Die is geloof ik verbannen nadat hij ooit eens een hele zaal in zijn eentje met blote handen had uitgemoord, nadat er 2-3 mensen het hadden aangedurfd om 'boeeeee' te roepen naar hem...quote:
Gelukkig niet zeg, mensen kennen hem -vooral hier- als een rustige jongen, maar er zijn dingen waar hij zich echt kwaad over kan maken, en valsspelen is er daar 1 van!quote:Op maandag 7 december 2009 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
Was Michaelos er ook?
Gast, dat laatste is een van de smerigste overtredingen in de vechtsportquote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef Michielos het volgende:
heb paar keer wedstrijd gedaan, maar nog nooit t publiek uitgemoord. Wel de gast tegenover me(en de scheids nadat ie affloot
)
Vrouwen die boksenquote:Op maandag 7 december 2009 00:28 schreef Luman het volgende:
Ik kwam daar voor een goede vriendin van me
Nee, dat is vals spel, en daar maak ik korte metten mee. Die gast verdiende het.quote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast, dat laatste is een van de smerigste overtredingen in de vechtsport![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, mensen kennen hem -vooral hier- als een rustige jongen, maar er zijn dingen waar hij zich echt kwaad over kan maken, en valsspelen is er daar 1 van!
Net zo als je vriend Bader Harie. Die even naar mocro teruggemept werd en daarna helemaal de tering geslagen werd door Sem Schilt.quote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dat is vals spel, en daar maak ik korte metten mee. Die gast verdiende het.
was idd mooi,was alleen wel mooier geweest als z'n kop tot moes zou worden getraptquote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Net zo als je vriend Bader Harie. Die even naar mocro teruggemept werd en daarna helemaal de tering geslagen werd door Sem Schilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |