die dat wel doen of op andere manieren de samenleving naar de mallemoer helpen. Daar heb ik het al het hele topic over, trouwens.quote:Op maandag 14 december 2009 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk bovendien dat het hebben van een kleurtje daar al genoeg is voor een andere behandeling. En nee, dat is niet in het voordeel van "de allochtoon".
Dat is een beetje het probleem, dat jij steeds het onderwerp probeert te veranderen naar iets in je straatje. vogeltjesdans had nl. een iets andere insteek en daar werd op gereageerd. Misschien toch de volgende keer het hele topic lezen in plaats van het halve topic..quote:Op maandag 14 december 2009 12:36 schreef EINZ het volgende:
O, bij mij in de straat had ik een marokkaan wonen. Prima kerel. Maar die stond dan ook geen crack te dealen. Ik heb het dan ook over figuren die dat wel doen of op andere manieren de samenleving naar de mallemoer helpen. Daar heb ik het al het hele topic over, trouwens.
Nee, we hadden het over amsterdamse meisjes die in de metro rotzooi liepen te trappen. De rest is in jouw fantasie ontstaan.quote:Op maandag 14 december 2009 12:36 schreef EINZ het volgende:
[..]
O, bij mij in de straat had ik een marokkaan wonen. Prima kerel. Maar die stond dan ook geen crack te dealen. Ik heb het dan ook over figuren die dat wel doen of op andere manieren de samenleving naar de mallemoer helpen. Daar heb ik het al het hele topic over, trouwens.
Het probleem is veel groter dan alleen maar marokkaanse tuigmeiden die boel molesteren. Als het nou een incident was. Maar dat is het allang niet meer. Het is schering en inslag dat er door met name marokkanen rotzooi getrapt wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over amsterdamse meisjes die in de metro rotzooi liepen te trappen. De rest is in jouw fantasie ontstaan.
Nathals :’) Alsof jij wel een zinnige bijdrage levert aan dit topic. Ik hoop dat je pik eraf valt, allochtonenknuffelaarquote:Je was overigens uitgeserveerd dus liever geen bijdragen meer doen, dat staat zo kinderachtig.
Ja, dat heb je al eerder gezegd. Het is een goed gebruik onder de neofascisten om ieder gespreksonderwerp tot een marokkanen-bashing topic te maken en dat doe jij dus nu ook, waarmee je jezelf gewoon weer buiten spel zet. En ik waarschuw je, we pikken het gewoon niet langer meer. Het is een smerig spelletje, ik weet niet wat je ermee wilt bereiken en het maakt me ook niet uit, maar het is onbeschoft en zielig en bovendien is haat zaaien jegens ethnische groepen strafbaar, wist je dat?quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het probleem is veel groter dan alleen maar marokkaanse tuigmeiden die boel molesteren. Als het nou een incident was. Maar dat is het allang niet meer. Het is schering en inslag dat er door met name marokkanen rotzooi getrapt wordt.
...een groots statement, je visie waardig!quote:[..]
Nathals :’) Alsof jij wel een zinnige bijdrage levert aan dit topic. Ik hoop dat je pik eraf valt, allochtonenknuffelaar
Vriendje, nou moet je oppassen. Ten eerste is het strafbaar om iemand een neo-fascist te noemen en ten tweede is het mij beschuldigen van haat zaaien net zo strafbaar. Ik heb alleen maar mijn mening gegeven over bepaalde onderwerpen en oplossingen die ik daarvoor geschikt acht. Als er iemand is die daar moeilijk over doet, en mijn mening probeert te beperken, ben jij dat wel. Heb je dat goed begrepen, snotaap?quote:Op maandag 14 december 2009 14:50 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, dat heb je al eerder gezegd. Het is een goed gebruik onder de neofascisten om ieder gespreksonderwerp tot een marokkanen-bashing topic te maken en dat doe jij dus nu ook, waarmee je jezelf gewoon weer buiten spel zet. En ik waarschuw je, we pikken het gewoon niet langer meer. Het is een smerig spelletje, ik weet niet wat je ermee wilt bereiken en het maakt me ook niet uit, maar het is onbeschoft en zielig en bovendien is haat zaaien jegens ethnische groepen strafbaar, wist je dat?
Past dan ook prima bij jouw slap gelul over een onderwerp waar je totaal geen zak vanaf weet.quote:...een groots statement, je visie waardig!
Whahahaha...wijs je ook nog even aan waar dat staat? Wedden van niet?quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vriendje, nou moet je oppassen. Ten eerste is het strafbaar om iemand een neo-fascist te noemen en ten tweede is het mij beschuldigen van haat zaaien net zo strafbaar
Hihi...ja meneer...quote:. Ik heb alleen maar mijn mening gegeven over bepaalde onderwerpen en oplossingen die ik daarvoor geschikt acht. Als er iemand is die daar moeilijk over doet, en mijn mening probeert te beperken, ben jij dat wel. Heb je dat goed begrepen, snotaap?
Is het je opgevallen dat je al een tijdje achter ekaar loopt te schelden en vloeken? Geen argumenten meer, hè? Moet je er niet nog een paar woorden bijhalen? "Kopvoddentaks" enzo?quote:Past dan ook prima bij jouw slap gelul over een onderwerp waar je totaal geen zak vanaf weet.
Smaad en laster, ooit van gehoord? Daarnaast gaat dit al helemaal nergens over, het lijkt me duidelijk dat de dames in kwestie een hekel aan Nederland hadden/hebben en dus kunnen ze wat mij betreft een enkeltje richting Marokko krijgen i.p.v. het te verzieken voor andere mensen hier.quote:Op maandag 14 december 2009 15:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Whahahaha...wijs je ook nog even aan waar dat staat? Wedden van niet?
[..]
Dat dus. Alleen willen sommige knuffelaars dat niet in hun botte kop laten doorkomen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Smaad en laster, ooit van gehoord? Daarnaast gaat dit al helemaal nergens over, het lijkt me duidelijk dat de dames in kwestie een hekel aan Nederland hadden/hebben en dus kunnen ze wat mij betreft een enkeltje richting Marokko krijgen i.p.v. het te verzieken voor andere mensen hier.
Ik zou het ook vrij lasterlijk vinden als men dacht dat ik PVV-er was, maar ik verzeker je dat er geen OvJ een zaak van maakt hoorquote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen willen sommige knuffelaars dat niet in hun botte kop laten doorkomen.
Volgens mij ben jij degene die door zijn verhaal heengezakt is. Ik heb je namelijk nog niet kunnen betrappen op een van de argumenten die EINZ heeft aangedragen (die overigens best hout snijden). Hij wordt het alleen op een gegeven moment zat dat jij in je domme linkse cirkeltje blijft ronddraaien zonder ergens op in te gaan. Zou ik ook doenquote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou het ook vrij lasterlijk vinden als men dacht dat ik PVV-er was, maar ik verzeker je dat er geen OvJ een zaak van maakt hoor
Maar goed, je blijkt door je verhaal heengezakt te zijn. Ik kan alleen maar hopen dat je het in de toekomst nog eens in je hart kunt vinden een wat genuanceerdere visie op de problematiek te ontwikkelen, en ik wens je een vredige kerst!
quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die door zijn verhaal heengezakt is. Ik heb je namelijk nog niet kunnen betrappen op een van de argumenten die EINZ heeft aangedragen (die overigens best hout snijden). Hij wordt het alleen op een gegeven moment zat dat jij in je domme linkse cirkeltje blijft ronddraaien zonder ergens op in te gaan. Zou ik ook doen
En hem dan ook nog eens voor facist uitmaken? Moet je het van zulke uitspraken hebben? Hoe zielig ben je dan
Deze user had al geen verhaal meer toen hij op pagina 6 de Hitler vergelijking maakte. En om dan vervolgens juridische zaken erbij te halen zoals de grondwet, smaad, laster en haatzaaien.quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die door zijn verhaal heengezakt is. Ik heb je namelijk nog niet kunnen betrappen op een van de argumenten die EINZ heeft aangedragen (die overigens best hout snijden). Hij wordt het alleen op een gegeven moment zat dat jij in je domme linkse cirkeltje blijft ronddraaien zonder ergens op in te gaan. Zou ik ook doen
En hem dan ook nog eens voor facist uitmaken? Moet je het van zulke uitspraken hebben? Hoe zielig ben je dan
Lees de reactie hierboven maar eens, snikkelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |