http://www.allebedrijveni(...)amsterdam/index.htmlquote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef DuTank het volgende:
Duidelijk niet zoveel mensen met piefjes-ervaring
Ja, dat komt dus op hetzelfde neer. Heb jij nog wel lange vloei? Kunnen we even meetenquote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef matthisl het volgende:
bij de postjesweg achter de lidl kan je volgens mij wel halen.
neem ik vanavond de trein, beetje op tijd, alle shops dicht.. bah
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef HostiMeister het volgende:
pief?? Wil je een joint rollen? Maak een 'L' . Elke zelfrepescterende 'baas' heeft rizla blauw in huis
Jij snapt 't.quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dus.
Rizla blauw voor noodgevallen.
Waarom moet ik gewone vloei hebben? Om de tabak van een peuk in het vloeitje te leggen en dan dicht rollen?quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dus.
Rizla blauw voor noodgevallen.
omdat je van gewone vloei ook een lange kunt maken, kom op zegquote:Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom moet ik gewone vloei hebben? Om de tabak van een peuk in het vloeitje te leggen en dan dicht rollen?Nee, dan maar alleen lange, misschien maar wat op voorraad leggen dan...
Ja, moet geen probleem zijn, maar als ik toch gewoon lange heb, waarom dan gewone?quote:Op maandag 7 december 2009 00:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
omdat je van gewone vloei ook een lange kunt maken, kom op zeg
Daarom dus, altijd een exit strategy hebben manquote:Op maandag 7 december 2009 00:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, moet geen probleem zijn, maar als ik toch gewoon lange heb, waarom dan gewone?
Uitgezonderd van nu dan
Hmm jammer dat die nachtwinkel in noord mij nog te ver fietsen isquote:Op maandag 7 december 2009 00:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://www.allebedrijveni(...)amsterdam/index.html
Een extra pakje lange vloei hier neerleggen dus.. Thanks manquote:Op maandag 7 december 2009 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom dus, altijd een exit strategy hebben man
Als je gewoon lange vloei hebt dan draai je daar mee idd. Maar er komt een moment dat je geen lange vloei meer hebt en je te lui bent of het te laat is om nog langs de shop te gaan. En dan heb je nog rizla blauw. Ik doe echt een jaar met zo'n pakje, maar het is soms echt je redding.quote:Op maandag 7 december 2009 00:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, moet geen probleem zijn, maar als ik toch gewoon lange heb, waarom dan gewone?
Uitgezonderd van nu dan
Dat helpt bij mij niet, die gebruik ik op een gegeven moment gewoonquote:Op maandag 7 december 2009 00:55 schreef DuTank het volgende:
Een extra pakje lange vloei hier neerleggen dus.. Thanks man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |