Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huisquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
Er stond ook 'de neiging om'.quote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Nog steeds boos om die foto?quote:Op maandag 7 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huis
nee, ik ben redelijk zachtaardig op dit moment, hoe kom je hier toch bij?quote:
Dan zou ik eerst zijn adres moeten uitvinden en mijn enige aanknopingspunt zou dan de videotheek waar hij werkt zijn maar aangezien hij zelfs daar heeft gefaald, is dat ook niet meer een optie.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
Ik ben ook weleens geneigd iemand te vermoorden, maar het is tot op heden nog nooit gebeurd. Denken en doen maakt het verschil tussen een normaal en een gestoord persoon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
wtf praat jijquote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Godverdomme Griekje.
1 topic is toch genoeg of niet.
Attention whore.
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
Mein gott.quote:
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?quote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer de internet bitch gaat fikkie stekenMoet ik der een grap over maken? ach het hoeft niet eens je ziet het zelf wel in
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?
Alsof ik serieus alle moeite zou doen om vervolgens een strafblad te krijgen![]()
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.
Ik denk, ik zal het maar eerlijk even melden, zodat je het weet.
Ik ben daar namelijk niet zo van gediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |