En 0-1 Mbokaniquote:Op zondag 21 februari 2010 15:59 schreef Masanga het volgende:
Club-Standard, ik verwacht een al bij al vlotte zege voor Club.
En duidelijk een terechte tussenstand. Zou Standard op kousenvoeten dan toch nog richting Europa terugkruipen in deze competitie?quote:
Ze hebben ook wel geluk dat enkele subtoppers na een erg goede periode elke keer opnieuw helemaal in elkaar zijn gestort (STVV, KV Mechelen, GBA) zodat ze die allemaal terug konden inhalen, al heeft Sint-Truiden zich nu wel herpakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef Masanga het volgende:
[..]
En duidelijk een terechte tussenstand. Zou Standard op kousenvoeten dan toch nog richting Europa terugkruipen in deze competitie?
Al ontsnapte Vadis toch ook wel echt aan een rode kaart ... Als ze bij Club nu nog klagen over de scheidsrechter ...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Masanga het volgende:
Sonck lokt direct een penalty uit1-1
Ik schat de spits Sonck behoorlijk hoog in, in mijn ogen onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelt.
Ik zie Club minder snel klagen over de arbitrage dan bij Standard.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al ontsnapte Vadis toch ook wel echt aan een rode kaart ... Als ze bij Club nu nog klagen over de scheidsrechter ...
Schandalige aanslag inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al ontsnapte Vadis toch ook wel echt aan een rode kaart ... Als ze bij Club nu nog klagen over de scheidsrechter ...
Leuke voorsprong, al vind ik die Eviva Espana in de tribunes echt maar niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderlecht 2-0 voor tegen Bilbao.
En ik vind Anderlecht niet goed spelen. Op rozen uiteraard, maar de bal in de ploeg houden lukt toch niet zo echt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Masanga het volgende:
[..]
Leuke voorsprong, al vind ik die Eviva Espana in de tribunes echt maar niks.
Idd slecht voetbal is het gewoon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef Masanga het volgende:
[..]
En ik vind Anderlecht niet goed spelen. Op rozen uiteraard, maar de bal in de ploeg houden lukt toch niet zo echt.
Dat positiespel van Club in vergelijking met het positiespel van Valencia. Doelpunt was deels pech, maar als je het positiespel vergelijkt is het in mijn ogen deels ook geen pech. Alleszins, niks verloren, maar het ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Club na 1 minuut al 1-0 achter. Dat heeft lang geduurd.
Uitgeschakeld worden door Valencia is geen schande, verlengingen uit de brand slepen is op zich al een prima prestatie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Standard ook door.
Club verlengingen.
Dat wel, maar als het 7-0 wordt hebben ze bij Club ook weinig te zeggen ... De verlengingen waren vooral te danken aan een superdag van hun keeper ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:59 schreef Masanga het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Valencia is geen schande, verlengingen uit de brand slepen is op zich al een prima prestatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |