Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een moedervlek op je gezicht is ook een van de zeven schoonheden.
* Mutant01 wijst naar zichzelf.
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactorquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.
Verschilt per Turk he..quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vind je van Turken. Wikwakka2 kotst van turkenvrienden.
Sterktequote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactor.
Slaap zacht !quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ik heb er wel een paar in mijn nekquote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar in mijn nek. En sproeten/moedervlekjes op mijn gezicht. Ik ben gewoon sexy.
Heb je je baard laten staan?quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.quote:
Hehehequote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Tozz, je bent geen match voor mijn schoonheid.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.
Bruine ogen zijn mooierquote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Mijn ogen zijn als een stralend blauwe lucht met een felle zon in het midden. Ik heb zelfs een gele cirkel om mijn pupil, hoe cool is dat
.
picsquote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Mijn ogen zijn als een stralend blauwe lucht met een felle zon in het midden. Ik heb zelfs een gele cirkel om mijn pupil, hoe cool is dat
.
Whatever, talk to the face - cuz my beauty ain't listening!quote:Op zondag 6 december 2009 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaloezie, mattie, jaloezie is haram.
Alle Turken terug naar Marokko.quote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Marokkanen te maken?
Volgens mij heeft jouw beauty nog nooit geluisterd naar wat mensen mooi vindenquote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whatever, talk to the face - cuz my beauty ain't listening!
volgens mij omdat ik aan Marokkaanse18 vroeg over Turkenvriendenquote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Marokkanen te maken?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij omdat ik aan Marokkaanse18 vroeg over Turkenvrienden
Alleen als studie-object ja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocro's zijn dan ook mateloos interessant.
de Turken ookquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
De Marokkanen zijn hier flink in de minderheid..
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registrerenquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheidquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Lulkoek, er zitten hier meer antillanen en surinamers dan marokkanen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheid.
Heb ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registreren
Marokkanen op FOK!quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar we zitten hier in ''Marokkanen op FOK!'' dus dat hoort dan zo..
En dat vind je vervelend?quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheid.
Present.quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registreren
Hihihihi!quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet trouwens wat je bedoelde met marokkaanse vrouwen en een overdaad aan attitude, mutant01. Ik zat van de week bij een paar in de tram. De téring, wat er allemaal wel niet uit hun modn kwam.
Hahaha hoezo zou je dat niet zo snel verwachten?quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK!![]()
lijkt me echt raar om een Marokkaan te zien en er dan achter te komen dat die op fok zit (niet aanvallend ofzo), zou het ook niet zo snel van een Turk verwachten
Marokkanen he, wel goed schrijven. Je weet, we hebben lange tenen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Marrokanen en Turken zijn ook cool![]()
Dat de turkse mensen nou mij scheldwoorden proberen aan te leren
Ja,oke dan begrijp ik hetquote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als het van die 'wolla wolla toazzzzzzzzzzzz'-roep(st)ers zijn.
Als ik aan fok denk, denk ik aan hmmquote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha hoezo zou je dat niet zo snel verwachten?
Ben ik trouwens de enige die mensen al afschrijft als ze zo'n overdreven jas met bontkraag dragen? Ik weet dat het eigenlijk neit hoort, maar meestal vind ik het zo "quote:
Wat zeg jij nou voor raars..quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan fok denk, denk ik aan hmm
hoe leg je dat uit, ik vind het uiterlijk van Turken en Marokkanen gewoon niet passen op dit forum
Bedoel je dat we te mannelijk zijn voor dit soort geouwehoer?quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe leg je dat uit, ik vind het uiterlijk van Turken en Marokkanen gewoon niet passen op dit forum
Een neef van me heeft een beetje bontkraag. Hij is wel lief hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die mensen al afschrijft als ze zo'n overdreven jas met bontkraag dragen? Ik weet dat het eigenlijk neit hoort, maar meestal vind ik het zo "" staan....
Turken zijn lelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kom voor Marokkaanse18, zij laat mijn stoppels harder groeienquote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor onszelf. Voor mij is het een manier van uitstel en jij?
Ja, zoiets. Niet precies.. want je kan ook een Marokkanennerd of Turkennerd zijn, snap je het nog?quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat we te mannelijk zijn voor dit soort geouwehoer?
Dit klinkt vies ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kom voor Marokkaanse18, zij laat mijn stoppels harder groeien
Wollah ik ben mannelijk! En geen nerd!quote:Op zondag 6 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Niet precies.. want je kan ook een Marokkanennerd of Turkennerd zijn, snap je het nog?
Het is gewoon dat ik niet van een Turk of Marokkaan zou verwachten dat die op zo'n forum zit.
nee, ik vond het ook fucking ranzig klinken.quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit klinkt vies ofzo.
Of ligt dat aan mijn dirty mind?
jonge ga niet stoer doenquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wollah ik ben mannelijk! En geen nerd!
als je een rare turk bent wel, ja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jonge ga niet stoer doen![]()
hababam is de plaats~
ik ben geen rare Turk en zit daar ookquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als je een rare turk bent wel, ja.
Klinkt? Het is viesquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit klinkt vies ofzo.
Of ligt dat aan mijn dirty mind?
'daar krijg ik een harde fappeloeris van'.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt? Het is vies
Wat wil je wel horen dan
Uhms iets in de richting van.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt? Het is vies
Wat wil je wel horen dan
quote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt vies zijn jullie
hoop dat jullie worden gered uit deze viesheid
quote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt vies zijn jullie
hoop dat jullie worden gered uit deze viesheid
Jij, viezerik die je bentquote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie valt er onder ''jullie''?
Dat is afgezaagd...quote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhms iets in de richting van.
''Marokkaanse18 heeft me betoverd met haar leukheid''
Ik geloof er niks van..jij ransaap!quote:Op zondag 6 december 2009 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor..jij smeerlap!
Mooie woorden zijn nooit waar! Jij eikel..quote:Op zondag 6 december 2009 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is afgezaagd...
Weet wel dat je geen prinsessenbed nodig hebt om een prinses te zijn en dat ik kan verdrinken in de donkere poelen van je ogen...
quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van..jij ransaap!
Ik kan er geen daden van maken nu neequote:Op zondag 6 december 2009 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn nooit waar! Jij eikel..
Jouw lach is als de volle maan aan een sterrenhemel, zo schitterend...quote:Op zondag 6 december 2009 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn nooit waar! Jij eikel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Geeeeeeeeeen idee..kan je niet vragen of je thuis mag blijven?quote:Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe kan ik ziek worden binnen 2 uur?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw lach is als de volle maan aan een sterrenhemel, zo schitterend...Nogmaals; hater..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al zo vaak gedaan, m'n moeder verwacht dat ik nu echt veranderd ben, dus dit keer moet ik met een echte reden thuis blijvenquote:Op zondag 6 december 2009 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeen idee..kan je niet vragen of je thuis mag blijven?
Weet je..je moet het eigenlijk niet vragen ahah je moet gewoon zeggen ''ik blijf thuis''quote:Op zondag 6 december 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
al zo vaak gedaan, m'n moeder verwacht dat ik nu echt veranderd ben, dus dit keer moet ik met een echte reden thuis blijven
HOI !quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haten is verlaten en dat is precies wat ik ga doen, later.
nee ik heb nu echt snel een oplossing nodigquote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je..je moet het eigenlijk niet vragen ahah je moet gewoon zeggen ''ik blijf thuis''
Ik ben volledig 19 nu! Wat zijn we volwassenquote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pret is voorbij voor jou hehehe
Hahahah zoveel moeite. Gewoon eerlijk zeggen tegen je moeder dat je je niet goed hebt voorbereidquote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik heb nu echt snel een oplossing nodig![]()
ik dacht aan morgen vroeg opstaan volproppen en kotsen, maar dat durf ik niet
Hoofd onder deken houden totdat je moeder komt kijken en dan zeggen dat je het koud hebt. Denkt ze dat je het warm hebt en dus heb je koorts! Deed ik vroeger altijdquote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik heb nu echt snel een oplossing nodig![]()
ik dacht aan morgen vroeg opstaan volproppen en kotsen, maar dat durf ik niet
maar ik voel me vet goed nu, m'n moeder ziet datquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zeggen dat je ongesteld bent en vreselijke buikpijn hebt!
Profiteurquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zeggen dat je ongesteld bent en vreselijke buikpijn hebt!
Je kan het toch pas in de ochtend zijn gewordenquote:Op maandag 7 december 2009 00:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik voel me vet goed nu, m'n moeder ziet dat
kotsen is denk ik toch de enige oplossing
nee, het gaat echt niet werkenquote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je kan het toch pas in de ochtend zijn geworden
Ahh..dus er zit niks anders op dan de toets maken?quote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, het gaat echt niet werken
ik kan wel gaan kotsen, maar zo ga ik weer lessen missen
tuurlijk wel, kotsen, maar dat durf ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 00:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahh..dus er zit niks anders op dan de toets maken?
dude, wat lul jij nou allemaal?quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef richie_visser het volgende:
Daar sta je dan met je famillie en je hypcriete leugens. Zo bang zijn voor de gevolgen van fouten die je maakt dat je het gaat verbergen met dit soort onzin. Ik vind het zielig voor je dat je dit als enige uitweg ziet. Er moet ruimte zijn om fouten te maken. Maar ook om ze vervolgens toe te geven, er over te praten, en er van te kunnen leren. Dat hoort hier zo in Nederland. "Isch Koeltoer"!!!!!
Gaat ie het op cultuur spelenquote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef richie_visser het volgende:
Daar sta je dan met je famillie en je hypcriete leugens. Zo bang zijn voor de gevolgen van fouten die je maakt dat je het gaat verbergen met dit soort onzin. Ik vind het zielig voor je dat je dit als enige uitweg ziet. Er moet ruimte zijn om fouten te maken. Maar ook om ze vervolgens toe te geven, er over te praten, en er van te kunnen leren. Dat hoort hier zo in Nederland. "Isch Koeltoer"!!!!!
Hij natuurlijk niet..quote:Op maandag 7 december 2009 08:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat ie het op cultuur spelenAlsof we dit niet allemaal een keer hebben gedaan
Ik hoef vandaag niet..quote:
Dat vind ik oneerlijk, ik moet vandaag van 11 tot 6quote:Op maandag 7 december 2009 09:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet..![]()
Ik moet wel opdrachten maken![]()
Maar dat ga ik nog even uitstellen hehe.
Moet jij niet weg?
Ahh..voordat je het weet is het voorbijquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik oneerlijk, ik moet vandaag van 11 tot 6.
4 uur lang hoorcollege's en vervolgens een workshop, ik denk het nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahh..voordat je het weet is het voorbij
Pijnlijk..ik leef met je meequote:Op maandag 7 december 2009 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
4 uur lang hoorcollege's en vervolgens een workshop, ik denk het niet.
Neem je PSP mee en zet er voor de zekerheid wat leuke films op.quote:Op maandag 7 december 2009 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
4 uur lang hoorcollege's en vervolgens een workshop, ik denk het niet.
Ik neem mijn netbook altijd mee naar hoorcolleges. Maar als ik toch films ga kijken kan ik net zo goed nog een paar uurtjes bijslapenquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Neem je PSP mee en zet er voor de zekerheid wat leuke films op.
Nounou net of je zonder koffie niet wakker kan blijven..ik doe het ook zonder hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders wakker blijven?
Ik kan het wel, maar dan voel ik me de hele dag kut. Ik ben niet echt een ochtendmens.quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nounou net of je zonder koffie niet wakker kan blijven..ik doe het ook zonder hoor
Aanstellerquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar dan voel ik me de hele dag kut. Ik ben niet echt een ochtendmens.
Een baardlover, jaquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
2x een ''''
Pijnlijk..![]()
En ik ben helemaal geen hater..lover juist
Nog erger, ik zit thuis.quote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit jij nu op je werk te fokken?
Ambtenaren!!!
En heb nu al 20 pagina's gelezenquote:
Wat ga je eten?quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
En heb nu al 20 pagina's gelezenEn nu is een vriend van me er en doe ik minder... Ga zo wat even
Heb vet lekkere broodjes gemaakt met kaas, tomaat en pesto, dus dat gaat er wel inquote:
Nee hoor, ze zijn gewoon eng..quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Sjaakz het volgende:
Marokkaanse, heb je wat tegen VVD'ers ofzo?
Klinkt goed !quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb vet lekkere broodjes gemaakt met kaas, tomaat en pesto, dus dat gaat er wel in
Heb jij al iets nuttigs gedaan?
Dan hoef je ze niet gelijk te slaan en te bespugen toch?quote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn gewoon eng..
quote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan hoef je ze niet gelijk te slaan en te bespugen toch?
heb ik iets gemistquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dan hoef je ze niet gelijk te slaan en te bespugen toch?
En gelijk in KLB en NWS te bewonderen natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, gevonden http://www.telegraaf.nl/b(...)meisjes__.html?p=2,1!!!
Het feit dat er in de laatste drie dagen al 7 medewerkers van de RET zijn mishandeld is blijkbaar iets minder nieuwswaardigquote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En gelijk in KLB en NWS te bewonderen natuurlijk.
Voortaan niet zo brutaal zijn, madamquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voortaan niet zo brutaal zijn, madam. Spugen doen we niet aan in de metro.
Hoezo?quote:Op maandag 7 december 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
Eten was heerlijk
Vriendin van vriend heeft t uitgemaakt, lekker is dat
Wat nou ''vrouwenquote:Op maandag 7 december 2009 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Liep al tijdje niet zo lekker meer, waren gisteren nog wel bij haar familie enzo...
Vrouwen
Bullshit, wij zijn tenminste duidelijk in wat we willen. Of heb je slechte ervaringen?quote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat nou ''vrouwen''?
Mannen zijn net zo vaaaaaag
echt hequote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat nou ''vrouwen''?
Onzin, mannen zeggen tenminste waar het op staat. Vrouwen "quote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat nou ''vrouwen''?
Ik zelf niet. Maar bij vriendinnen zie ik het genoeg hoor..quote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bullshit, wij zijn tenminste duidelijk in wat we willen. Of heb je slechte ervaringen?
Kom maar terug als je zelf ervaring hebtquote:Op maandag 7 december 2009 13:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zelf niet. Maar bij vriendinnen zie ik het genoeg hoor..![]()
Vage mannen!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom maar terug als je zelf ervaring hebt
quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat je leugens verspreidt, roddeltante.
Je kan gewoon niet tegen onze geniale humor en ons superieure inzicht.quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Helemaal niet..mannen zijn vaag en gemeen!
Vrouwen zijn schijnheilig.quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Helemaal niet..mannen zijn vaag en gemeen!
Alsof de info van je emotionele vriendinnen objectief isquote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?![]()
Ik zie zelf toch wel wat voor vage mannen er rondlopen
Je hebt me zóóóóóó doorquote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen onze geniale humor en ons superieure inzicht.
Ja vrouwen zijn helemaal misselijkmakendquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn schijnheilig.![]()
Vrouwen controleren te veel.
jij behoort 'toevallig' tot de uitzonderingenquote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn helemaal misselijkmakend![]()
Met een paar uitzonderingen natuurlijk..
Je geeft het dus wel toe?quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn helemaal misselijkmakend![]()
Met een paar uitzonderingen natuurlijk..
Tuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
jij behoort 'toevallig' tot de uitzonderingen?
blablaaaquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik ben lief..naja iig eerlijk en niet achterbaks.
Ja vrouwen zijn gaar..quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je geeft het dus wel toe?![]()
Sommige mannen controleren ook veel, ze zijn gewoon allebei slecht.
Eigenlijk wel sneu dat vrouwen elkaar zo proberen te naaienquote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn gaar..![]()
Voorbeeldje;
Met een ''vriendin'' gaan winkelen..jij past allemaal heel enthousiast leuke dingen. Die vriendin maar vertellen dat het niet leuk staat, jij luistert natuurlijk naar je vriendin..omdat je denkt dat ze het beste met je voor heeft. En dan die bitch die week erop zien in die ene broek die jou niet stond..
Bullshit zeg ik je !
Einde van de wereld! Heb je haar gedumpt?quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voorbeeldje;
Met een ''vriendin'' gaan winkelen..jij past allemaal heel enthousiast leuke dingen. Die vriendin maar vertellen dat het niet leuk staat, jij luistert natuurlijk naar je vriendin..omdat je denkt dat ze het beste met je voor heeft. En dan die bitch die week erop zien in die ene broek die jou niet stond..
Bullshit zeg ik je !
quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voorbeeldje;
Bullshit zeg ik je !
Gelukkig doen mannen niet aan samen shoppen (tenzij mooiboi), boks. En anders lopen we gewoon trots in dezelfde broek rond.quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Einde van de wereld! Heb je haar gedumpt?
Ik snap dat eeeecht niet.quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel sneu dat vrouwen elkaar zo proberen te naaien. En dan ook nog om zo'n stom materialistisch iets.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Einde van de wereld! Heb je haar gedumpt?
Dat is ook wel sneu, elkaar een beetje gaan zwartmaken. En waarom? Gewoon, om zichzelf beter te laten lijkenquote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of van die wijven die je altijd mee willen laten doen met roddelen en dat anderen denken dat je er dan nog echt aan mee hebt gedaan ook. Of meisjes die fucking druk gaan doen als je bij een jongen staat die zij leuk vindt.
Of wijven die bij andere vriendinnen ineens hardop over je minpunten gaan spreken, maar dan in de vorm van een grap.
![]()
Vorig jaar had een meisje van m'n nieuwe klas mij in haar lijst, toen vroeg een ander meisje mijn msn, zei ze "nee, dan pak je haar af". Wtf man, alsof iemand afpakken via msn gaat. Sowieso "afpakken".quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is ook wel sneu, elkaar een beetje gaan zwartmaken. En waarom? Gewoon, om zichzelf beter te laten lijken.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig zijn wij hier de goede mannen en vrouwen hè
Ík wel.quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig zijn wij hier de goede mannen en vrouwen hè
Zoalsquote:Op maandag 7 december 2009 14:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stelletje leugenaars!![]()
Ik wel hoor
Vertel het, je kan alles bij me kwijt! Één van mn pluspuntenquote:Op maandag 7 december 2009 14:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stelletje leugenaars!![]()
Ik wel hoor
Het lijkt mij dat andere mensen zich er niet mee moeten bemoeien, tenzij die ene jongen stalkgedrag of zo vertoontquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
een ander onderwerp (eigenlijk vooral gericht aan Marokkaanse18, denk niet dat mannen hiermee in aanraking komen):
heb je wel eens last gehad van jongens die zich met je bemoeien (goed bedoeld, broerachtig, zoiets), als een andere jongen achter je aanzat?
Ik had dit in de eerste, maar het ging nergens over, jongen deed verder niet heel lastig, kon hem zelf op afstand houden, maar toen kwam er een buitenlandse jongen zeggen dat het niet hoort bij een Turks meisje.
Nee, is niet nodig. Ik zeg altijd dat ik mn broer erbij haal als diegene niet normaal doetquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
een ander onderwerp (eigenlijk vooral gericht aan Marokkaanse18, denk niet dat mannen hiermee in aanraking komen):
heb je wel eens last gehad van jongens die zich met je bemoeien (goed bedoeld, broerachtig, zoiets), als een andere jongen achter je aanzat?
Ik had dit in de eerste, maar het ging nergens over, jongen deed verder niet heel lastig, kon hem zelf op afstand houden, maar toen kwam er een buitenlandse jongen zeggen dat het niet hoort bij een Turks meisje.
Als het nou goed bedoeld was..quote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat andere mensen zich er niet mee moeten bemoeien, tenzij die ene jongen stalkgedrag of zo vertoont.
Dan is het al helemaal sneu, verzint hij dingen om anderen op afstand te houden en dan flikt hij zelf dit soort onzinquote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als het nou goed bedoeld was..maar deze jongen praatte zelf vies tegen me, was nog erger dan de Nederlander zelf. Toen kwam m'n neef en werd de Nederlander een beetje bang.
Ik begin altijd met neven en m'n broer en als dat niet werkt, begin ik over m'n vader.quote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Ik zeg altijd dat ik mn broer erbij haal als diegene niet normaal doet. Meestal helpt dat wel
.
Alleen bij één Turkse jongen had dat geen effect..
Agressief, een overdaad aan attitude, rochelneigingen, ???,quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
-koppig
-ongeduldig
Wacht..het zijn er nog veel meer. Ik kom er zometeen wel op
Jongens en hypocrisie.quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal sneu, verzint hij dingen om anderen op afstand te houden en dan flikt hij zelf dit soort onzin. Nee, dat vind ik toch wel érg hypocriet en sneu.
Weet niet..maar hij hield vol..hij wilde met me trouwen enzoquote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begin altijd met neven en m'n broer en als dat niet werkt, begin ik over m'n vader.
Was die Turkse jongen niet bang voor je broer?Sommige jongens zijn echt goed in blijven plakken en kennen geen angst. Ik heb hier bij 1 jongen heel lang last van gehad, i.p.v. dat hij bang werd, werd ik het zelf.
Neequote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Agressief, een overdaad aan attitude, rochelneigingen, ???,?
Denken ze met dat soort prietpraat vrouwen aan de haak te slaanquote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet..maar hij hield vol..hij wilde met me trouwen enzo![]()
![]()
Like w-t-f!?
Ik heb er bij Turken nooit last van.quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef Rookert het volgende:
Ligt het aan mij of komt dat opdringerige vaker voor bij Marokkanen/Turken? Ik hoor het bij Nederlanders nogal weinig tot niet eigenlijk...
Ik weet niet. Maar het heeft wel 2 jaar lang geduurd ofzo..quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denken ze met dat soort prietpraat vrouwen aan de haak te slaan?
Ziek in z'n hoofd, hoe ben je uiteindelijk van 'm afgekomen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet..maar hij hield vol..hij wilde met me trouwen enzo![]()
![]()
Like w-t-f!?
Beschermen maar zelf hetzelfde of erger doen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer hypocriet aan jongens?
wil je met me trouwen, marokkaanse18quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar het heeft wel 2 jaar lang geduurd ofzo..
Die jongen waar je het over had wel, ja. schijnheilige mensenquote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beschermen maar zelf hetzelfde of erger doen.
Meeste mannen rennen toch weg voor trouwen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar het heeft wel 2 jaar lang geduurd ofzo..
Dit soort dingen gebeuren vaak, vooral dat "broer" spelen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die jongen waar je het over had wel, ja. schijnheilige mensen.
Heeel gemeen gedaan..bij elk gesprek denigrerende opmerkingen makenquote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ziek in z'n hoofd, hoe ben je uiteindelijk van 'm afgekomen?
Ik heb hier een paar jaar last van gehad bij een half Nederlander, half Hongaar. Begon me ook dvd's te geven met foto's enzo, had ook een ketting gekregen, zo'n half hartje met z'n naam erin.
Maar volgens veel jongens kunnen mannen en vrouwen nooit vrienden zijn, jwttogquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vaak, vooral dat "broer" spelen.![]()
Of "vrienden". Had in de derde een beetje lol met een jongen die naast me zat, begon ie aan m'n bovenbeen te zitten enzo wtf.
Je had het aan je ouders moeten vertellen. Die gast is echt ziek in z'n hoofd. Deed je broer niets? Ik geloof niet in vriendschappen met jongens en vind het eigenlijk sowieso niet kunnen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeel gemeen gedaan..bij elk gesprek denigrerende opmerkingen maken![]()
Was echt niet leuk om te doen..maaruhm er was geen andere optie. Hij ging zelfs contact met mn zusje zoeken via hyves toen ik hem had geblokt en verwijderd en al..![]()
Dat was echt het dieptepunt.
Zo ziek ! hahahahah. Mja..deze Turk wilde ook hele tijd van alles kopen voor me. Echt jak. Nooit wat aangenomen natuurlijk.
Echt stom..want in het begin waren we vrienden, maar hij heeft alles verpest
Dirty !quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vaak, vooral dat "broer" spelen.![]()
Of "vrienden". Had in de derde een beetje lol met een jongen die naast me zat, begon ie aan m'n bovenbeen te zitten enzo wtf.
TROUWEN, GOLDDIGER DIE JE BENT??????????????????quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dirty !
Maar vriendschap tussen een jongen en meisje bestaat wel hoor..ik heb ook één vrienden hij probeert niks.
Als hij het zegt wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh nog 1 dingetje wat op een zieke manier best schattig was..
Hij zei dat ik niks met hem wilde beginnen omdat ik een golddiger was..(daar kwam het op neer). En niet dat meneertje in kwestie dan denkt ''fuck haar'' ..nee hij zei toen ''Ik zal superhard werken om alles voor je te kunnen kopen wat je hartje begeert''![]()
Dat was soort of schattig..en heel ziek?
Ik ben zo niet het type dat verleid he.quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar volgens veel jongens kunnen mannen en vrouwen nooit vrienden zijn, jwttog. Je lokte het dus gewoon uit met je verleidelijke gedrag
![]()
.
Ben ik niet..quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TROUWEN, GOLDDIGER DIE JE BENT??????????????????
aaahquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh nog 1 dingetje wat op een zieke manier best schattig was..
Hij zei dat ik niks met hem wilde beginnen omdat ik een golddiger was..(daar kwam het op neer). En niet dat meneertje in kwestie dan denkt ''fuck haar'' ..nee hij zei toen ''Ik zal superhard werken om alles voor je te kunnen kopen wat je hartje begeert''![]()
Dat was soort of schattig..en heel ziek?
Maar een creditcard staat zo ongelooflijk stoer en ik moet indruk maken op mijn oppervlakkige vriendinnetjes..jwz''quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als hij het zegt wel ja
Maar zal ik ook wel doen, we krijgt alleen geen creditcard van me, dat is financiële zelfmoord...
er zijn wel een paar jongens die ik op school spreek en vroeger gingen we ook met een groepje (met andere meisjes) samen iets doen enzo, zij hielden wel altijd afstand. Nja.. dat was niet echt vriendschap, meer een vriendengroep.quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dirty !
Maar vriendschap tussen een jongen en meisje bestaat wel hoor..ik heb ook één vrienden hij probeert niks.
Tsja, wat verwacht je als er zo'n gigantische playercultuur is ontstaan? Veel mensen denken nu blijkbaar dat je letterlijk moet vechten voor 'je sma'quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben zo niet het type dat verleid he.Ook geen verleidende kleding ofzo. Gewoon zieke gasten op de wereld.
Hij was wel schattig..maar het slijmerige gedrag is gewoon een afknapperquote:
Ik heb het wel gemerkt, maar wees getroost. Ik ga keihard werken om je alles te geven wat je hartje begeert, habibti. Jeweetzellufquote:
Deze jongen was een gangster, echt enge vriendenquote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, wat verwacht je als er zo'n gigantische playercultuur is ontstaan? Veel mensen denken nu blijkbaar dat je letterlijk moet vechten voor 'je sma'.
zie je hem nog ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij was wel schattig..maar het slijmerige gedrag is gewoon een afknapper.
Neuh, hij had VMBO gedaan..
Mischien was ik het welquote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze jongen was een gangster, echt enge vrienden.
En weet je.. hij had donker haar en blauwe ogen.
Nee, je naam begint niet met een K.quote:
Doeiquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet even weg..ik spreek jullie vanavond internetvriendjes
quote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, je naam begint niet met een K.![]()
Hij had een e-mailadres aangemaakt met mijn naam erin en dat heeft hij in de trein geschreven...
Domkop die je bentquote:Op maandag 7 december 2009 14:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
JA IK BEGREEP JE VERBETERING AL
wie studeert er ook alweer aan de universiteit en wie is er blijven zittenquote:
niet stoer doenquote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie studeert er ook alweer aan de universiteit en wie is er blijven zitten?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet stoer doendat heeft niets met domheid te maken!
pfffquote:
Ligt eraan. Sommige profielen kun je alleen bekijken als je ingelogd bent en soms kan je alleen bepaalde dingen als foto's zien als je ingelogd bent. Als je geen account hebt kan je er weinig aan doen, volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2009 14:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pfff
weet jij hoe je op hyves anderen hun profiel kunt bekijken maar zij die van jou niet of is dit niet mogelijk?
veel plezierquote:Op maandag 7 december 2009 14:43 schreef Rookert het volgende:
Ok, hoorcollege begint zo, enjoy jullie fittie
Ik heb wel een account, maar ik wil andere profielen bekijken zonder dat anderen de mijne kunnen zien.quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Sommige profielen kun je alleen bekijken als je ingelogd bent en soms kan je alleen bepaalde dingen als foto's zien als je ingelogd bent. Als je geen account hebt kan je er weinig aan doen, volgens mij.
Dan moet je bij jou alles op 'alleen vrienden' zetten en die anderen gewoon niet toevoegen als vriend. Verder kan je niks doen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb wel een account, maar ik wil andere profielen bekijken zonder dat anderen de mijne kunnen zien.
kuthyvesquote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je bij jou alles op 'alleen vrienden' zetten en die anderen gewoon niet toevoegen als vriend. Verder kan je niks doen.
Je moet gewoon niet zo veel willen gluren, roddeltantequote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kuthyvesik kan ook een nieuwe aanmaken, anoniem, maar dat is veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |