Dat mag niet, de docent moet in de computer het aftekenen en je kan gewoon niet verder, hij geeft dan de melding : Teken eerst je huidige opdracht afquote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef DABAMaster het volgende:
Oftewel: je had gewoon moeten doorwerken terwijl de andere opdrachten nog niet waren afgetekend.
Ja anderhalve week bij hoofdstuk, als je klaar bent met het hoofdstuk moet je andere gaan helpen die nog niet klaar zijn zodat als iedereen weer klaar is met een nieuw hoofdstuk kan beginnenquote:Op maandag 14 december 2009 10:01 schreef Nik0s het volgende:
Niet aanstellen, anderhalf week per hoofdstuk? Lijkt me een beetje overdreven. Een beetje eigen initiatief wordt wel op prijs gesteld door docenten hoor? Ondanks ziekte, toch doorwerkenplus een puntje bij de meeste docenten.
Kortom niet zeiken maar doorwerken.
Ik begrijp het, ik heb het al voorgelegd aan de directeur en dat was allesquote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En wat was zijn reactie toen jij hierover ging klagen?
Je boek geeft een melding?quote:Op maandag 14 december 2009 09:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat mag niet, de docent moet in de computer het aftekenen en je kan gewoon niet verder, hij geeft dan de melding : Teken eerst je huidige opdracht af
Via het boek op de computer moet je de opdrachten maken en deze uitprintenquote:
En die opdracht zonder de computer maken is geen optie? Dat je op het laatst gewoon die er één voor één in knalt, want je hebt het dan toch al op papier?quote:Op maandag 14 december 2009 09:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat mag niet, de docent moet in de computer het aftekenen en je kan gewoon niet verder, hij geeft dan de melding : Teken eerst je huidige opdracht af
De opdracht maken zonder pc is geen optie omdat je wat gegevens in de computer moet invoeren en moet uitprinten. Met de gegevens die je hebt ingevoerd maak je de volgende opdrachtquote:Op maandag 14 december 2009 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die opdracht zonder de computer maken is geen optie? Dat je op het laatst gewoon die er één voor één in knalt, want je hebt het dan toch al op papier?
Dus wacht, je hebt een briefje waarop staat:quote:Op maandag 14 december 2009 10:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
De opdracht maken zonder pc is geen optie omdat je wat gegevens in de computer moet invoeren en moet uitprinten. Met de gegevens die je hebt ingevoerd maak je de volgende opdracht
Ik maak opdracht 1quote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus wacht, je hebt een briefje waarop staat:
1
2
3
Dat moet je invoeren, print je uit, krijg je:
1
2
3
En daarmee maak je de volgende opdracht?
Maar die berekening die de computer hoogstwaarschijnlijk daar tussen maakt (;)), is die niet op papier (of in het hoofd) uit te voeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |