Ik had besloten om samen met wat matties naar het cinematografische hoogstandje ''Komt een vrouw bij de dokter'' te gaan. Paar chickies opgebeld want ja je kunt niet naar zo'n film als man zonder chickie jwz!
Aight, wij spreken dus af bij de bios. Ondertussen onderweg in de bus effe een paar matties kutten met een sms bombardement van jewelste (gratis weekend sms'en Vodafone jeweetttoch). Wij dus die film checken verder niks bijzonders, beetje rondjes draaien tijdens de film want die chickies werden tantu geil van die seksscènes.
Iedereen gaat weer op huis aan. En ik wil lijn 1 pakken naar de Achtse Barrier (Eindhoven). Ik kom zo bij die klapdeuren van de bus aan maar de chauffeur doet niet open :S. Hij wijst dat ik even naar z'n raampje moet lopen. Dus ik doe dat, hij vertelt me dat er iemand in de bus heeft lopen kotsen en hij nog even wacht omdat hij misschien een anderen bus mee kan krijgen. Dus ik moest even buiten wachten.
Uiteindelijk werd er geen andere bus geregeld, dus ik moest die bus wel pakken want het was de laatste van die dag. Gastje lag helemaal achterin nog steeds te choken en doen. Heel de bus stonk naar de kots
Klacht: Hermes die geen extra bus inzet als de bus onder kots zit en gruwelijk stinkt.