abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75357104
Zo'n meisje uit m'n klas gaat een presentatie houden over een kapsalon. Daar werken alleen maar vrouwen die verminkt zijn door hun man. Dit komt door het geloof. Dit vertelde ze dus in de klas en toen zei ze dat de islam hier iets aan kan doen. Waarom
Ik ben een pure Turk.
pi_75357187
In de islam geldt (naar wat ik lees/hoor, ik weet verder geen flikker van de islam) de regel 'oog om oog, tand om tand'.
Als vriendjes bijv. uit wraak zuur in het gezicht van hun vriendin gooien waardoor hun gezicht verminkt raakt, kan de rechter de uitspraak doen dat de dader (dat vriendje dus) hetzelfde lot moet ondergaan. Dus dat er ook zuur in hún gezicht wordt gegooid (door autoriteiten ).
Door deze regel denken mensen wel 2x na voor ze iets verkeerds flikken.

Ik denk dat dat is wat ze bedoelde, of niet?
pi_75357195
/fail

wie plaatst het : look at me i'm an attention whore?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75357209
pi_75357211
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Suusje-V het volgende:
In de islam geldt (naar wat ik lees/hoor, ik weet verder geen flikker van de islam) de regel 'oog om oog, tand om tand'.
Als vriendjes bijv. uit wraak zuur in het gezicht van hun vriendin gooien waardoor hun gezicht verminkt raakt, kan de rechter de uitspraak doen dat de dader (dat vriendje dus) hetzelfde lot moet ondergaan. Dus dat er ook zuur in hún gezicht wordt gegooid (door autoriteiten ).

oog om oog , tand om tand, komt regelrecht uit het Christendom. . Er is nog wel wat voor tezeggen, maar het is al half 1

/fail.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75357258
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Suusje-V het volgende:

dus dit hoort bij de islam?
Ik ben een pure Turk.
pi_75357266
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Burakius het volgende:
/fail

wie plaatst het : look at me i'm an attention whore?
kijk naar jezelf jonge
Ik ben een pure Turk.
pi_75357274
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:

[..]

oog om oog , tand om tand, komt regelrecht uit het Christendom. . Er is nog wel wat voor tezeggen, maar het is al half 1

/fail.
Ik heb anders nog nooit een christen gezien met een verminkt gezicht door zuur.
Genoeg verhalen te lezen op het internet (incl. foto's) en documentaires te zien op TV door islamitische meisjes/vrouwen waarbij dat is gebeurd.

Overigens is het Christendom kut.
De ene keer zeggen ze idd 'oog om oog, tand om tand' en de andere keer zeggen ze 'wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet'.
Bovendien is het Christendom ouder dan de Islam, dus zou de Islam het gewoon van het Christendom gekopieërd kunnen hebben.

Maar zoals ik al zei, ik weet verder geen reet van de Islam.
Maar ik ben wel de enige tot nu toe die een OT post heeft geplaatst
/fail voor jou @ het bashen
pi_75357292
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dus dit hoort bij de islam?
Dat weet ik dus niet.
Maar ik weet wel dat dat veel toe wordt gepast in Islamitische landen (in het Midden-Oosten etc.)
pi_75357324
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet.
Maar ik weet wel dat dat veel toe wordt gepast in Islamitische landen (in het Midden-Oosten etc.)
Nee het hoort niet bij de Islam.

Als een stadion vol met supporters zit, maar een klein gedeelte met hooligans, dan zijn die hooligans toch ook niet de representatie voor de rest van alle supporters.

/fail.
pi_75357372
misschien hoort het wel gewoon bij de moslims
Ik ben een pure Turk.
pi_75357381
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee het hoort niet bij de Islam.

Als een stadion vol met supporters zit, maar een klein gedeelte met hooligans, dan zijn die hooligans toch ook niet de representatie voor de rest van alle supporters.

/fail.
Jezus wat faal jij in conclusies trekken.
Ik zeg toch ook heulegaar niet dat het bij de Islam hoort?
Leer lezen. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik geen flikker weet van de Islam.
Het gaat hier alleen over verminking en het oog om oog, tand om tand principe.

Rot nou maar op met je off-topic/spam/falen met je /fail gebeuren
pi_75357412
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jezus wat faal jij in conclusies trekken.
Ik zeg toch ook heulegaar niet dat het bij de Islam hoort?
Leer lezen. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik geen flikker weet van de Islam.
Het gaat hier alleen over verminking en het oog om oog, tand om tand principe.

Rot nou maar op met je off-topic/spam/falen met je /fail gebeuren
Waarom reageer je als je niet de moeite wilt nemen om het verder te onderzoeken, maar je toch weer een ondoordachte opmerking moet maken.
pi_75357452
post edit
Ik ben een pure Turk.
pi_75357456
ik verheug me wel op deze presentatie
Ik ben een pure Turk.
pi_75357522
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom reageer je als je niet de moeite wilt nemen om het verder te onderzoeken, maar je toch weer een ondoordachte opmerking moet maken.
Ik post hier wat ik weet, iets dat ontopic is en eventueel een antwoord geeft op de vraag van TS.
Als TS er nog meer over wilt weten is het aan haar het verder te onderzoeken.
Ondoordachte opmerkingen heb ik nooit gemaakt, die dingen heb jij zelf gesuggereerd met je bekrompen 'verstand'.

Daarentegen heb jij nog geen enkele on-topic post geplaatst, evenals een post waar TS iets aan zou kunnen hebben.
pi_75357531
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik verheug me wel op deze presentatie
Ja, ik ben benieuwd!
pi_75357562
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik post hier wat ik weet, iets dat ontopic is en eventueel een antwoord geeft op de vraag van TS.
Als TS er nog meer over wilt weten is het aan haar het verder te onderzoeken.
Ondoordachte opmerkingen heb ik nooit gemaakt, die dingen heb jij zelf gesuggereerd met je bekrompen 'verstand'.

Daarentegen heb jij nog geen enkele on-topic post geplaatst, evenals een post waar TS iets aan zou kunnen hebben.
ik ben een attention whore dat weet je

Nee, ik was niet op zoek naar posts waar ik iets mee kan, wilde alleen jullie mening.
Ik ben een pure Turk.
pi_75357567
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is toch een regel die al in de codex van Hammurabi voorkwam, in het hedendaagse Irak, ver voordat het Christendom ook maar enige invloed had of zelfs maar bestond.

Maar goed.
Ron Paul 2012
pi_75357614
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik ben een attention whore dat weet je

Nee, ik was niet op zoek naar posts waar ik iets mee kan, wilde alleen jullie mening.
Ghehe, toch mag ik je wel
Ik snap alleen niet helemaal waaruit wij een mening zouden moeten vormen naar jouw info uit de OP
pi_75357643
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:47 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ghehe, toch mag ik je wel
Ik snap alleen niet helemaal waaruit wij een mening zouden moeten vormen naar jouw info uit de OP
Ik mag jou en Burakius niet. Jullie reageren beiden als twee gestoorden.
Ik ben een pure Turk.
pi_75357656
Anyway, er valt zat info te vinden over moslima's die verminkt zijn (al dan niet met zuur, is het wel met afgehakte handen en andere mishandelingen) uit wraak door (natuurlijk ) hun vriend/man.
Hopelijk is dus hetzelfde gebeurd met die mannen als met die vrouwen.

Vind het verder wel goed dat er een kapsalon bestaat met alléén kapsters die hetzelfde lot zijn ondergaan.
Zet toch een soort 'statement' neer, denk ik zo
pi_75357664
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik mag jou en Burakius niet. Jullie reageren beiden als twee gestoorden.
Komt waarschijnlijk omdat het al zo laat is
Dan ben ik hier en daar nogal eens ontoerekeningsvatbaar
pi_75357702
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat het al zo laat is
Dan ben ik hier en daar nogal eens ontoerekeningsvatbaar
praat je er maar uit

"oprotten met je geloof", wat is dat voor opmerking
Ik ben een pure Turk.
pi_75357714
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:

[..]

/fail.
Dit is dus dikke fail aan jouw kant. Babylonie had het oog om oog, tand om tand principe dus al eeuwen voordat de Joodse populatie zich bezig begon te houden met het Christendom. En waar lag het vroegere Babylonie? In het midden-oosten, dus Suusje V heeft nog niet eens ongelijk.

Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')