abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 18:15:08 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75845732
Rocka, whahaha, geweldig Dát zal het zijn, ben ik links gewoon zuur

Claudia, daar probeer ik ook mee te experimenteren maar er is hier echt geen pijl te trekken op wanneer het goed gaat en wanneer niet Wel fijn dat jij er ondertussen om kan lachen, dan doet het hopelijk geen zeer

Twinkly, whaha, ik begreep er níks van, Stef heeft ook een voorkeurshouding naar rechts, maar bij mij is het de linkerborst die hij altijd zeer doet.. Tot ik me bedacht dat ik altijd in de rugbyhouding voed, dus bij mij is de andere borst de pisang

BJ, wat goed!! En gewoon blijven wisselen inderdaad!
3!
  zondag 20 december 2009 @ 18:36:11 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75846512
Nog een typisch ding wat jullie baby's ook vast doen: Heel de neus in de borst drukken/wrijven met een hoop drama terwijl de tepel nog in zijn mond zit en dan al krijsend en met de ogen dicht enorm te ontluchten. Zo ontspannend dat voeden...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75848183
Ko doet heel beschaafd stoppen met drinken, even nadenken en dan een enorme wind laten.

En mijn ene borst produceert meer dan mijn andere, dat is normaal geloof ik, en Ko had altijd de voorkeur voor de volle. Nu is het een beetje rechtgetrokken naar mijn gevoel.

BJ, wat fijn dat het zo goed gaat!

Jore, hoe is het nu?

Huup, dat vind ik ook fijn, lekker samen onder het dekbed en dan lekker drinken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 21 december 2009 @ 17:28:32 #279
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75886987
Even een ander vraagje dames, ik geef dan wel geen bv, maar ik kolf wel voltijd, en kind heeft dus nog nooit kv gehad, maar ik vroeg me af wanneer je ongeveer weer ongesteld wordt. Kind is 9 maanden, en ik dacht dat het rond de 8 maanden weer op gang kwam, maar nu kan ik daar opeens niets concreets meer over vinden. Ik las ergens 6 maanden, ergens anders 14 maanden. Wat is jullie ervaring?

wij willen eigenlijk wel weer een kindje......
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_75887766
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Basboussa het volgende:
Even een ander vraagje dames, ik geef dan wel geen bv, maar ik kolf wel voltijd, en kind heeft dus nog nooit kv gehad, maar ik vroeg me af wanneer je ongeveer weer ongesteld wordt. Kind is 9 maanden, en ik dacht dat het rond de 8 maanden weer op gang kwam, maar nu kan ik daar opeens niets concreets meer over vinden. Ik las ergens 6 maanden, ergens anders 14 maanden. Wat is jullie ervaring?

om eerlijk te zijn geen idee, maar ik ben ook benieuwd naar het antwoord.

Ik ben ook van plan om langer door te gaan met voeden dan 6 maanden maar hoop niet dat dat de wens voor een tweede kindje in de weg zal zitten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75889774
quote:

Hmmz, borstvoeding is geen 100% anticonceptie... Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen dan is het de eerste 6 maanden redelijk veilig...

Er zit een user in zwangerschap en geboorte die is helemaal niet ongesteld geweest maar was gewoon opeens zwanger... Dus je hoeft niet perse te stoppen met borstvoeding geven.. Alleen heb je dan geen idee wanneer je vruchtbaar bent..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 december 2009 @ 18:51:05 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_75889998
Meestal is het zo dat als de nachtvoedingen weg zijn, de cyclus weer op gang komt. Maar het kan heel erg wisselen, sommigen zijn na 2 maand al weer ongesteld, anderen pas na 2 jaar.
pi_75898195
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:23 schreef oeke het volgende:
Ko doet heel beschaafd stoppen met drinken, even nadenken en dan een enorme wind laten.
Niels ook Dan kijkt hij heel stoned, denk je dat hij klaar is met drinken en dan ineens PFRRRRRRRRRT!!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75898294
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels ook Dan kijkt hij heel stoned, denk je dat hij klaar is met drinken en dan ineens PFRRRRRRRRRT!!!!!!
Haha, Lotte ook! Je merkt het eigenlijk al tijdens de voeding. Ze drinkt wat onrustiger, zoekt meer contact. En dan opeens poept ze zichzelf van boven tot onder vol met 1 grote scheet. Lekker hoor
Lotte!
Noah!
pi_75898795
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Twinkly het volgende:

[..]

hahaha hier ook *hmm* pfffrt

En soms ook als ze niest, dan komt er tegelijkertijd een enorme scheet uit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75919862
Ik wilde gewoon even melden dat ik niet hou van toeschietreflexen buiten de voeding om. Wat een k-gevoel is dat zeg
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:52:16 #287
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75920995
Ik ken dat, WupWup. Eerst word ik een soort van misselijk en net op het moment dat ik me af begin te vragen waarom ik me zo k*t voel, krijg ik een toeschietreflex. Tegenwoordig herken ik het gevoel wel trouwens, dan weet ik dat er een tsr aan zit te komen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:12:43 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_75924249
Als er melk aangemaakt wordt op het moment dat je je kind aanlegt, waarom werkt dat bij het kolven dan niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:13:42 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_75924291
quote:

Er zijn ook mensen die voltijd bv geven en na een maand weer ongesteld worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75926605
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Troel het volgende:
Als er melk aangemaakt wordt op het moment dat je je kind aanlegt, waarom werkt dat bij het kolven dan niet
Nou, inderdaad! Ik kolf momenteel tussen voedingen door maar 60 ml. Dat betekent dat ik voor elke voeding zo'n beetje 2 keer moet kolven. Ik mag hopen dat dat straks beter gaat als ik weer moet werken en het kolven in plaats van de voedingen komt.

Ik zou trouwens niet weten wat een toeschietreflex is. Zo te horen hoef ik er niet rouwig om te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75926693
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Ik kolf momenteel tussen voedingen door maar 60 ml. Dat betekent dat ik voor elke voeding zo'n beetje 2 keer moet kolven. Ik mag hopen dat dat straks beter gaat als ik weer moet werken en het kolven in plaats van de voedingen komt.

Ik zou trouwens niet weten wat een toeschietreflex is. Zo te horen hoef ik er niet rouwig om te zijn.
't Is anders best handig, op het juiste moment.
pi_75933323
Dat is naar GWS, dat je er misselijk van wordt Dat heb ik gelukkig niet. Hier jeukt het en prikt het en het levert natte plekken op als ik de kompressen weer eens vergeten ben of als ze weer aan de wandel zijn gegaan
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:01:49 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_75937766
Gelukkig is dat onpasselijke gevoel weer weg als de tsr is geweest. Het levert hier geen natte plekken meer op, mijn voorgevel is inmiddels zindelijk. Ik draag nog wel steeds kompressen, just in case...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75941730
Eventjes een vraagje: Als je kind zo rond een jaar oud is, kan hij/ zij toch nog niet helemaal zonder borstvoeding. Als je dan de borstvoeding wil afbouwen moet je dus op flesjes overgaan of dreumesmelk dingetjes toch? Mijn kind drinkt nu nog 4 keer aan de borst op een dag en is 10,5 maand oud. Ik kan me gewoon niet voorstellen, dat die zo veel voedingen afbouwt in 1,5 maand. Misschien zou het afbouwen van de 2 overdag voedingen kunnen in die tijd. Dan zou ik in ieder geval niet meer hoeven kolven en kan ik s'ochtends en s'avonds nog zelf voeden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75941927
Eind augustus, toen was Lotte iets van 1 jaar en 2 maanden ofzo, ben ik overgestapt op alleen 's ochtends en 's avonds voeden. Niet meer voor het slapen gaan overdag. Daarvoor kreeg ze dat nog wel en eventueel ook nachtvoedingen er tussendoor. Ik ben begonnen met het geven van gewone melk op een gegeven moment (weet dus even niet meer wanneer) en het afbouwen van de voedingen overdag voor het slapen.
Nu drinkt ze alleen nog 's ochtends (bijna 1,5 nu).

Vanmorgen heeft ze me flink zeer gedaan In het donker op gevoel aanleggen werkt dus niet zo goed voor je gevoel
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:39:31 #296
12913 GreatWhiteSilence
pi_75942275
Hier word ik 's nachts ook vaak geraakt door tanden in een overmoedig enthousiasme. Gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
pi_75942826
Ik ook wel, maar vond het nu toch echt wel heel vervelend
Over de rest van de dag blijf je het dan ook weer voelen enzo..aaaaahhhh
pi_75979125
GWS en Mrien beterschap voor je bijtplekken.

Mrien door wat heb je de voedingen dan vervangen of wat kwam daarvoor in de plaats? Alleen melk is denk ik meer voor het vocht, niet voor een volwaardige voeding. Ik las in andere topics, dat de kinderen om 17/17.30 uur warm eten krijgen. Als wij dat zouden kunnen doen zou misschien 1 voeding komen te vervallen en zou de laatste voeding (nu 22/22.30 uur) naar voren schuiven. Alleen is dat met de tijd niet echt goed te doen omdat wij hem pas rond 17.15/17.30 uur van het kdv ophalen. Daarnaast is zijn schema nu zo, dat hij rond 16 uur op het kdv een fles krijgt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76006267
Tinu, kunnen ze Jair niet iets anders geven dan een fles om 16.00 uur? Een beker sap en fruit of rijstewafel oid?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_76028295
Hallo!
Daar zijn we weer. Dit meer met Fabian aan de borst.
Fabian drinkt goed, hij hapt super goed en drinkt heerlijk. Hi heeft een enorme zuigbehoefte, maarja, mama kán niet 24 uur de borst geven dus krijgt hij zo soms een pinkje, vindt ie heerlijk, en soms als mama en papa niet willen pinken krijgt hij een speen.
Was daar geen voorstander van maar heb ide mening maar bijgesteld. Hij fgooit hem ook vaak nog weg, dan wil hij wat anders.
Sinds een uurke of heb ik een dikke schijf in allebei mn borsten dus de stuwing is goed op gang.
Ga Fabian zo maar aanleggen om de druk eraf te halen, twijfel nog of ik de druk eraf zal kolven. Maar ja..eerst kijken of Fabian het wil doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')