Heb ze ook besteld, wel bevestingsnummer gekregen..quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was het inderdaad pas in Maart uitverkocht
Ik heb 'm in ieder geval al besteld
Same here, nog steeds geen mail ontvangen terwijl ik de kaarten zaterdag al besteld hebquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Heb ze ook besteld, wel bevestingsnummer gekregen..
maar geen bevestigingsmail!
Duurde dit bij jou ook langer?
Ja dacht ik al, maar omdat ik vorig jaar wel een bevestigingsmail had ontvangen..quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
Mwoah, bij proximus doen ze over het algemeen niet zo aan het sturen van bevestigingsmails en dergelijke, ze sturen meestal gewoon een paar weken voor het festival de tickets op.
Waar kom je vandaan ? Ik ga sowieso 4 dagenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef Sientje_ het volgende:
Ik wil echt graag gaan. Dr is alleen niemand die met mij mee wilt.
![]()
Rammstein lijkt me echt keitof live.
Gewoon gaan, je komt zat leuke mensen tegenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef Sientje_ het volgende:
Ik wil echt graag gaan. Dr is alleen niemand die met mij mee wilt.
![]()
Rammstein lijkt me echt keitof live.
Ik zou persoonlijk niet eens overwegen om alleen te gaan, maar goed, sommige mensen vinden dat blijkbaar leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je komt zat leuke mensen tegen
Mjah, ik zou het ook niet zomaar doen hoor maar als er bands staan die ik er per se wil zien zou ik het wel overwegen.. liever met gezelschap natuurlijk maar als ik iets wil zien waar mijn vrienden geen behoefte aan hebben ga ik wel in m'n eentje vooraan staan hoor, vorig jaar ook meerdere keren gedaan..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet eens overwegen om alleen te gaan, maar goed, sommige mensen vinden dat blijkbaar leuk.
Ik kom uit Zoetermeer, vlak bij Den Haag.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan ? Ik ga sowieso 4 dagen
Daft Punk kunnen we wel vergeten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef FreshPrince het volgende:
Ook maar vast besteld voor 4 man, incl. 160 bonnen voor de eerste dag(en).
Geen idee of het iets zegt over de verkoop, maar mijn 'plaats'nummers zitten in de 21.000 / voor de camping bijna 11.000
Verder al 'roddels' over de verdere line-up toevallig?
Daft Punk please!
En kanshebbers vanwege de nodig reünies?
- K's Choice
- Skunk Anansie
- No Doubt
Als dat zo zijn, zou dat opmerkelijk genoeg de eerste keer voor hen zijn dat ze op Werchter staan.quote:
5 man met camping, zonder drank...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Dennis101 het volgende:
Hoeveel drank/eten bonnen bestellen jullie dan wel niet zeg?
Ah, topquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef kreuk050 het volgende:
Acceptgiro op de bus, 1023 euro lichter...
Is No Doubt weer bij elkaar dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef FreshPrince het volgende:
Ook maar vast besteld voor 4 man, incl. 160 bonnen voor de eerste dag(en).
Geen idee of het iets zegt over de verkoop, maar mijn 'plaats'nummers zitten in de 21.000 / voor de camping bijna 11.000
Verder al 'roddels' over de verdere line-up toevallig?
Daft Punk please!
En kanshebbers vanwege de nodig reünies?
- K's Choice
- Skunk Anansie
- No Doubt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |