Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?quote:Op zondag 6 december 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een moedervlek op je gezicht is ook een van de zeven schoonheden.
* Mutant01 wijst naar zichzelf.
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, boks ouwe.Maar hoe groot meot een moedervlek zijn om als moedervlek gezien te worden en niet als sproet?
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactorquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het moet geen zwarte wrat zijn zeg maar.
Verschilt per Turk he..quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vind je van Turken. Wikwakka2 kotst van turkenvrienden.
Sterktequote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua oppervlakte, niet qua dikte/wratfactor.
Slaap zacht !quote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu achter elkaar leren, tot 00.00
en dan in een diepe slaap vallen![]()
welterusten
Ik heb er wel een paar in mijn nekquote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, een 2 mm bij 2 mm ofzo?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar in mijn nek. En sproeten/moedervlekjes op mijn gezicht. Ik ben gewoon sexy.
Heb je je baard laten staan?quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariėrsneus, oefffffff.quote:
Hehehequote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik ga hem ook maar eens peren en mijn bed gedag zeggen, heb hem al 12 uur niet meer gezien![]()
Moet morgen wel onweerstaanbaar zijn als superheld met stoppelbaard en lekker luchtje
Tozz, je bent geen match voor mijn schoonheid.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariėrsneus, oefffffff.
Bruine ogen zijn mooierquote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf. En dan die blauwe kijkers! Tozzzzzzzzzzz. en die Ariėrsneus, oefffffff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |