Daarom is ie ook 52KWquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef Meddo het volgende:
[..]
Misschien voor een motor![]()
Maar eerst zelf het rijbewijs halen, en 25kw is voor gays [ afbeelding ]
wat zegt die 3de knakker nu?quote:
Ik vermoed dat die meneer "de filosofie van de antroposofie" probeert te zeggen..?quote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat zegt die 3de knakker nu?
De filosofie van de absofolie
Van mij uit? jaquote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef JDI het volgende:
Is er nou al een mailtje gegaan naar de desbetreffende schoolAnders doe ik het wel.
quote:Nee helaas, wat is een hoax?
quote:oké, nu snap ik hem....... soms zijn wij een beetje dom hè.
Nee, iemand andersquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Thas het volgende:
Was jij het die dit naar GS had gestuurd?
Maar even serieus, waarom heb je ooit voor zo'n school gekozen?quote:
Bij Fok willen er nog wel eens bloemetjes in de banner staan, dus dat zou nog wel kunnen tochquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof er mensen van mijn school op Geenstijl of Fok zitten
Omdat mijn vorige school best kut was en ik daar gewoon terecht kon met mijn huidige opleiding, het was of dat of 20km naar Best, en ik wist niet eens wat een vrije school inhield. En ik zit er pas 2 jaar op, dus zoveel van mijn leven heb ik nou ook weer niet verneuktquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom heb je ooit voor zo'n school gekozen?
Geen mp3-spelers? Geen mobieltjes? Spreuken?
En na de eerste 3 jaar dacht je niet van "Goh, wat is dit eigenlijk voor gestoord gedoe?" ?
Wat moet ik me voorstellen bij die spreuken, iets van Expecto Patronum?
Is dat de reactie van de schoolleiding?quote:
Nee, van degene die dat mailtje in eerste instantie stuurdequote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dat de reactie van de schoolleiding?
Toegeven aan leerlingen dat ze dom zijn, wtf?![]()
Dit hele topic, niet dezequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:57 schreef Alucart het volgende:
Ik zou deze hele topic naar de school linken
Met wat, magische spreuken ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:07 schreef Alucart het volgende:
Maken spelfouten uit dan? Ze je af tegen die school. En jammer dat ze wel de site kunnen beveiligen ik wou graag deze topic door sturen naar de directie. ik weet zeker dat ze een oorlog tegen fok gaan beginnnen
quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Drinky het volgende:
Vervolg van dit verhaal.
Hoe kon het ook anders, ze zijn er achter en ik heb net een vermanend gesprek gehad. Dit is zeker niet mijn slimste zet geweest en nu heb ik mij in de nesten gewerkt, schorsing en verwijdering wordt overwogen....wat fok wel niet kan aanrichten![]()
Ik geloof je nietquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Drinky het volgende:
Vervolg van dit verhaal.
Hoe kon het ook anders, ze zijn er achter en ik heb net een vermanend gesprek gehad. Dit is zeker niet mijn slimste zet geweest en nu heb ik mij in de nesten gewerkt, schorsing en verwijdering wordt overwogen....wat fok wel niet kan aanrichten![]()
Nee dit is echt. Vanochtend kwam de directrice naar me toe: of ze mij even kon spreken. Ik had een klein vermoeden dat het hierom ging, en dat vermoeden was dus helaas juist. Ze waren er van op de hoogte gesteld door de media(verdomde krantenquote:Op maandag 14 december 2009 09:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet
Maar als dit echt waar zou zijn![]()
![]()
Fok is slecht voor je gezondheid![]()
You've got to be fucking kidding me.quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je moet zelfs elke ochtend een "spreuk" opzeggen
Welke krant was het danquote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee dit is echt. Vanochtend kwam de directrice naar me toe: of ze mij even kon spreken. Ik had een klein vermoeden dat het hierom ging, en dat vermoeden was dus helaas juist. Ze waren er van op de hoogte gesteld door de media(verdomde kranten).
en, wat zijn de consequenties?quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee dit is echt. Vanochtend kwam de directrice naar me toe: of ze mij even kon spreken. Ik had een klein vermoeden dat het hierom ging, en dat vermoeden was dus helaas juist. Ze waren er van op de hoogte gesteld door de media(verdomde kranten).
heb ik mij in de nesten gewerkt, schorsing en verwijdering wordt overwogen..quote:Op maandag 14 december 2009 09:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en, wat zijn de consequenties?
Link naar topic en school website ?quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heb ik mij in de nesten gewerkt, schorsing en verwijdering wordt overwogen..
Ik heb ook zo'n topic maar niemand weet dat ik op fok zit en ik heb geen schoolnaam gezegd, helemaal niks![]()
Bedanktquote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Penisbaard het volgende:
RIP Drinky, gestorven voor onze vrijheid
De titel van dit topic is in ieder geval weer bevestigdquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Drinky het volgende:
Vervolg van dit verhaal.
Examenproject niet afkrijgen door een docentquote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Link naar topic en school website ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |