Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een moedervlek op je gezicht is ook een van de zeven schoonheden.
* Mutant01 wijst naar zichzelf.
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactorquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.
Verschilt per Turk he..quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vind je van Turken. Wikwakka2 kotst van turkenvrienden.
Sterktequote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactor.
Slaap zacht !quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ik heb er wel een paar in mijn nekquote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar in mijn nek. En sproeten/moedervlekjes op mijn gezicht. Ik ben gewoon sexy.
Heb je je baard laten staan?quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.quote:
Hehehequote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Tozz, je bent geen match voor mijn schoonheid.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.
Bruine ogen zijn mooierquote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariërsneus, oefffffff.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Mijn ogen zijn als een stralend blauwe lucht met een felle zon in het midden. Ik heb zelfs een gele cirkel om mijn pupil, hoe cool is dat
.
picsquote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Mijn ogen zijn als een stralend blauwe lucht met een felle zon in het midden. Ik heb zelfs een gele cirkel om mijn pupil, hoe cool is dat
.
Whatever, talk to the face - cuz my beauty ain't listening!quote:Op zondag 6 december 2009 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaloezie, mattie, jaloezie is haram.
Alle Turken terug naar Marokko.quote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Marokkanen te maken?
Volgens mij heeft jouw beauty nog nooit geluisterd naar wat mensen mooi vindenquote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whatever, talk to the face - cuz my beauty ain't listening!
volgens mij omdat ik aan Marokkaanse18 vroeg over Turkenvriendenquote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Marokkanen te maken?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij omdat ik aan Marokkaanse18 vroeg over Turkenvrienden
Alleen als studie-object ja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocro's zijn dan ook mateloos interessant.
de Turken ookquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
De Marokkanen zijn hier flink in de minderheid..
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registrerenquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheidquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Lulkoek, er zitten hier meer antillanen en surinamers dan marokkanen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheid.
Heb ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registreren
Marokkanen op FOK!quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar we zitten hier in ''Marokkanen op FOK!'' dus dat hoort dan zo..
En dat vind je vervelend?quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zijn ze anders in de meerderheid.
Present.quote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laat je Marokkaanse vrienden/vriendinnen hier registreren
Hihihihi!quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet trouwens wat je bedoelde met marokkaanse vrouwen en een overdaad aan attitude, mutant01. Ik zat van de week bij een paar in de tram. De téring, wat er allemaal wel niet uit hun modn kwam.
Hahaha hoezo zou je dat niet zo snel verwachten?quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK!![]()
lijkt me echt raar om een Marokkaan te zien en er dan achter te komen dat die op fok zit (niet aanvallend ofzo), zou het ook niet zo snel van een Turk verwachten
Marokkanen he, wel goed schrijven. Je weet, we hebben lange tenen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Marrokanen en Turken zijn ook cool![]()
Dat de turkse mensen nou mij scheldwoorden proberen aan te leren
Ja,oke dan begrijp ik hetquote:Op zondag 6 december 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als het van die 'wolla wolla toazzzzzzzzzzzz'-roep(st)ers zijn.
Als ik aan fok denk, denk ik aan hmmquote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha hoezo zou je dat niet zo snel verwachten?
Ben ik trouwens de enige die mensen al afschrijft als ze zo'n overdreven jas met bontkraag dragen? Ik weet dat het eigenlijk neit hoort, maar meestal vind ik het zo "quote:
Wat zeg jij nou voor raars..quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan fok denk, denk ik aan hmm
hoe leg je dat uit, ik vind het uiterlijk van Turken en Marokkanen gewoon niet passen op dit forum
Bedoel je dat we te mannelijk zijn voor dit soort geouwehoer?quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe leg je dat uit, ik vind het uiterlijk van Turken en Marokkanen gewoon niet passen op dit forum
Een neef van me heeft een beetje bontkraag. Hij is wel lief hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die mensen al afschrijft als ze zo'n overdreven jas met bontkraag dragen? Ik weet dat het eigenlijk neit hoort, maar meestal vind ik het zo "" staan....
Turken zijn lelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kom voor Marokkaanse18, zij laat mijn stoppels harder groeienquote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor onszelf. Voor mij is het een manier van uitstel en jij?
Ja, zoiets. Niet precies.. want je kan ook een Marokkanennerd of Turkennerd zijn, snap je het nog?quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat we te mannelijk zijn voor dit soort geouwehoer?
Dit klinkt vies ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kom voor Marokkaanse18, zij laat mijn stoppels harder groeien
Wollah ik ben mannelijk! En geen nerd!quote:Op zondag 6 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Niet precies.. want je kan ook een Marokkanennerd of Turkennerd zijn, snap je het nog?
Het is gewoon dat ik niet van een Turk of Marokkaan zou verwachten dat die op zo'n forum zit.
nee, ik vond het ook fucking ranzig klinken.quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit klinkt vies ofzo.
Of ligt dat aan mijn dirty mind?
jonge ga niet stoer doenquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wollah ik ben mannelijk! En geen nerd!
als je een rare turk bent wel, ja.quote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jonge ga niet stoer doen![]()
hababam is de plaats~
ik ben geen rare Turk en zit daar ookquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als je een rare turk bent wel, ja.
Klinkt? Het is viesquote:Op zondag 6 december 2009 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit klinkt vies ofzo.
Of ligt dat aan mijn dirty mind?
'daar krijg ik een harde fappeloeris van'.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt? Het is vies
Wat wil je wel horen dan
Uhms iets in de richting van.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt? Het is vies
Wat wil je wel horen dan
quote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
echt vies zijn jullie
hoop dat jullie worden gered uit deze viesheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |