om eerlijk te zijn geen idee, maar ik ben ook benieuwd naar het antwoord.quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Basboussa het volgende:
Even een ander vraagje dames, ik geef dan wel geen bv, maar ik kolf wel voltijd, en kind heeft dus nog nooit kv gehad, maar ik vroeg me af wanneer je ongeveer weer ongesteld wordt. Kind is 9 maanden, en ik dacht dat het rond de 8 maanden weer op gang kwam, maar nu kan ik daar opeens niets concreets meer over vinden. Ik las ergens 6 maanden, ergens anders 14 maanden. Wat is jullie ervaring?
wij willen eigenlijk wel weer een kindje......
Hmmz, borstvoeding is geen 100% anticonceptie... Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen dan is het de eerste 6 maanden redelijk veilig...quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Basboussa het volgende:
Even een ander vraagje dames, ik geef dan wel geen bv, maar ik kolf wel voltijd, en kind heeft dus nog nooit kv gehad, maar ik vroeg me af wanneer je ongeveer weer ongesteld wordt. Kind is 9 maanden, en ik dacht dat het rond de 8 maanden weer op gang kwam, maar nu kan ik daar opeens niets concreets meer over vinden. Ik las ergens 6 maanden, ergens anders 14 maanden. Wat is jullie ervaring?
Niels ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:23 schreef oeke het volgende:
Ko doet heel beschaafd stoppen met drinken, even nadenken en dan een enorme wind laten.![]()
Haha, Lotte ook! Je merkt het eigenlijk al tijdens de voeding. Ze drinkt wat onrustiger, zoekt meer contact. En dan opeens poept ze zichzelf van boven tot onder vol met 1 grote scheet. Lekker hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels ookDan kijkt hij heel stoned, denk je dat hij klaar is met drinken en dan ineens PFRRRRRRRRRT!!!!!!
hahaha hier ookquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels ookDan kijkt hij heel stoned, denk je dat hij klaar is met drinken en dan ineens PFRRRRRRRRRT!!!!!!
Er zijn ook mensen die voltijd bv geven en na een maand weer ongesteld worden.quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Basboussa het volgende:
Nou, inderdaad! Ik kolf momenteel tussen voedingen door maar 60 ml. Dat betekent dat ik voor elke voeding zo'n beetje 2 keer moet kolven. Ik mag hopen dat dat straks beter gaat als ik weer moet werken en het kolven in plaats van de voedingen komt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Troel het volgende:
Als er melk aangemaakt wordt op het moment dat je je kind aanlegt, waarom werkt dat bij het kolven dan niet
't Is anders best handig, op het juiste moment.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Ik kolf momenteel tussen voedingen door maar 60 ml. Dat betekent dat ik voor elke voeding zo'n beetje 2 keer moet kolven. Ik mag hopen dat dat straks beter gaat als ik weer moet werken en het kolven in plaats van de voedingen komt.
Ik zou trouwens niet weten wat een toeschietreflex is.Zo te horen hoef ik er niet rouwig om te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |