dan krijg je weer dat natuurlijk. panathinakos schakelde Roma uit, Salzburg haalde 18/18 in een poule met Lazio en Villareal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:41 schreef Roberto258 het volgende:
Standard heeft gewoon erg gelukkig geloot tegen twee matige tegenstanders.
Je moet wél barrage spelen hé ... De winnaar van PO2 komt uit tegen de 4de van PO1 in een wedstrijd om het europese ticket ... (of tegen de 5de als de 3de of de 4de de beker wonnen)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:19 schreef Beregd het volgende:
gisteren waren ze wel niet erg sterk, panathenaikos
Voor standard is de gemakkeijkste weg naar europees volgens mij gewoon zorgen dat ze in playoffs twee zitten. Ik vind het zo enorm belachelijk dat je daar gewoon een ticket kan afdwingen voor europees zonder barrage te moeten spelen tegen iemand uit groep één.
ah, toch...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je moet wél barrage spelen hé ... De winnaar van PO2 komt uit tegen de 4de van PO1 in een wedstrijd om het europese ticket ... (of tegen de 5de als de 3de of de 4de de beker wonnen)
Oké, maar Panathinaikois en Salzburg zijn Valencia en Hamburg niet, wie ze ook uitschakelden. In de Champions League hadden ze ook al een redelijk goeie loting.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:54 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dan krijg je weer dat natuurlijk. panathinakos schakelde Roma uit, Salzburg haalde 18/18 in een poule met Lazio en Villareal.
Toch jammer dat Boussoufa out was, met hem erbij had Anderlecht een beter resultaat kunnen afdwingen. Ze kregen eigenlijk toch vrij veel ruimte, alleen sprong Kanu daar bijzonder slecht mee om. Nu goed, je mag hoe dan ook zo geen drie doelpunten weggeven natuurlijk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangezien er blijkbaar in andere topics een spreekverbod lijkt te gelden over de Europa League, dan maar hier.
Standard bijna zeker in de kwartfinale.
Anderlecht is wat anders, maar als dit Anderlecht (eventueel/hopelijk mét Boussoufa) thuis tegen dit HSV mag spelen, dan is 2-0 realistisch en haalbaar (wat niet betekent dat het waarschijnlijk of makkelijk is, maar ik denk ook niet dat ze maar 5% kans hebben of zo).
Inderdaad, en ik vind trouwens dat Standard echt wel beter in play-off 2 zit. Het verschil tussen de nummers 3-7 is echt miniem, zeker als je de punten halveert. Zelfs Club Brugge zou weer in het vizier kunnen komen voor Standard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je moet wél barrage spelen hé ... De winnaar van PO2 komt uit tegen de 4de van PO1 in een wedstrijd om het europese ticket ... (of tegen de 5de als de 3de of de 4de de beker wonnen)
Die moeten nog een barrage spelen toch? Als je tegen Sint Truiden, Zulte-Waregem en Kortrijk geen ticket kunt afdwingen, dan heb je er ook weinig te zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:19 schreef Beregd het volgende:
gisteren waren ze wel niet erg sterk, panathenaikos
Voor standard is de gemakkeijkste weg naar europees volgens mij gewoon zorgen dat ze in playoffs twee zitten. Ik vind het zo enorm belachelijk dat je daar gewoon een ticket kan afdwingen voor europees zonder barrage te moeten spelen tegen iemand uit groep één.
Je moet niet alleen afgaan op de naam en faam van een club, maar meer op de huidige vorm van een club. Dat zegt wat meer dan de naam die een club in het verleden heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oké, maar Panathinaikois en Salzburg zijn Valencia en Hamburg niet, wie ze ook uitschakelden. In de Champions League hadden ze ook al een redelijk goeie loting.
Maar goed, dat is ook helemaal geen schande, integendeel, als je als Belgische club ver wil geraken, heb je al eens geluk bij de loting nodig. En uiteindelijk doen ze het toch maar mooi, winnen op Panathinaikos.
Wat was de vorm van Salzburg dan? Als ik me goed herinner had die club weken geen competitiewedstrijd meer gespeeld. Sowieso plaats ik trouwens de nummer 5 uit Duitsland of de nummer 3 uit Spanje hoger dan eenders welke club uit België, Oostenrijk of Griekenland.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet niet alleen afgaan op de naam en faam van een club, maar meer op de huidige vorm van een club. Dat zegt wat meer dan de naam die een club in het verleden heeft opgebouwd.
Salzburg heeft in de EL gewoon goed gepresteerd. Als Standard Villareal uit had geschakeld was het een wereldprestatie geweest, maar nu is het 'maar' Salzburg.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat was de vorm van Salzburg dan? Als ik me goed herinner had die club weken geen competitiewedstrijd meer gespeeld. Sowieso plaats ik trouwens de nummer 5 uit Duitsland of de nummer 3 uit Spanje hoger dan eenders welke club uit België, Oostenrijk of Griekenland.
Wel een budget dat een veelvoud is van het budget van Standard en voorheen altijd meespelend in de top in Spanje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
De nummer 9 van Spanje, nou geweldig...
Het feit dat Salzburg het uitstekend deed in de Europa League - groepsfase, maakt het niet plots een wereldploeg. Standard won vorig seizoen ook een zware poule met Stuttgart, Sampdoria, Sevilla en Partizan Belgrado, maar verloor een ronde later kansloos van godbetert Braga.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Salzburg heeft in de EL gewoon goed gepresteerd. Als Standard Villareal uit had geschakeld was het een wereldprestatie geweest, maar nu is het 'maar' Salzburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |