Vette stress dusquote:Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef Levitation het volgende:
Ik las dat het weer iets beter met je gaat, SQ! Da's wel fijn.![]()
Hier is het voornamelijk een gekkenhuis.Heb deze week een beoordelingsgesprek dat ik nog moet voorbereiden, moet mijn eigen afspraken voor het komende jaar verzinnen.
En ik moet huiswerk maken en werken en over dik een week is de overdracht van ons oude huis.
wat ze net zegt, ze moet haar eigen doelen voor 2010 vastleggenquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zou je een beoordelingsgesprek voorbereiden.
Als je iemand gaat beoordelen lijkt me dat wel handig, andersom ga ik er redelijk blanco in.
ik zei tog dat er nauwelijks iets isquote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef bleiblei het volgende:
SQ, ik had de vacatures op die 2 sites gevonden, bij hetRijk, DAF, ASML en Achmea hadden ze niets.
Ik las vanmorgen trouwens nog die linkedin-tip. Linkedin schijnt veel gebruikt te worden voor/door recruitement.
Oooh...quote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ze net zegt, ze moet haar eigen doelen voor 2010 vastleggen
quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vette stress dus
Aai voor LeviIk zou graag verhuishulp aanbieden maar lijkt me gezien de omstandigheden ff niet zo handig
Ghe, je moet nietsquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei tog dat er nauwelijks iets isIk jok heus niet hoor
Ik zal mijn linkedin vandaag nog aanzwengelen, kay?
Kom je ons dan halen? Ik ga niet nog een keer dat kolere-eind fietsenquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij moet nu gewoon uitzieken.
![]()
Kom maar gewoon een keertje op de koffieals je je weer beter voelt.
Daar wordt jij een vent van.quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je ons dan halen? Ik ga niet nog een keer dat kolere-eind fietsen.
watjequote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij wonen nog redelijk centraal, nee als R8al een keer iets organiseert, dan komen ze op de fietsquote:Op maandag 7 december 2009 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie komen bij ons volgende feestje ook op de fiets dus?
Als we een fiets hebben misschien wel.quote:Op maandag 7 december 2009 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie komen bij ons volgende feestje ook op de fiets dus?
Ik ga niet naar feestjes van R8.quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij wonen nog redelijk centraal, nee als R8al een keer iets organiseert, dan komen ze op de fiets.
We hebben een nieuwe beoordelingssystematiek:quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh...
Ik moet dat ook nog.
Ik vind dat altijd zo moeilijk, je moet het jezelf niet te moeilijk maken, want dan scoor je met keihard werken een "je hebt netjes je werk gedaan, jongeman" ipv. "goed gedaan, kerel!" maar ook niet te makkelijk. Want dat helpt ook niet.
dat laatste lijkt me uitermate frustrerendquote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe beoordelingssystematiek:
- Je krijgt een formulier waarop je je afspraken van afgelopen jaar moet invullen en vervolgens moet aangeven in hoeverre je vindt dat je het gedaan hebt.
- Op dat formulier staat ook een stuk over competenties die bij je functie horen, ook hierbij moet je aangeven in hoeverre je er aan voldoet. (schaal: onvoldoende, redelijk, goed, zeer goed en uitmuntend)
- Vervolgens mail je het form naar je leidinggevende
- Die doet bovenstaande ook nog een keer over jou
- Een week voor het gesprek krijg je het form terug
- Dan moet je zelf afspraken voor het komende jaar verzinnen
- en dan volgt dus pas je gesprek.
Tja.... ik vind het allemaal ietswat overdreven en het kost nogal wat tijd zo.Ook rot is dat je dus je beoordeling al schriftelijk te zien krijgt en daar pas een week later vragen over kunt stellen.
Is gewoon lastig.
Ik stuur de bus wel om jullie te halen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zodat we gezellig om 23:00 weer weg mogenquote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik stuur de bus wel om jullie te halen!
Ik was afgelopen woensdag toen ik mijn formulier terugkreeg dan ook redelijk gefrustreerd ja.quote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me uitermate frustrerend
Je kunt ook de eerste bus 's ochtends pakken hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat we gezellig om 23:00 weer weg mogen
op zondagochtend rijden die pas om 8 uur ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kunt ook de eerste bus 's ochtends pakken hoor.
dus?quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op zondagochtend rijden die pas om 8 uur ofzo
Terugbrengen is wat anders dan halen natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat we gezellig om 23:00 weer weg mogen
op een feestje van levi en v. die allebei geen alcohol drinken? Dat kan ik ze niet aandoenquote:
Ja.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er nou iemand op het linkje geklikt eigenlijk?
Zijn die van jullie gedingest SQ?quote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb last van een aandachtsgeile poes
die van ons zijn gedingest maar krolsheid merk je meestal wel snelquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn die van jullie gedingest SQ?
Die van ons zijn de laatste tijd ook erg aandachtsgeil, weet niet of dit nou krolsheid is of niet![]()
Ze zijn in ieder geval niet vervelend maar wel erg knuffelig
De kat van mijn ouders deed dat ook nog nadat zij gesteriliseerd was.quote:Op maandag 7 december 2009 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van ons zijn gedingest maar krolsheid merk je meestal wel snel
Als ze krols zijn gaan ze heel veel mauwen, gaan ze tegen dingen aan rijen, en lopen ze met hun foef in de lucht, meestal met de staart omhoog of opzij. Als je ze aait zakken ze door de voorpoten heen en steken ze hun achterste omhoog
geile poesquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders deed dat ook nog nadat zij gesteriliseerd was.
Dat laatste doen onze katten ook, maar alleen als wij ze aaien op de plek waar de staart begint.quote:Op maandag 7 december 2009 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van ons zijn gedingest maar krolsheid merk je meestal wel snel
Als ze krols zijn gaan ze heel veel mauwen, gaan ze tegen dingen aan rijen, en lopen ze met hun foef in de lucht, meestal met de staart omhoog of opzij. Als je ze aait zakken ze door de voorpoten heen en steken ze hun achterste omhoog
jullie hebben katers, dus ik zou me daar niet te veel zorgen om makenquote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste doen onze katten ook, maar alleen als wij ze aaien op de plek waar de staart begint.
ik heb een gruwelijke pesthekel aan rukwinden of harde tegenwind. Regen okee, maar storm...quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef Inu het volgende:
Mooi, die vloer!
En zolang het droog is, is fietsen niet ergRegent het, dan blijf ik het liefste binnen
Die kunnen ook sproeienquote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hebben katers, dus ik zou me daar niet te veel zorgen om maken![]()
Onze dus ook maar soms ook wel als ik ze gewoon aai.quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste doen onze katten ook, maar alleen als wij ze aaien op de plek waar de staart begint.
Een van onze katten is stapelgek op Zito (hond) en laat hem vaak niet met rust. Blijft maar kopjes geven en zijn kont aanbieden om die te laten besnuffelen door hemquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onze dus ook maar soms ook wel als ik ze gewoon aai.
Fleur laat zich dan vallen en dan moet ik dr buikje aaien.
Ze mauwen ook wel maar ik denk dan niet dat ze al krols zijn geweest, ze lopen er tegenaan te hangen denk ik.
Ik zie al gebeuren dat die katten tegen de honden op gaan rijen
quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
elke dag een vakje is voor mietjes
Lola wil ook graag aandacht van Frits maar die naait er dan altijd snel uit.quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een van onze katten is stapelgek op Zito (hond) en laat hem vaak niet met rust. Blijft maar kopjes geven en zijn kont aanbieden om die te laten besnuffelen door hem
Relnicht.
Ik vind een natte broek vervelend, vooral als je dan een half uur in de trein moet gaan zitten... En een druppel aan je neus is ook irritant... Ik ga wel met de bus als het regentquote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke pesthekel aan rukwinden of harde tegenwind. Regen okee, maar storm...
Om even jullie geheugen op te frissen. En het gaat om de postst die SQ heeft gepost.quote:
Heb ik gisteren gelezen, gaat SQ ons dit keer ook op de hoogte houden?quote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Om even jullie geheugen op te frissen. En het gaat om de postst die SQ heeft gepost.
Zwangerschap en geboorte deel 333
quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet heel dat topic doorlezenquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Om even jullie geheugen op te frissen. En het gaat om de postst die SQ heeft gepost.
Zwangerschap en geboorte deel 333
evaquote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het want ik heb nergens last van.quote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef Juup© het volgende:
FOK! is traag. (Hmmm, kan ook aan mijn kopiëren liggen).
Zou het weer zo lang gaan duren of zou Eef de weg al wat makkelijker hebben gemaakt?quote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ctlr+f = stormqueen
de bevalling in een notendop
Sjors maakt vooralsnog geen aanstalten nee.
Dan zal het aan het kopiëren liggenquote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk het want ik heb nergens last van.
Eef heeft het allemaal al wat opgerektquote:Op maandag 7 december 2009 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou het weer zo lang gaan duren of zou Eef de weg al wat makkelijker hebben gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ooit had ik ook zo'n huismanquote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef Juup© het volgende:
Bah, wc poetsen, stofzuigen en dweilen daar krijg ik het warm van en ga ik zweten
quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Levitation het volgende:
Ik heb koppijn, ben misselijk en mijn darmen liggen overhoop.
Ik wil gewoon naar mijn bed.
oh jee, naar huis dan!quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Levitation het volgende:
Doe dat dan...quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Levitation het volgende:
Ja, maar ik ben niet echt ziek.quote:
Dan pak je lekker een middag vrij en ga je lekker op de bank hangen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet echt ziek.![]()
Ik heb dit eigenlijk regelmatig.Heb gewoon een zwak gestel.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan pak je lekker een middag vrij en ga je lekker op de bank hangen.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan pak je lekker een middag vrij en ga je lekker op de bank hangen.
Nee ik geef jou juist gelijk mbt Levitationquote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Ben je me nu steeds aan het uitlachen Juup?
quote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Dit is lachen:quote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit is lachen:![]()
Dit:is dat je helemaal gelijk hebt of fantastisch bent ofzo.
Ken je smileys.
Zie je moppie, ik ben fantastisch.quote:
maar dat wist je toch al?!quote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie je moppie, ik ben fantastisch.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Levitation het volgende:
Oh en als je SQ wilt irriteren moet je deze smiley gebruiken:
ik heb net ff met Freecell ge-msnd, dus ik heb mijn portie clowntjes wel weer gehad voor vandaagquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Levitation het volgende:
Oh en als je SQ wilt irriteren moet je deze smiley gebruiken:
Gewoon PSP en Photobucket open laten staanquote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is zo veel gedoe, elke keer een printscreen maken van word en dan uploaden enzo
Zou jij trouwens Secoff nog willen bellen vandaag?quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
en hopelijk is het dit keer geen overmoed. Ben nog steeds draaierig en duf, maar da's ook niet zo gek, moet m'n energiereserves weer opbouwen
tsja, wat zal ik ervan zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Juup© het volgende:
Dat zijn pas straffen.
Pedofiel onthoofd en gekruisigd
Tja sommige mensen zijn echt erg.quote:Op maandag 7 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, wat zal ik ervan zeggen.
mensen die vragen of er foto's zijn, zijn helemaal triest.
Overigens vanavond lijken kijken.
Dan nog vies.quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee geen snot maar een beetje zacht.
het wit moet in ieder geval geen flubber zijn.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef amaranta het volgende:
Ik was niet van plannm hier verslag te doen, nee, jullie horen het wel als het zover is. Eind december ergens
quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Das flauw. Bij Eva wel en nu niet
Zou toch wel leuk zijn, tijden het puffen en persen met je aaifoon updates posten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]ík heb bij Eva geen verslag gedaan. Dat waren Rob en Meggoo die als beste maatjes hier alles posten.
Dat was dus het laatste waar ik aan dcht tijdens Eva. Als je Rob zo ver krijgt...prima.... maar ik denk niet dat míjn hoofd daar naar staatquote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou toch wel leuk zijn, tijden het puffen en persen met je aaifoon updates posten.
Ach, dees komt er binnen no-time uit Amaranta. Ik voel hetquote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was dus het laatste waar ik aan dcht tijdens Eva. Als je Rob zo ver krijgt...prima.... maar ik denk niet dat míjn hoofd daar naar staat
Laat Rob dan alvast ff een nieuw account op Fok aanmaken.quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was dus het laatste waar ik aan dcht tijdens Eva. Als je Rob zo ver krijgt...prima.... maar ik denk niet dat míjn hoofd daar naar staat
Mag ook gewoon onder Amaranta haaresquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat Rob dan alvast ff een nieuw account op Fok aanmaken.
Da's nog handiger!quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef Inu het volgende:
Anders vraag je om een keizersnee met ruggeprik, dan kun je zelf twitteren
Live streamenquote:Op maandag 7 december 2009 16:21 schreef -moppie- het volgende:
Ach je kan nog altjid de verpleegkundige die naast je bed staat vragen om te posten toch
quote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Inu het volgende:
Mn ernstig homoseksuele kamergenoot met ondergewicht vroeg net heel verwijtend of ik het hele schaaltje pepernoten ging opeten. Ja, natuurlijk
SMS mij maarquote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef amaranta het volgende:
Ik was niet van plannm hier verslag te doen, nee, jullie horen het wel als het zover is. Eind december ergens
Heb je wel vervolgens een schaaltje rijst en glas opgeloste melkpoeder voor hem gehaald?quote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Inu het volgende:
Mn ernstig homoseksuele kamergenoot met ondergewicht vroeg net heel verwijtend of ik het hele schaaltje pepernoten ging opeten. Ja, natuurlijk
Dat klinkt echt heel smerigquote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je wel vervolgens een schaaltje rijst en glas opgeloste melkpoeder voor hem gehaald?.
quote:
Evi drinkt niets anders dan opgeloste melk(poeder), en ik moet zeggend at ik het idd smerig vindquote:
Jij mag ze nu al hoor, Juupske!quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Evi drinkt niets anders dan opgeloste melk(poeder), en ik moet zeggend at ik het idd smerig vindNog 1 week en 6 dagen en dan mogen wij met fruithapjes gaan beginnen volgens DuchessX, ben benieuwd hoe die smaken.
Dat weet ikquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij mag ze nu al hoor, Juupske!
Gaat ook gebeuren, maar eerst even testen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef -moppie- het volgende:
Lekker zelf van die fruitprakkies maken.
wat stond er eerst? Weer een lelijke sneer?quote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou jij trouwens Secoff nog willen bellen vandaag?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat stond er eerst? Weer een lelijke sneer?
nou ja, meestal als bb een post na een half uur ineens edit stond er eerst iets lelijks. Ik ken hem langer dan vandaagquote:
druk, duur, dodelijk vermoeiend. En in die hele winkel welgeteld 2!! doosjes oranje ballen. Maar het zit er opquote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
Hoe was het bij de ballen SQ?
Als DuchessX dat zou doen dan had zij een probleem, ik pik zulke dingen niet. Andersom is het ook het geval, heeft met respect te maken vind ik.quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, meestal als bb een post na een half uur ineens edit stond er eerst iets lelijks. Ik ken hem langer dan vandaag
Spaghettiquote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef -moppie- het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik ben vandaag weer es gestart met gezond eet poging numer 69731458756.
Dus rijst met???????????????????????
ik zeg ook onder voorbehoud: meestal, het is niet gezegd dat dat nu ook het geval isquote:Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als DuchessX dat zou doen dan had zij een probleem, ik pik zulke dingen niet. Andersom is het ook het geval, heeft met respect te maken vind ik.
Wandelen en daarna paar boodschapjes doen
Nee maar rijst is makkelijkerquote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, moet ook nog wat te vreten verzinnen. Moppie, aardappelen zijn niet minder gezond dan rijst hoor!
Sajoer boontjesquote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef -moppie- het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik ben vandaag weer es gestart met gezond eet poging numer 69731458756.
Dus rijst met???????????????????????
en welke dan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Behdenk dat ik maar een wereldgerecht doe
ik vroeg me af of het verstandig was om na een dag redelijk te voelen gelijk te gaan kerstshoppen. maar er vanuit gaande dat je dat als terecht wijzen zou zien heb ik het idd weggehaald.quote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat stond er eerst? Weer een lelijke sneer?
ben maar een uur weg geweest. Was al too much iddquote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik vroeg me af of het verstandig was om na een dag redelijk te voelen gelijk te gaan kerstshoppen. maar er vanuit gaande dat je dat als terecht wijzen zou zien heb ik het idd weggehaald.
quote:Wilt u misschien ruilen met
profesionele Jukebox & DeeJay Software
zoals in HORECA ??
Het betreft een muziekcomputer systeem dat u vaak
in barretjes zult aantreffen .
Met deze software + muziekbestanden kunt u zelf van iedere
pc een profesionele muziekcomputer maken !
Incl 10 000 mp3 muziekbestanden van topkwaliteit !
Gold, Oldies, Disco & Dance Classics, Nederlandstalig, Rock & Punk,
Dance & Fundance, Reggea & Relax, RandB & GangstaRap, Top40 & Nieuw ,
Duits, Trance & Club, Popmuziek & Alg.Hits, Kerst, Country & Linedance,
Bubblin', Skihut & Feest, Middle of the Road & Diversen, Carnaval,
Sinterklaas, Hardcore(happy), Blues/Soul/Funk, ClubElectro, 12 inch
Met downloaden komt vaak kwaliteits verschil voor
of volumeverschil met overmixen, ook wordt meestal
de artiest en titelnaam niet goed weergegeven
Dat is met dit systeem dus verleden tijd !
De muziek is vanaf originele cd's omgezet, dus topkwaliteit !
Op iedere PC te installeren !!!
Erg leuk voor thuis & ideaal voor feestjes
De software heeft de volgende functies:
(zoekfunctie, playlistbeheer, scratch, pitchcontrol, samples, enz)
In de HORECA betaalt men vaak middels abbonementen HUUR
voor de muziekbestanden van 75 euro per maand gedurende 2 jaar
daar heeft u dan geen last van
Hieronder ziet u mijn normale aanbod.
Echter wil ik met u het complete pakket ruilen
Dit is dan incl : - 10 000 Titels van Pro kwaliteit
- Profesionele Jukebox + DeeJay Software
- Verzendkosten (aangetekend)
- Service & Uitleg
Er stond dat je rustig aan moest doen. Heel lief dus!quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben maar een uur weg geweest. Was al too much idd
Bed weg? Nostalgie weg?quote:Op maandag 7 december 2009 18:05 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben ons bed te koop staan op MP.
Krijgt Rob een mailtje of hij hem wil ruilen tegen....
....
......
....
......
[..]
ik zeg, doenquote:Op maandag 7 december 2009 18:05 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben ons bed te koop staan op MP.
Krijgt Rob een mailtje of hij hem wil ruilen tegen....
....
......
....
......
[..]
Oh ja, jij hebt een Aaifoonquote:Op maandag 7 december 2009 18:10 schreef amaranta het volgende:
Juup, dat klopt maar die had ik opgeslagen in mijn Nokia. En die heb ik niet meer.
dat is cultuur!quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar er staat ook Duitse muziek op
Moet ie zn eigen bed maar inruilenquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat je vader dat vast geweldig vindt amaranta
quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ie zn eigen bed maar inruilen
Als je vader naar Salou gaat, gaat ie dan ook naar de Holland Bar?quote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef amaranta het volgende:
laatst bij hem in de auto.
Ik dacht dat hij een CD op had staat met gruwelijk kutmuziek. Dus ik druk op de FM knop.
Flipt hij bijna de pan uit. Het had hem kei veel moeite gekost om Radio Hollandia te vinden op de autoradio en dat ging ik neit zomaar even weghalen
Sorry Pa.
Mijn vader gaat niet naar salou omdat hij allergisch is voor de zon.... maar hij zou vast niet schromen om daar een frikandel te gaan eten neequote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je vader naar Salou gaat, gaat ie dan ook naar de Holland Bar?
Issie daarom geemigreerd?quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader gaat niet naar salou omdat hij allergisch is voor de zon.... maar hij zou vast niet schromen om daar een frikandel te gaan eten nee
ja, die van de toko is ook echt pittigquote:Op maandag 7 december 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
pfff...bij de toko 'pittige' woksaus meegenomen...net over de rijst gedaan in de wokkert....heet! water! bier! wodka!
ik hield rekening met supermarktpittig...faalquote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die van de toko is ook echt pittig![]()
volgende keer iets zuinigerquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hield rekening met supermarktpittig...faal
Schitterendquote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader gaat niet naar salou omdat hij allergisch is voor de zon.... maar hij zou vast niet schromen om daar een frikandel te gaan eten nee
Dat zeg ik net tegen vrouwliefquote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta's vader is het voorbeeld van inburgering
Nee, hij heeft die allergie later ontwikkeld, hij kwam naar nederland voro de hoeren duhquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, hij heeft die allergie later ontwikkeld, hij kwam naar nederland voro de hoeren duh![]()
Hij kwam er in Salou overigens achter dat hij die allergie had.
En hij is kei goed ingeburgerd, hij heeft ook een kerstdorp enzo. En vandaag heeft hij een kerstballicht voor in zo'n glazen pot gekocht.
Hij wel. Onze Frans Bauer. Ik zeg verder niks meer want ik heb geen zin in opmerkingen van andere topicgasten. Maar mijn pa zou niet misstaan op het woonwagenkampquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij wel. Onze Frans Bauer. Ik zeg verder niks meer want ik heb geen zin in opmerkingen van andere topicgasten. Maar mijn pa zou niet misstaan op het woonwagenkamp
Echt schitterendquote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij wel. Onze Frans Bauer. Ik zeg verder niks meer want ik heb geen zin in opmerkingen van andere topicgasten. Maar mijn pa zou niet misstaan op het woonwagenkamp
Nee joh, daar woont Sinterklaasquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Kerst vieren ze toch ook in spanje?
Weet je wat leuk is? Als er ineens 4 van die spaanse tantes/buurvrouwen/etc tegelijk binnen komen op kraamvisitequote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt schitterendLijkt mij een fijne man, zo was tenminste mijn eerste indruk.
Dat denk ik ook wel ja met dat snelle gebrabbel en die giga stemvolumesquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is? Als er ineens 4 van die spaanse tantes/buurvrouwen/etc tegelijk binnen komen op kraamvisite
Ik denk dat jij uit het raam zou springen
hou op...mijn eierstokkenquote:
De eerste maal was datquote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met papa douchen, ze heeft er lol in
drinken ja?quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De eerste maal was dat![]()
Eerst was het:
[ afbeelding ]
Wat is dit?
En toen pas de andere foto zeg maar, toen zij eenmaal doorhad dat het water was ging zij lachen en er van drinken. Heerlijk om met haar te douchen, doen wij beiden.
Dat heeft ze van de honden gezien denk ikquote:
Tong uitsteken en water naar binnen likken, net als de honden ja want echt drinken zoals een volwassene kan zij nog niet.quote:
woefquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tong uitsteken en water naar binnen likken, net als de honden ja want echt drinken zoals een volwassene kan zij nog niet.
3 Helmonders in singlesquote:
geen idee...als je ergens niet moet zijn om een relatie op te doen is het singlesquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die andere heeft geen behoefte aan een vriend.
Geen idee ik kom er eigenlijk nooit.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee...als je ergens niet moet zijn om een relatie op te doen is het singles
echt welquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee ik kom er eigenlijk nooit.
Ik heb een zaagtafel van 5 tientjes en die trekt het wel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
khut, eerst trekt de zaagtafel de eiken planken niet, nu komt er een brandlucht uit m'n megagoede superstofzuiger
ben bang van niet, 2 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen (=27 maanden terug) garantie = 24 maanden. Failquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb een zaagtafel van 5 tientjes en die trekt het wel.![]()
Zit er nog garantie op de stofzuigert?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben bang van niet, 2 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen (=27 maanden terug) garantie = 24 maanden. Fail
Volvoquote:
Dag schizofreenquote:
Hai kipquote:
ow...er zit een kat inquote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2200 watt Miele, speciale huisdierenuitvoering
ik denk wel wat langer. En bij zulke dingen moet je altijd garantie bijkopen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef amaranta het volgende:
Dat is wel eppo kut.
Hoeveel garantie zit er overigens op een vaatwasser? Standaard 1 jaar ofzo?. Die van ons begint namelijk de brui eraan te geven.
Hoerige kutvaatwasser uit hoerige kutkeuken met een gat in het aanrechtblad. En nee auties, niet het gat van de gootsteen.
Mielequote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2200 watt Miele, speciale huisdierenuitvoering
De levensduur van een vaatwasser is toch wel een jaar of 6. Dus als hij na 2 jaar kapot gaat mag de fabrikant 2/3 van de rekening betalen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk wel wat langer. En bij zulke dingen moet je altijd garantie bijkopen.
Ik zou het eens nakijken in de papieren
ik denk dat meneer de vaatwasser fabrikant heel hard gaat lachen als je dit zegtquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De levensduur van een vaatwasser is toch wel een jaar of 6. Dus als hij na 2 jaar kapot gaat mag de fabrikant 2/3 van de rekening betalen.
Garantie bijkopen staat nog op het TO DO lijstje.quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan pak je 't wetboek en zeg je "ik zie je wel bij de rechter".quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat meneer de vaatwasser fabrikant heel hard gaat lachen als je dit zegt
Garantie bijkopen moet je alleen doen als je geen zin in gezeik hebt. Wettelijk heb je namelijk recht op een apparaat dat de te verwachten levensduur haalt. Bij een wasmachine bijvoorbeeld mag je er vanuit gaan dat 't minstens een jaar of 5 meegaat. Gaat 't binnen die tijd stuk, moet de leverancier je compenseren.quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan dus alle papieren terugtraceren. Behalve van de vaatwasser. Daar is dus geen garantiebewijs van. Raar omdat ik alles bij elkaar bewaar.quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, alleen jammer dat ze voorrijkosten a 86 euro (in ons geval) niet vergoeden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan pak je 't wetboek en zeg je "ik zie je wel bij de rechter".
Sifon van de afvoer verstopt?quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef amaranta het volgende:
Voordat jullie indianenverhalen gaan verzinnen. Het wat blijft staan na een wasbeurt. En we hebben hem grondig gereinigd ja.
Indianenverhalen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef amaranta het volgende:
Voordat jullie indianenverhalen gaan verzinnen. Het wat blijft staan na een wasbeurt. En we hebben hem grondig gereinigd ja.
Onze vaatwasser is ruim 1 jaar geleden gerepareerd en nu is het defect weer terug. Als ik het zelf maak kost het aan onderdelen ongeveer 20,- en als ik het laat doen door de fabrikant ben ik dat bedrag inclusief voorrijkosten kwijtquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Precies, alleen jammer dat ze voorrijkosten a 86 euro (in ons geval) niet vergoeden.
eerst je auto fixen...straks ligt alles uit elkaarquote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onze vaatwasser is ruim 1 jaar geleden gerepareerd en nu is het defect weer terug. Als ik het zelf maak kost het aan onderdelen ongeveer 20,- en als ik het laat doen door de fabrikant ben ik dat bedrag inclusief voorrijkosten kwijtZelf doen dus.
Als het kan wel. Bij ons was het digitaal display defect.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onze vaatwasser is ruim 1 jaar geleden gerepareerd en nu is het defect weer terug. Als ik het zelf maak kost het aan onderdelen ongeveer 20,- en als ik het laat doen door de fabrikant ben ik dat bedrag inclusief voorrijkosten kwijtZelf doen dus.
Nu alquote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Levitation het volgende:
Levi is gaar en gaat maar eens slapen. Tot morgen ofzo!![]()
ken je die term niet?quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Indianenverhalen?
[ afbeelding ]
Dat was bij onze nieuwe oven ook toen ik hem geïnstalleerd had, heb hem even open gemaakt en een stekker goed bevestigdquote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het kan wel. Bij ons was het digitaal display defect.
Bij ons was de printplaat geoxideerd en daardoor kortsluiting.quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was bij onze nieuwe oven ook toen ik hem geïnstalleerd had, heb hem even open gemaakt en een stekker goed bevestigd
Maar goed, het kan van alles zijn natuurlijk.
Ja, wanneer ga je nou eens baren?quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef amaranta het volgende:
Ander onderwerp dan maar?
Owquote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef amaranta het volgende:
Maar ik wil het ook niet over puf puf hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |