Dat is niet hipquote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die voor 234 euro SMSsenJe zou ook langs kunnen gaan.
Het zijn 610 berichten in 1 maand waarvoor 152 euro word gerekend + mn andere kosten en btw kom je op 234 uit.quote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Dennis_enzo het volgende:
Betaal jij 25ct per smsquote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Het zijn 610 berichten in 1 maand waarvoor 152 euro word gerekend + mn andere kosten en btw kom je op 234 uit.
@ alle andere
Ja ik ga ze ook meteen bellen morgen!
Ja, veel minder omslachtig ookquote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Dennis_enzo het volgende:
Luister, dan zit ik er toch nog 390 onder als ik die bundel had gehad.quote:
Bij welke provider zit jij, dat ze zelfs geld voor de zon vragen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:11 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Luister, dan zit ik er toch nog 390 onder als ik die bundel had gehad.
En blijkbaar betaal ik 25 cent ja buiten die bundel vandaar dat ik die kankerbundel ook heb aangevraagd 3 maanden geleden waardoor mn rekening halveerden maar nu staat ineens die bundel uit en krijg ik dus zon rekening
HIHAHOquote:Op maandag 7 december 2009 01:11 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bij welke provider zit jij, dat ze zelfs geld voor de zon vragen.
Is goed, we sms'enquote:Op maandag 7 december 2009 01:13 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
HIHAHO
Maar heb even gegoogled en het is vaker voorgekomen dus morgen bellen en dan word alles opgelost jeeej
Dag fokvriendjes ik ben slapen
moet je zorgen dat je vrienden krijgtquote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
610 berichten, Jezus Christus, dat haal ik in een jaar niet eens
Goedeverdoemme, dat zijn 20 berichten per dag...quote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Het zijn 610 berichten in 1 maand (knip)
daar kan hij niks aan doenquote:
Ja, want alleen mensen zonder vrienden sms'en minder dan 2x per dagquote:Op maandag 7 december 2009 01:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je vrienden krijgt![]()
Weet je.. Ik snap dat dus niet. Echt niet. Waarom zou je godsneukendehemelsnaam zoveel willen zwetsen via SMS? BEL dan gewoon.quote:Op maandag 7 december 2009 01:26 schreef rudedeltadude het volgende:
Goedeverdoemme, dat zijn 20 berichten per dag...
Een jaarquote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
of vaker, mits je geen autist bent.quote:Op maandag 7 december 2009 01:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Fuck , daar had je ook een keer of 3 flink voor van bil kunnen gaan.
Denk maar niet dat ik dat ga betalenquote:Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef Doler12 het volgende:
Van dat geld had je een aantal keer naar de hoeren kunnen gaan TS
Nog niet gehaald sinds de uitvinding van de mobiele telefoon. En ik had al een Kermit Greenpoint *borstklopje*quote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 01:11 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bij welke provider zit jij, dat ze zelfs geld voor de zon vragen.
Betaal je 82 euro per maand voor een abonnement?quote:Op maandag 7 december 2009 01:07 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Het zijn 610 berichten in 1 maand waarvoor 152 euro word gerekend + mn andere kosten en btw kom je op 234 uit.
Nee meestal rond de 50/60 Euroquote:Op maandag 7 december 2009 09:11 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Betaal je 82 euro per maand voor een abonnement?
Mooi, ja ik heb gebeld en kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die zei dat ik idd gelijk heb en dat ze allles gaan oplossenquote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Hier staat mijn ervaring: Hi eindeloos online bundel "verdwenen"
En vorig jaar hadden ze mijn SMSjes buiten de eindeloos bundel verkeerd gerekend en dat is toen ook opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |